Archief - Je glimlach van vandaag - deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Matt.

Legacy Member
Dakantochnie zei:
Echt? Ik zou dat gemakkelijk opkrijgen, geef mij een jaartje. :p
Een schoon jacht, een paar exclusieve auto's, een paar villa's en penthouses, regelmatig goed gaan eten, heel de wereld rondreizen in first class, enz. Lijkt me helemaal niet zo onmogelijk eigenlijk. :p

Niet dat ik het zou doen, ik zou eerder eerst proberen verstandig te investeren om zo nog veel meer te verdienen.

Allemaal geen behoefte aan. Er zijn een paar dingen die ik wil doen in mijn leven, en daarvoor heb 'k helemaal nie zoveel geld nodig. :)

Als ge plots zoveel geld hebt wordt ge sowieso een ander mens, en 'k ben tevreden met wie ik nu ben, 'k zou nie willen veranderen.

Ge moogt zeggen wa ge wilt, maar als zelfs uw echte vrienden het zouden weten, zouden ze zich anders gedragen. Dat is wel het allerlaatste wat ik wil. :)

Ik heb mensen nodig rond mij, die mij behandelen zoals een van hen. Met zoveel geld kan dat niet.

Preske

Legacy Member
matthi_182 zei:
Allemaal geen behoefte aan. Er zijn een paar dingen die ik wil doen in mijn leven, en daarvoor heb 'k helemaal nie zoveel geld nodig. :)

Als ge plots zoveel geld hebt wordt ge sowieso een ander mens, en 'k ben tevreden met wie ik nu ben, 'k zou nie willen veranderen.

Ge moogt zeggen wa ge wilt, maar als zelfs uw echte vrienden het zouden weten, zouden ze zich anders gedragen. Dat is wel het allerlaatste wat ik wil. :)

Ik heb mensen nodig rond mij, die mij behandelen zoals een van hen. Met zoveel geld kan dat niet.

aan de andere kant, met zoveel geld zult ge sowieso ook wel vrienden maken met ook een dikke portefuille

=CID=Drone

Legacy Member
een "verborgen" gebrek dus :$



kwil u anders wel komen verzorgen in mijn uniform vant vlaamse kruis, moest het erger zijn :cool:

Matt.

Legacy Member
Preske zei:
aan de andere kant, met zoveel geld zult ge sowieso ook wel vrienden maken met ook een dikke portefuille

Ik moet geen andere "vrienden". :wtf: Eens geen geld hebben is ook leuk ze, da maakt mensen innovatief. :p

SweetEmmaRose

Legacy Member
=CID=Drone zei:
een "verborgen" gebrek dus :$



kwil u anders wel komen verzorgen in mijn uniform vant vlaamse kruis, moest het erger zijn :cool:

Ik zal vooral (!) op dit forum vermelden waar ik hulpeloos en niet bij bewustzijn zal liggen :niceone: goei plan :D

Dakantochnie

Legacy Member
Ik begrijp eigenlijk niet goed dat ze die kerel al bij de superrijken rekenen (alles is relatief natuurlijk he). Als ik heel eerlijk voor mezelf het optelsommetje zou maken, zou ik niet eens genoeg hebben. :unsure: :$
Villa in een mooie wijk in Rome (paar miljoen euro), penthouse in New York (tien miljoen euro), ruim appartement in Parijs met mooi uitzicht (paar miljoen euro), kasteeltje in Londen (paar tientallen miljoen euro), mooi huis in de binnenstad van Antwerpen (miljoen euro), Bugatti Veyron (miljoen euro), Maybach 62S (miljoen), zo nog wat andere auto's en moto's (genre Rolls Royce Phantom & co, dus pak ook een vijf miljoen euro alles samen), privé-jet (iets serieus dan he, dat kost toch al gauw een 100 miljoen euro volledig uitgerust), serieus jacht en een mooie speedboat (paar tientallen miljoenen euro's), en dan nog wat kleinere kosten en het onderhoud natuurlijk. :unsure: :p
Een luxeleventje is zo duur... :sad:

matthi_182 zei:
Allemaal geen behoefte aan. Er zijn een paar dingen die ik wil doen in mijn leven, en daarvoor heb 'k helemaal nie zoveel geld nodig. :)

Als ge plots zoveel geld hebt wordt ge sowieso een ander mens, en 'k ben tevreden met wie ik nu ben, 'k zou nie willen veranderen.

Ge moogt zeggen wa ge wilt, maar als zelfs uw echte vrienden het zouden weten, zouden ze zich anders gedragen. Dat is wel het allerlaatste wat ik wil. :)

Ik heb mensen nodig rond mij, die mij behandelen zoals een van hen. Met zoveel geld kan dat niet.
Nodig heb ik dat ook allemaal niet (al geef ik wel toe dat ik niet zonder een deftige auto en deftig huis zou kunnen e.d.), maar ik zou het wel willen. Als ik het kan betalen, dan doe ik het, zonder enige twijfel. :)

Er misschien ook eventjes bijzeggen dat ik zeker niet alles voor mezelf zou houden, dat zou ik niet kunnen. Ik wil dat de mensen in mijn buurt ook gelukkig zijn.

Nooby4Ever

Legacy Member
2 pc's geformateer, 1 terug helemaal geinstalleerd.

Alles werkte vlot van de eerste keer, ouders hebben nu mijn pc (ik geen) en alsk goed attest heb krijgt een nieuwe yay

=CID=Drone

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Ik zal vooral (!) op dit forum vermelden waar ik hulpeloos en niet bij bewustzijn zal liggen :niceone: goei plan :D


moest ge een "zware" operatie ondergaan en ge moet thuis verzorgd worden he :p

Preske

Legacy Member
bijna m'n belangrijkste glimlach vergeten te melden

m'n nicht die in de krant staat :D

- nee, ge krijgt geen foto's
- nee, ik zeg niet welke krant
- nee, ik zeg ook niet in welk gedeelte van de krant

Matt.

Legacy Member
Dakantochnie zei:
Ik begrijp eigenlijk niet goed dat ze die kerel al bij de superrijken rekenen (alles is relatief natuurlijk he). Als ik heel eerlijk voor mezelf het optelsommetje zou maken, zou ik niet eens genoeg hebben. :unsure: :$
Villa in een mooie wijk in Rome (paar miljoen euro), penthouse in New York (tien miljoen euro), ruim appartement in Parijs met mooi uitzicht (paar miljoen euro), kasteeltje in Londen (paar tientallen miljoen euro), mooi huis in de binnenstad van Antwerpen (miljoen euro), Bugatti Veyron (miljoen euro), Maybach 62S (miljoen), zo nog wat andere auto's en moto's (genre Rolls Royce Phantom & co, dus pak ook een vijf miljoen euro alles samen), privé-jet (iets serieus dan he, dat kost toch al gauw een 100 miljoen euro volledig uitgerust), serieus jacht en een mooie speedboat (paar tientallen miljoenen euro's), en dan nog wat kleinere kosten en het onderhoud natuurlijk. :unsure: :p
Een luxeleventje is zo duur... :sad:


Nodig heb ik dat ook allemaal niet (al geef ik wel toe dat ik niet zonder een deftige auto en deftig huis zou kunnen e.d.), maar ik zou het wel willen. Als ik het kan betalen, dan doe ik het, zonder enige twijfel. :)

Er misschien ook eventjes bijzeggen dat ik zeker niet alles voor mezelf zou houden, dat zou ik niet kunnen. Ik wil dat de mensen in mijn buurt ook gelukkig zijn.

Geniet je niet zoveel meer van dingen waarvoor je gewerkt hebt? Van dingen waarnaar je verlangt? Dat je na een dag/maand/jaar/jaren werken kan zeggen: "dat kan er nu wel eens vanaf"?
Dat op zich is al een grote luxe, althans voor mij.

Persoonlijk kan ik alleen maar genieten van kleine dingen. Als ik voel dat ik iets niet verdiend heb, maar toch heb/krijg, dan voel ik mij daar ongemakkelijk bij.

Flipkikker

Legacy Member
Dakantochnie zei:
Ik begrijp eigenlijk niet goed dat ze die kerel al bij de superrijken rekenen (alles is relatief natuurlijk he). Als ik heel eerlijk voor mezelf het optelsommetje zou maken, zou ik niet eens genoeg hebben. :unsure: :$
Villa in een mooie wijk in Rome (paar miljoen euro), penthouse in New York (tien miljoen euro), ruim appartement in Parijs met mooi uitzicht (paar miljoen euro), kasteeltje in Londen (paar tientallen miljoen euro), mooi huis in de binnenstad van Antwerpen (miljoen euro), Bugatti Veyron (miljoen euro), Maybach 62S (miljoen), zo nog wat andere auto's en moto's (genre Rolls Royce Phantom & co, dus pak ook een vijf miljoen euro alles samen), privé-jet (iets serieus dan he, dat kost toch al gauw een 100 miljoen euro volledig uitgerust), serieus jacht en een mooie speedboat (paar tientallen miljoenen euro's), en dan nog wat kleinere kosten en het onderhoud natuurlijk. :unsure: :p
Een luxeleventje is zo duur... :sad:

Hmm, je vergeet het appartement in Stockholm en het hoofdkantoor in Antwerpen :p

Moest ik die 60 miljoen winnen kocht ik hier in Antwerpen een herenhuis met ernaast mijn ontwerpbureau,
paar kotgebouwen erbij om een extra inkomen te hebben en dan opt gemak men hobby's uitbreiden met skydiving, duiken en racen... (dingen die ik eigenlijk sowieso van plan ben, maar op iets langere termijn dan :p)

Karre

Legacy Member
matthi_182 zei:
Geniet je niet zoveel meer van dingen waarvoor je gewerkt hebt? Van dingen waarnaar je verlangt? Dat je na een dag/maand/jaar/jaren werken kan zeggen: "dat kan er nu wel eens vanaf"?
Dat op zich is al een grote luxe, althans voor mij.

Persoonlijk kan ik alleen maar genieten van kleine dingen. Als ik voel dat ik iets niet verdiend heb, maar toch heb/krijg, dan voel ik mij daar ongemakkelijk bij.

Die voldoening dat je het eindelijk hebt duurt toch maar een dag eigenlijk, althans bij mij toch.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan