Archief - Je ergernissen van vandaag

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Superdad

Legacy Member
Put_met_keren zei:
Naar Oscar & the wolf geweest en continue wordt het zicht belemmerd door mensen die alles zitten te filmen.
Ik snap écht niet wat je daar aan hebt. Je gaat daar zelf nooit meer naar kijken. Die beeld- en geluidskwaliteit zijn barslecht. En dat boeit toch geen kat? Als ik zo’n filmpje ontvang op Snapchat bv, klik ik dat instant weg.
Kijk toch gewoon naar het concert door uw eigen ogen
emoji58.png



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Bwa, meestal maak ik toch ook wel een filmpje om later terug te kijken. Ik doe dat wel geregeld. Gaat dan wel maar om 1 minuut maximum. En de kwaliteit ervan ligt natuurlijk aan uw gsm. Mijne V30 doet dat behoorlijk. 'mic set for concert recording' zegt hij dan. Mensen die dat een heel optreden doen zijn idd hatelijk.

lammeken

Legacy Member
straight_six zei:
Gisteren naar een begrafenis geweest van een jonge collega. Zat er daar 1 met zijn gsm hetzelfde te doen en foto's te trekken. Terwijl zijn vrouw aan het genieten was van een stuk chocolade. Sommigen hebben voor niks of niemand nog respect.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

Daar zou ik die mensen toch op aangesproken hebben.

Sommigen vinden dat alles maar overal moet kunnen.

Intergalactic

Legacy Member
Bezoekje aan de bakker deze morgen: wachtrij tot buiten, mensen die voorsteken, chaotische bediening en in al die chaos verkeerd teruggekregen.

BieBie

Legacy Member
Intergalactic zei:
Bezoekje aan de bakker deze morgen: wachtrij tot buiten, mensen die voorsteken, chaotische bediening en in al die chaos verkeerd teruggekregen.

Zeg wel , Had beter de broodautomaat leeggeplunderd :p

Deckard

Legacy Member
In de automaat zitten geen koffiekoeken :(. Hier volgende week bijna alle bakkers toe. Enkele de duurste van al blijft open.

romario99

Legacy Member
Achterlijk inlog- gedoe bij VTM, VIER, ...

VTM vroeg bijv. doodleuk mijn telefoonnummer, adres, leeftijd, geslacht om een simpel programma te bekijken.

Avilowca

Legacy Member
romario99 zei:
Achterlijk inlog- gedoe bij VTM, VIER, ...

VTM vroeg bijv. doodleuk mijn telefoonnummer, adres, leeftijd, geslacht om een simpel programma te bekijken.

Kan je niet gewoon wat verzinnen en invullen? Voor een mail adres kan je bv. 10minute mail gebruiken enzo.

romario99

Legacy Member
Waarom moeten die uberhaupt een tel.nr hebben om iets uitgesteld te kunnen bekijken? (doorverkopen van gegevens?). Vul trouwens online nooit mijn echte gegevens in, dat is het probleem niet.

Gaat mij om de tijd die ik erin moet steken.

Easyrider

Legacy Member
Intergalactic zei:
Bezoekje aan de bakker deze morgen: wachtrij tot buiten, mensen die voorsteken, chaotische bediening en in al die chaos verkeerd teruggekregen.

Deze morgen ook naar de bakker. Wachtrij tot buiten. Allemaal voorbij gestoken en mijn bestelling gevraagd. Ik bestal altijd woensdag en betaal dan ook al.
Is daar een oud koppel dat van hunne tak begint te maken dat ik moet aanschuiven. Ik zeg vriendelijk: Meneer, mevrouw, ik heb besteld en al betaald. Ik kom het enkel afhalen.
Ze waren het er niet mee eens en versperden me zelfs de doorgang voor naar buiten te gaan. Ben wel kalm gebleven en heb aan de zaakvoerder gevraagd de situatie even uit te leggen. Zo worden bestellingen afgehandeld. Heb er wel 20min. gestaan, anders maar 2. :(

straight_six

Legacy Member
Easyrider zei:
Deze morgen ook naar de bakker. Wachtrij tot buiten. Allemaal voorbij gestoken en mijn bestelling gevraagd. Ik bestal altijd woensdag en betaal dan ook al.
Is daar een oud koppel dat van hunne tak begint te maken dat ik moet aanschuiven. Ik zeg vriendelijk: Meneer, mevrouw, ik heb besteld en al betaald. Ik kom het enkel afhalen.
Ze waren het er niet mee eens en versperden me zelfs de doorgang voor naar buiten te gaan. Ben wel kalm gebleven en heb aan de zaakvoerder gevraagd de situatie even uit te leggen. Zo worden bestellingen afgehandeld. Heb er wel 20min. gestaan, anders maar 2. :(
Oud of niet, ze zouden mij geen doorgang moeten versperren. Ik blijf gewoon doorgaan en desnoods kunnen ze achteruit mee gaan tot buiten.

Die denken soms dat ze zich alles kunnen permitteren omdat er wat grijs haar op staat.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

opengrid

Legacy Member
romario99 zei:
Achterlijk inlog- gedoe bij VTM, VIER, ...

VTM vroeg bijv. doodleuk mijn telefoonnummer, adres, leeftijd, geslacht om een simpel programma te bekijken.

Telefoonnr is niet verplicht, adres enkel postcode , leeftijd en geslacht wel verplicht denk ik

Remake

Legacy Member
straight_six zei:
Gisteren naar een begrafenis geweest van een jonge collega. Zat er daar 1 met zijn gsm hetzelfde te doen en foto's te trekken. Terwijl zijn vrouw aan het genieten was van een stuk chocolade. Sommigen hebben voor niks of niemand nog respect.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

Werk jij toevallig voor Luc?

Lt. ZweedVoet

Legacy Member
Inloggen op de AliExpress app voor den eerste keer is blijkbaar een verdachte activiteit...
Allemaal goe en wel, maar ze vragen dan om een SMS verificatiecode, maar ik krijg niks aan. :angry:
Account kwijt voorlopig dus.

Muscleduck

Legacy Member
Lt. ZweedVoet zei:
Inloggen op de AliExpress app voor den eerste keer is blijkbaar een verdachte activiteit...
Allemaal goe en wel, maar ze vragen dan om een SMS verificatiecode, maar ik krijg niks aan. :angry:
Account kwijt voorlopig dus.

Ik heb iets vergelijkbaars voor met mijn online VISA rekening bekijken. Ik maak een login met accountnaam. In stap 2 moet ik een verificatie ingeven maar ik krijg een Java error (of zoiets). Natuurlijk bestaat mijn username nu al, maar mijn account bevestigen lukt niet. 'Paswoord vergeten' klikken lukt ook niet.

Tonerider

Legacy Member
Muscleduck zei:
Ik heb iets vergelijkbaars voor met mijn online VISA rekening bekijken. Ik maak een login met accountnaam. In stap 2 moet ik een verificatie ingeven maar ik krijg een Java error (of zoiets). Natuurlijk bestaat mijn username nu al, maar mijn account bevestigen lukt niet. 'Paswoord vergeten' klikken lukt ook niet.

Probeer eens IE te gebruiken ipv chrome of firefox.

Soeplepel

Legacy Member
Vorige week voor de eerste keer bij mijn neef geweest nadat hij een slijpschijf in z'n keel had gekregen. Hij is nu 3 dagen thuis, maar zit nog met een buis in z'n keel waardoor hij ademt en krijgt eten via een sonde.

Allemaal goed en wel, maar mijn ergernis is dat hij vandaag al wil gaan fitnessen want hij is zijn spieren kwijt :crazy: 'k Ga toch proberen om hem om te praten want dat is niet gezond..

edit: hij vindt het nog te vroeg, chanceke :)

kay-gell

Legacy Member
Soeplepel zei:
Vorige week voor de eerste keer bij mijn neef geweest nadat hij een slijpschijf in z'n keel had gekregen. Hij is nu 3 dagen thuis, maar zit nog met een buis in z'n keel waardoor hij ademt en krijgt eten via een sonde.

Allemaal goed en wel, maar mijn ergernis is dat hij vandaag al wil gaan fitnessen want hij is zijn spieren kwijt :crazy: 'k Ga toch proberen om hem om te praten want dat is niet gezond..

edit: hij vindt het nog te vroeg, chanceke :)

Das de juiste mindset gvd :angry:

Tomski

Legacy Member
Brugge stopt ook met de kerstmarkt om niemand te schofferen. Wintermarkt vanaf nu. Volgend jaar geen alcohol meer en het jaar nadien weg met de broodjes beenham, alles halal!

Ik voel mij geschoffeerd!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan