Deze morgen ook naar de bakker. Wachtrij tot buiten. Allemaal voorbij gestoken en mijn bestelling gevraagd. Ik bestal altijd woensdag en betaal dan ook al.
Is daar een oud koppel dat van hunne tak begint te maken dat ik moet aanschuiven. Ik zeg vriendelijk: Meneer, mevrouw, ik heb besteld en al betaald. Ik kom het enkel afhalen.
Ze waren het er niet mee eens en versperden me zelfs de doorgang voor naar buiten te gaan. Ben wel kalm gebleven en heb aan de zaakvoerder gevraagd de situatie even uit te leggen. Zo worden bestellingen afgehandeld. Heb er wel 20min. gestaan, anders maar 2.