Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 7

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Oldskooler

Legacy Member
Rise of nations, op moderate.

Iets of wat balancering had wel gemogen.

Lospeed

Legacy Member
Carrion zei:
Werd eens tijd dat die Wasylewski eens een paar maand van de velden verdween

... wat is dat nu voor iets, wasyl kreeg voor z'n fouten kaarten hoor, moet je daarom iemand voor maanden van het veld tacklen...

Carrion

Legacy Member
Lospeed zei:
... wat is dat nu voor iets, wasyl kreeg voor z'n fouten kaarten hoor, moet je daarom iemand voor maanden van het veld tacklen...

Voor het vuil spel dat die 97% van de tijd toont inderdaad, ze hadden 'm al langer een schorsing van een maand of 2 moeten geven, in zo goed als elke wedstrijd is er wel een vuile tackle of elleboogstoot van die kerel.

Pred

Legacy Member
mijne pa die daarjuist met zijn zatte botten gevallen is met de fiets, m'n ma is er nu mee naar de spoed. joenges toch

Roald

Legacy Member
Sluiting van jupiler pro league topic. En mijn posts die gedeletet worden. Het leven is een waalse industriestad als Luik of Charleroi is toch veel ruiger en daarom zijn die voetbalploegen ook boordevol smeerlapkes. Dat noemen ze racistisch?

Roald

Legacy Member
?therapy? zei:
Idd... erg voor die kerel, ma da was toch allesbehalve opzettelijk ze...
Dunno of ge zelf voetbalt/hebt gevoetbald, maar iedere speler weet toch dat als je met een gestrekt been naar been trapt met je voet je iemand ongelofelijk veel pijn doet... Als hij gewoon naar die bal loopt zet hij zijn voet compleet anders, want hij springt half naar die bal dus hij kan de bal niet verder meenemen en Wasyl voorbij lopen. Duidelijk wel dus de bedoeling de man te raken hoor..

Bosvos

Legacy Member
Kr|stof zei:
ge kunt ook terug naar huis gaan met uw -komt ie- fiets

't is niet bepaald een fiets om 10-15 km mee te fietsen. Zou een specialized P1 worden btw (als ik 'm daar dus kan bestellen).

En er is vrijwel niemand in mijn kennissenkring die een auto heeft en diegenen die er wel een hebben kunnen enkel op zaterdag, de enige dag dat ik nooit kan natuurlijk :)

SIO

Legacy Member
Xboxdude zei:
Dunno of ge zelf voetbalt/hebt gevoetbald, maar iedere speler weet toch dat als je met een gestrekt been naar been trapt met je voet je iemand ongelofelijk veel pijn doet... Als hij gewoon naar die bal loopt zet hij zijn voet compleet anders, want hij springt half naar die bal dus hij kan de bal niet verder meenemen en Wasyl voorbij lopen. Duidelijk wel dus de bedoeling de man te raken hoor..

ik denk dat die personen (om het beleefd te houden) inderdaad nog nooit op een voetbalveld gestaan hebben want als elke speler zo begint te voetballen gaan de ziekenhuis bedden snel gevuld worden, :puke:

denkimi

Legacy Member
Xboxdude zei:
Dunno of ge zelf voetbalt/hebt gevoetbald, maar iedere speler weet toch dat als je met een gestrekt been naar been trapt met je voet je iemand ongelofelijk veel pijn doet... Als hij gewoon naar die bal loopt zet hij zijn voet compleet anders, want hij springt half naar die bal dus hij kan de bal niet verder meenemen en Wasyl voorbij lopen. Duidelijk wel dus de bedoeling de man te raken hoor..

precies alsof ze nog tijd hebben om daaraan te denken als ze volop in een spurt zitten. het is niet alsof het zijn bedoeling was van wasyl te raken.

zeg me nu eens wat hij dan wel moest doen, er rekening mee houdend dat ze elkaar met ongeveer 50 a 60 per uur naderen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan