Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GaMe®

Legacy Member
Vroeger verkochten ze hier in de Lidl Red Bull blikjes aan 99c per stuk. Nu opeens niet meer. Was dat tijdelijk ofzo? In de krantenwinkel is een blikje 3 keer zo duur. :(

?therapy?

Legacy Member
Careless zei:
Informaticabeheer

Moet echt iets sociaals hebben. :x Maar ik ben te dom geweest om na de eerste semester in het 5de verder te blijven doen. Had het toen al door dat het niets voor mij was majah

sm3n

Legacy Member
GaMe® zei:
Vroeger verkochten ze hier in de Lidl Red Bull blikjes aan 99c per stuk. Nu opeens niet meer. Was dat tijdelijk ofzo? In de krantenwinkel is een blikje 3 keer zo duur. :(

int kruitvat hebt ge powerboost voor 42 cent en kvind da beter smake dn redbull... ma et beste smake is ng altijd monster <3

wtf?hax!kthxbye

Legacy Member
sm3n zei:
int kruitvat hebt ge powerboost voor 42 cent en kvind da beter smake dn redbull... ma et beste smake is ng altijd monster <3

monster :puke:
Het was een keer in promo, dus efkes getest. Ja hallo, azo een suikerbrol.

Arifiene

Legacy Member
Wolfje zei:
tzijn maar paar plantjes ze...

Een van de grootste plantages in Belgie :p.
Plus t schijnt dat er wel nog wat meer aan de hand was.
Ocharme, en al zen buren hebben net in Dag allemaal getuigd over dat ze niet willen dat 'diene misdadiger' terugkomt. Ze zijn er allemaal bang van.
Oeps.

deathsythe

Legacy Member
Arifiene zei:
Een van de grootste plantages in Belgie :p.
Plus t schijnt dat er wel nog wat meer aan de hand was.
Ocharme, en al zen buren hebben net in Dag allemaal getuigd over dat ze niet willen dat 'diene misdadiger' terugkomt. Ze zijn er allemaal bang van.
Oeps.

haha ja 'k heb het ook gelezen :')

fireflymr

Legacy Member
De handlangers die daar werk(t)en waren in werkelijkheid illegalen van wie alles was afgenomen, die van 6 tot 7 moesten werken en daar sliepen in een of ander kot. Slaven dus.

Bubba

Legacy Member
Deze morgen voor de 3de keer op rij 2 katten ofzo gevonden in één van de uithoeken van onze tuin. Tis elke keer zo dat onze hond daar dan maniakaal staat te paraderen en te blaffen enzo. Geen idee waar ze vandaan komen. Ik heb ze nu ondertussen al 3 keer meegenomen en hier een paar 100m verder in het bos gezet. Haalt niks uit. Dat was nu al de 3de keer dat ze terugkomen naar specifiek die hoek.

Ik begin het ondertussen wel beu te worden. De vorige keer nog een paar uur bezig geweest met te zoeken naar plaatsen waarlangs ze eventueel binnenkomen. Gans de tuin is afgezet met draad enzo, nergens geen opening te zien. Maar als ze nu nog eens terugkomen gaan ze er toch niet zo goed vanaf komen. Hier in de buurt is ook al rond gevraagd maar niemand mist 2 katten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan