Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dakantochnie is dan ook de plaatselijke idioot hedi massimo zei:Nogal idioot van Dakantochnie om die thread over webbrowsers te closen..![]()

wall-o-flesh zei:Dakantochnie is dan ook de plaatselijke idioot he![]()

InformaticabeheerCareless zei:Richting?
Maar ik ben te dom geweest om na de eerste semester in het 5de verder te blijven doen. Had het toen al door dat het niets voor mij was majahNa rijp beraaddi massimo zei:Blijkbaar
In plaats van die dan gewoon even te verplaatsen naar het juiste forum..
p) verplaatst naar Software. 
GaMe® zei:Vroeger verkochten ze hier in de Lidl Red Bull blikjes aan 99c per stuk. Nu opeens niet meer. Was dat tijdelijk ofzo? In de krantenwinkel is een blikje 3 keer zo duur.![]()
cram zei:http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/regio/westvlaanderen/090623_cannabis_boer
Man man man het is toch erg.
Als het een simpel manneke geweest was zat die nu nog in den bak.(procedure fouten of niet)
Maar ne grote laten ze gaan.
tzijn maar paar plantjes ze...cram zei:deredactie.be: Cannabisboer uit Zandvoorde is weer vrij
Man man man het is toch erg.
Als het een simpel manneke geweest was zat die nu nog in den bak.(procedure fouten of niet)
Maar ne grote laten ze gaan.
sm3n zei:int kruitvat hebt ge powerboost voor 42 cent en kvind da beter smake dn redbull... ma et beste smake is ng altijd monster <3

Red Bull ook zewtf?hax!kthxbye zei:monster
Het was een keer in promo, dus efkes getest. Ja hallo, azo een suikerbrol.

Wolfje zei:tzijn maar paar plantjes ze...
.Arifiene zei:Een van de grootste plantages in Belgie.
Plus t schijnt dat er wel nog wat meer aan de hand was.
Ocharme, en al zen buren hebben net in Dag allemaal getuigd over dat ze niet willen dat 'diene misdadiger' terugkomt. Ze zijn er allemaal bang van.
Oeps.