Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bosvos

Legacy Member
mijn moeder kan mij nooit gerustlaten... zit ik buiten rustig wa fotos te trekken, komt madam een sigaret roken. Laat mij gerust ffs, ge staat in mijn licht en uwe rook ambeteert.

Arifiene

Legacy Member
nonkel wulle zei:
Heb een brief gehad van Bureau Lampaert op sint kruis.
Kveronderstel toch dat dat een incassobureau is en geen curator?

Dus zolang ik geen brief ofzo krijg van een curator maggek dees negeren? En moet die dan nog aangetekend zijn of niet?

Man man man miserie miserie. :D


.

Das een incassobureau idd.
Negeren, bel gwn van eerste keer (aangetekende brief is ofcoz beter) en zeg dat ge enkel wil bevrijdend betalen in handen van de effectieve schuldeiser en in dit geval in handen van de curator van het faillissement. Vraag hen vriendelijk om de contactgegevens van die curator of zoek ze op op internet.

Estrebian

Legacy Member
Mijn opa ligt op sterven... Heeft tumor in of op zijn lever en is zienderogen achteruit aan het gaan. Ik zag hem gisteren nog eens na 2 weken, herkende hem bijna niet meer. Blijkbaar is hij op 1 dag tijd nog veel zieker geworden en ze hebben nu al een ziekenbed geinstalleerd bij hem thuis. Volgens de dokters haalt hij het einde van de week niet meer...

Hij is nu zijn testament aan het optekenen, kwestie van zijn levenspartner (mijn oma) nog iets achter te laten, want ze zijn niet officieel getrouwd/samenwonend dus ze zou zonder iets achterblijven (terwijl zijn kinderen uit een vorig huwelijk nooit naar hem omkeken, maar er nu wel als de kippen bij zijn).

Eerste keer in mijn leven dat ik van dichtbij een sterfgeval meemaak, ik besef het eigenlijk totaal niet...

Edit: sorry voor threadkill, maar kmoest het gewoon ergens kwijt.

SweetEmmaRose

Legacy Member
Brockie zei:
Mijn opa ligt op sterven... Heeft tumor in of op zijn lever en is zienderogen achteruit aan het gaan. Ik zag hem gisteren nog eens na 2 weken, herkende hem bijna niet meer. Blijkbaar is hij op 1 dag tijd nog veel zieker geworden en ze hebben nu al een ziekenbed geinstalleerd bij hem thuis. Volgens de dokters haalt hij het einde van de week niet meer...

Hij is nu zijn testament aan het optekenen, kwestie van zijn levenspartner (mijn oma) nog iets achter te laten, want ze zijn niet officieel getrouwd/samenwonend dus ze zou zonder iets achterblijven (terwijl zijn kinderen uit een vorig huwelijk nooit naar hem omkeken, maar er nu wel als de kippen bij zijn).

Eerste keer in mijn leven dat ik van dichtbij een sterfgeval meemaak, ik besef het eigenlijk totaal niet...
Komt nog wel.
Sterkte in ieder geval. Geniet er nog van nu ge nog kunt.

Ergernis: Morge 9u ziekenhuis, eindelijk resultate van tumorbiopsie, ik hoop op eindelijk wa positief nieuws maar kvrees ervoor. Ook ineens de radiotherapie plannen hopelijk.
In de namiddag met de ombuds bespreken hoe ik da in godsnaam met mijn opdrachten/examens ga regelen
edit: hopelijk werkt die radiatie ook dan ni noges onder het mes moet ofzo, bleh

?therapy?

Legacy Member
De wet van Murphy :doh:
Net vandaag krijgt mijn PC kuren met allemaal rogueware :wtf:
Kan er niemand uit mijn GIP groep meer uploaden naar de server :x

En amai, serieuze dag vandaag precies.
Veel sterkte toegewenst aan Brockie, Denno, Emma,...

Gromme

Legacy Member
Wow, wat gebeurd er hier allemaal? SER.... goed of kwaadaardig?

Alle mensen hier veel sterkte toegewenst!!!!!

iamhollywood

Legacy Member
Silmarunya zei:
Bel gewoon de politie... Zij is af van de klappen en gij van het lawaai. En in de cel zal hij wel vermageren :evil:

Och,kwam ze derstrak in de colruyt tegen, hij nam haar eens vast en gaf haar een dikke plakker op haar voorhoofd.. voor zulke koppels kunt ge niets doen;). Zij zal toch steeds zijn kant kiezen.

Maar ondertussen loop ik gigantisch achter op mijn werk, pfff.

Math'ke zei:
Eigenlijk wel triestig hoe de mensen opgelicht worden hé, en het is niet dat het één keer gebeurd, zo een leugens gebeuren dus gewoonweg ELKE dag.

Ik vraag mij af of je zo geen overeenkomst op papier kan laten zetten in de trend van : "Indien er meermaals nachtelijk lawaai wordt vastgesteld in het appartement kan het huurcontract vroegtijdig verbroken worden".

Zodat je op zoek kan gaan naar een ander appartement :p Eigenlijk worden huurders van appartementen gewoonweg veel te weinig beschermd, er zou moeten een database op het internet beschikbaar zijn met commentaar van de bewoners ( weliswaar anoniem ) hoe het daar is, huisbazen zouden nogal rap een beetje hun best doen om te zorgen dat iedereen het naar zijn zin heeft. :p

Mja die persoon dat de studio overgekocht heeft gaat de studio als kot voor zijn dochter gebruiken. Een rotverwend eerstejaarstudentje, die zal hier waarschijnlijk ook wel wat kotfeestjes geven met zo'n oppervlakte:p.

SweetEmmaRose

Legacy Member
Gromme zei:
Wow, wat gebeurd er hier allemaal? SER.... goed of kwaadaardig?

Alle mensen hier veel sterkte toegewenst!!!!!

Zullen we morgen es gaan horen se! :)

Karre

Legacy Member
Er was al een donkere plek van pixels op mijn iPod Touch maar dat viel enkel op bij puur zwart beeld, maar nu blijken er dode pixels te komen :(. Hoe lang duurt de reparatie bij Apple voor een iPod?

n9ne

Legacy Member
night ghost 128 zei:
Och, als ge uw post leest zou je dat idee krijgen. Vooral "vroeger was het één tegen één en was de ruzie daarna gedaan".
Een beetje zwaar rooskleurig voorgesteld.

Er zijn altijd uitzonderingen maar vroeger legde ge u erbij neer als er iemand sterker was ("het gevecht" won), nu pakken ze die persoon gewoon terug met al hun maten.

Oja, slecht uitgelegd van mij wschl , met gevecht bedoel ik niet iemand zijn tanden uitslaan ofzo eh, das hier in de gebuurten meestal wat trekken en duwen en af en toe eens een slag ofzo.

ng

Legacy Member
forn9 zei:
Er zijn altijd uitzonderingen maar vroeger legde ge u erbij neer als er iemand sterker was ("het gevecht" won), nu pakken ze die persoon gewoon terug met al hun maten.

Oja, slecht uitgelegd van mij wschl , met gevecht bedoel ik niet iemand zijn tanden uitslaan ofzo eh, das hier in de gebuurten meestal wat trekken en duwen en af en toe eens een slag ofzo.

Dat hangt de dag van vandaag ook nog altijd af met wie je vecht, van veel gevechten zal je verder niets meer horen.

n9ne

Legacy Member
Dat zal dan wel van mijn gemeente afhangen, want wat er hier allemaal rondloopt ;D

ng

Legacy Member
Careless zei:
Donno, heb het gewoon aangegeven bij hun reparatiedienst via een online formulier op apple.be.

Ge kunt de status precies wel volgen op de apple website, als ge over de nodige gegevens beschikt. Hebben ze u al iets gemaild?

Karre

Legacy Member
night ghost 128 zei:
Ge kunt de status precies wel volgen op de apple website, als ge over de nodige gegevens beschikt. Hebben ze u al iets gemaild?

Ik heb al een aanvraag tot reparatie gedaan en zou binnen het uur een mail moeten krijgen met meer uitleg. Heb mijn serienummer al moeten ingeven om te zien of ik nog garantie had en alles was in orde dus ik veronderstel dat de datum en het uur van ophaling in die mail zullen staan. Wel rot dat ik een week zonder iPod moet. Het is zo verdomd saai op de bus en nu dat die nog eens moet omrijden en het traject dubbel zo lang duurt ><
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan