spray-bunny
Legacy Member
Jezus, zo flauwcram zei:
.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jezus, zo flauwcram zei:
.nonkel wulle zei:Thiel, Legroe en co.
Dikke zevereraars echt waar.:')
Kzal morgen maar weer voor de 3e keer in 2 weken gaan babbelen met die mensen. Want hoe langer ze liegen over ik tegen m'n ouders hoe agressiever dak er van kom.
Plut0r zei:
Np you.Dennoman zei:Thx all.

nonkel wulle zei:Heb een brief gehad van Bureau Lampaert op sint kruis.
Kveronderstel toch dat dat een incassobureau is en geen curator?
Dus zolang ik geen brief ofzo krijg van een curator maggek dees negeren? En moet die dan nog aangetekend zijn of niet?
Man man man miserie miserie.
.
Komt nog wel.Brockie zei:Mijn opa ligt op sterven... Heeft tumor in of op zijn lever en is zienderogen achteruit aan het gaan. Ik zag hem gisteren nog eens na 2 weken, herkende hem bijna niet meer. Blijkbaar is hij op 1 dag tijd nog veel zieker geworden en ze hebben nu al een ziekenbed geinstalleerd bij hem thuis. Volgens de dokters haalt hij het einde van de week niet meer...
Hij is nu zijn testament aan het optekenen, kwestie van zijn levenspartner (mijn oma) nog iets achter te laten, want ze zijn niet officieel getrouwd/samenwonend dus ze zou zonder iets achterblijven (terwijl zijn kinderen uit een vorig huwelijk nooit naar hem omkeken, maar er nu wel als de kippen bij zijn).
Eerste keer in mijn leven dat ik van dichtbij een sterfgeval meemaak, ik besef het eigenlijk totaal niet...
Silmarunya zei:Bel gewoon de politie... Zij is af van de klappen en gij van het lawaai. En in de cel zal hij wel vermageren![]()
. Zij zal toch steeds zijn kant kiezen. Math'ke zei:Eigenlijk wel triestig hoe de mensen opgelicht worden hé, en het is niet dat het één keer gebeurd, zo een leugens gebeuren dus gewoonweg ELKE dag.
Ik vraag mij af of je zo geen overeenkomst op papier kan laten zetten in de trend van : "Indien er meermaals nachtelijk lawaai wordt vastgesteld in het appartement kan het huurcontract vroegtijdig verbroken worden".
Zodat je op zoek kan gaan naar een ander appartementEigenlijk worden huurders van appartementen gewoonweg veel te weinig beschermd, er zou moeten een database op het internet beschikbaar zijn met commentaar van de bewoners ( weliswaar anoniem ) hoe het daar is, huisbazen zouden nogal rap een beetje hun best doen om te zorgen dat iedereen het naar zijn zin heeft.
![]()
.Gromme zei:Wow, wat gebeurd er hier allemaal? SER.... goed of kwaadaardig?
Alle mensen hier veel sterkte toegewenst!!!!!

night ghost 128 zei:Och, als ge uw post leest zou je dat idee krijgen. Vooral "vroeger was het één tegen één en was de ruzie daarna gedaan".
Een beetje zwaar rooskleurig voorgesteld.
night ghost 128 zei:@Careless
Geven die gewoon geen ander toestel?
forn9 zei:Er zijn altijd uitzonderingen maar vroeger legde ge u erbij neer als er iemand sterker was ("het gevecht" won), nu pakken ze die persoon gewoon terug met al hun maten.
Oja, slecht uitgelegd van mij wschl , met gevecht bedoel ik niet iemand zijn tanden uitslaan ofzo eh, das hier in de gebuurten meestal wat trekken en duwen en af en toe eens een slag ofzo.
Careless zei:Donno, heb het gewoon aangegeven bij hun reparatiedienst via een online formulier op apple.be.
night ghost 128 zei:Ge kunt de status precies wel volgen op de apple website, als ge over de nodige gegevens beschikt. Hebben ze u al iets gemaild?