n9ne
Legacy Member
Dennoman zei:En het is gebeurd![]()
sterkte !
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dennoman zei:En het is gebeurd![]()
nonkel wulle zei:Weet iemand hoever een incassobureau gaat na het weigeren te betalen van een boete bij een videotheek die ondertussen failliet is?
die vragen 40 euro administratiekosten!![]()
unsure: ) die u voor de rechtbank moet dagen, gij zelf hebt met het incassobureau geen enkele verbintenis.Silmarunya zei:Uiteraard. Als je door extreem rechtse zakken in mekaar mag worden getimmerd onder de ogen van de politie in een klein dorpje ergens in Rusland is het absoluut niet nodig om dat probleem eens met zijn allen onder de aandacht te brengen op het moment dat half Europe toekijkt...
Careless zei:Bij ons zijn het gewoon 14-15 jarigen die hun muziek voor heel de bus opzetten. En het is echt omzeep met de jeugd. Iemand die ik ken vroeg of die zijn muziek wou afzetten en dat gastje van 15 jaar oud pakte uit. Iets wat ik al niet zou durven om tegen een 18 jarige als 15 jarig gastje te beginnen uitpakken voor iets. We zien die nu wel niet meer op de bus want hij heeft het dan ook gevoeld. Ik zit echt nog een op een marginale bus eigenlijk ><
Silmarunya zei:Grrrr... DE jeugd is omzeep. Alsof je op 1/3 van de Vlamingen een etiket kunt plakken. Als ik even rond me kijk zie ik een hoop normale jongeren.
Enfin, zo van die marginalen met hun veel te luide muziek vindt ik ook enorm irritant. Kan iemand zo'n gasten eens het verschil tussen muziek en lawaai uitleggen aub?
Careless zei:Bij ons zijn het gewoon 14-15 jarigen die hun muziek voor heel de bus opzetten. En het is echt omzeep met de jeugd. Iemand die ik ken vroeg of die zijn muziek wou afzetten en dat gastje van 15 jaar oud pakte uit. Iets wat ik al niet zou durven om tegen een 18 jarige als 15 jarig gastje te beginnen uitpakken voor iets. We zien die nu wel niet meer op de bus want hij heeft het dan ook gevoeld. Ik zit echt nog een op een marginale bus eigenlijk ><
Recipe4hate zei:Ik vermijd normaal muziekdiscussies over genres, maar over smaak valt niet te twisten. Het gaat erover dat ze extreem asociaal zijn door hun muziek te "delen" met iedereen die het (niet) horen wil. Er bestaan alternatieven. Ik zie ze ook vaak fietsen met in de 1 hand hun gsm met muziek, enorm grappig zicht.
Dillyracer zei:Omzeep met de jeugd terwijl je amper een jaar ouder bent dan ik, je zou toch beter moeten weten!
Mensen die hun muziek luid opzetten zijn wel degoutant, ik denk zelfs dat ze verwachten dat iedereen die muziek kan hebben.
Nee echt, enkele jaren geleden toen ik 15 was zou ik het nooit in mijn hoofd halen om uit te pakken tegen iemand die een kop groter is dan mij en ook sterker is dan mij. Blijkbaar trekken ze het zich nu niet meer aan.Silmarunya zei:Met lawaai bedoel ik niet dat hun muziek niet goed is, maar onder lawaai versta ik overlast door het veel te hoge volume (sorry voor de onduidelijkheid)

Recipe4hate zei:Ik vermijd normaal muziekdiscussies over genres, maar over smaak valt niet te twisten. Het gaat erover dat ze extreem asociaal zijn door hun muziek te "delen" met iedereen die het (niet) horen wil. Er bestaan alternatieven. Ik zie ze ook vaak fietsen met in de 1 hand hun gsm met muziek, enorm grappig zicht.

)
)Careless zei:Ik word nu als volwassen al gerekend dus ik mag zulke uitspraken makenNee echt, enkele jaren geleden toen ik 15 was zou ik het nooit in mijn hoofd halen om uit te pakken tegen iemand die een kop groter is dan mij en ook sterker is dan mij. Blijkbaar trekken ze het zich nu niet meer aan.


Careless zei:Ik word nu als volwassen al gerekend dus ik mag zulke uitspraken makenNee echt, enkele jaren geleden toen ik 15 was zou ik het nooit in mijn hoofd halen om uit te pakken tegen iemand die een kop groter is dan mij en ook sterker is dan mij. Blijkbaar trekken ze het zich nu niet meer aan.

