Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Karre

Legacy Member
nonkel wulle zei:
Dat leerkrachten ver gingen wist ik al. Maar zo ver als vandaag sloeg mijn verbeelding.

Klastitularis nodigde m'n ma vandaag uit op school om keiklare onzin tegen haar te vertellen. Hij gebruikte zogezegde quotes van ik die ik belange nooit heb gedaan.

Leerkrachten, ze leggen dingen in uwe mond, en als dat niet lukt liegen ze er wel over.

Kunnen inderdaad smerig uit de hoek komen. Vorig jaar hadden we een tijdelijke vervanger voor nederlands en die kerel lapte mij een strafstudie aan mijn been omdat ik 'fuck you' naar hem had gedaan. En dat was zo totaal niet waar :sop: Ben er dan voor bij de directrice geweest om dat uit te leggen en gezien mijn braaf verleden kreeg ik gelijk :applause:

n9ne

Legacy Member
Mensen die niet weten waar zo over praten, je geeft ze dan feiten en ineens zijn ze offline. gg

Karre

Legacy Member
Careless zei:
Ik heb al een aanvraag tot reparatie gedaan en zou binnen het uur een mail moeten krijgen met meer uitleg. Heb mijn serienummer al moeten ingeven om te zien of ik nog garantie had en alles was in orde dus ik veronderstel dat de datum en het uur van ophaling in die mail zullen staan. Wel rot dat ik een week zonder iPod moet. Het is zo verdomd saai op de bus en nu dat die nog eens moet omrijden en het traject dubbel zo lang duurt ><

Voila, de mail ontvangen en Apple gaat me een pakket komen leveren binnen de twee werkdagen om hem dan veilig te kunnen versturen. Ik moet zeggen, de service van Apple is wel geweldig. Vele beter dan die van Microsoft, die trouwens ook al goed is, waarbij je eerst een poging van een uur mag doen om binnen te geraken in dat helpdesk center om dan gewoon de procedure af te lopen wat er scheelt met je Xbox360 ook al ben je er na drie maal al zeker van wat het probleem is :p.

Adelbert

Legacy Member
idd kmoet dat ook toegeven dat de service van Apple schitterend is. Mijn iPod had de geest gegeven, en hij was al meer dan een jaar uit garantie. Kheb hem binnengedragen in de Apple winkel, toen hebben ze hem opgestuurd, gratis vermaakt en teruggestuurd. Kheb er toen niets voor moeten betalen. Vond ik sterk

paarsbloed

Legacy Member
Adelbert zei:
idd kmoet dat ook toegeven dat de service van Apple schitterend is. Mijn iPod had de geest gegeven, en hij was al meer dan een jaar uit garantie. Kheb hem binnengedragen in de Apple winkel, toen hebben ze hem opgestuurd, gratis vermaakt en teruggestuurd. Kheb er toen niets voor moeten betalen. Vond ik sterk

Ik had is een software fout, het radje draaide in een omgekeerde richting, dus naar beneden werd naar boven en omgekeerd, binnen gedaan en die zeiden da da was omdat ik hem had laten vallen etc.. Achja, na dreigen met Testaankoop heb ik snel ne ganse nieuwe gekregen :p

Kluivert76

Legacy Member
paarsbloed zei:
Ik had is een software fout, het radje draaide in een omgekeerde richting, dus naar beneden werd naar boven en omgekeerd, binnen gedaan en die zeiden da da was omdat ik hem had laten vallen etc.. Achja, na dreigen met Testaankoop heb ik snel ne ganse nieuwe gekregen :p

Dat heb je toch aardig voor elkaar, dacht ik zo.:bow:

Crashtestdummy

Legacy Member
blijkbaar was ik zaterdag in de boeien geslagen van de federale politie, heb ik ook gecrowdsurft waarna ik neergevallen was op de rand van een statief met mijn nek en heb ik ook in de ballen gegrepen van een homo die vroeg aan mij om eens van bil te gaan waarna em mij in de grond smeet (waarvan ik wss de 2 openliggende wonden heb :sop:


kben nie goe bezig, en zeker al nie als het op blackouts aankomt blijkbaar :unsure: kem al da nieuws gehoord van vanavond :sop:

Iemand

Legacy Member
Brockie zei:
Mijn opa ligt op sterven... Heeft tumor in of op zijn lever en is zienderogen achteruit aan het gaan. Ik zag hem gisteren nog eens na 2 weken, herkende hem bijna niet meer. Blijkbaar is hij op 1 dag tijd nog veel zieker geworden en ze hebben nu al een ziekenbed geinstalleerd bij hem thuis. Volgens de dokters haalt hij het einde van de week niet meer...

Hij is nu zijn testament aan het optekenen, kwestie van zijn levenspartner (mijn oma) nog iets achter te laten, want ze zijn niet officieel getrouwd/samenwonend dus ze zou zonder iets achterblijven (terwijl zijn kinderen uit een vorig huwelijk nooit naar hem omkeken, maar er nu wel als de kippen bij zijn).

Eerste keer in mijn leven dat ik van dichtbij een sterfgeval meemaak, ik besef het eigenlijk totaal niet...

Edit: sorry voor threadkill, maar kmoest het gewoon ergens kwijt.
Veel sterkte, ik ken het gevoel :(

Kluivert76

Legacy Member
Wat ontzettend irritant is, dat fietsers vlak op je achterwiel van de fiets gaan zitten.:doh:

Kluivert76

Legacy Member
Brockie zei:
Mijn opa ligt op sterven... Heeft tumor in of op zijn lever en is zienderogen achteruit aan het gaan. Ik zag hem gisteren nog eens na 2 weken, herkende hem bijna niet meer. Blijkbaar is hij op 1 dag tijd nog veel zieker geworden en ze hebben nu al een ziekenbed geinstalleerd bij hem thuis. Volgens de dokters haalt hij het einde van de week niet meer...

Hij is nu zijn testament aan het optekenen, kwestie van zijn levenspartner (mijn oma) nog iets achter te laten, want ze zijn niet officieel getrouwd/samenwonend dus ze zou zonder iets achterblijven (terwijl zijn kinderen uit een vorig huwelijk nooit naar hem omkeken, maar er nu wel als de kippen bij zijn).

Eerste keer in mijn leven dat ik van dichtbij een sterfgeval meemaak, ik besef het eigenlijk totaal niet...

Edit: sorry voor threadkill, maar kmoest het gewoon ergens kwijt.

Mijn steunbetuigingen, want dit gaat natuurlijk door merg en been. Ik herken het zeer goed. Mijn oma had een paar jaar geleden kanker en de kanker verspreidde zich over heel haar lichaam. Haar haar er allemaal af, vervolgens takelde haar lichaam helemaal af totdat ik mijn eigen oma niet meer herkende.
Ik weet het nog als de dag van gisteren. Ze zat toen in mijn eigen tuin en ik durfde haar amper aan te kijken omdat ik wist dat ik anders tranen in mijn ogen zou krijgen en dat wilde ik mijn oma niet aandoen.
Vervolgens heeft ze niet zo lang meer geleefd. Dat zijn altijd dingen die een mens zo bijblijven.

Echt heel veel sterkte toegewenst en ook voor heel de familie. Koude rillingen krijg ik hier echt van. Soms kan het leven zo verdomd klote zijn.

Decay

Legacy Member
Dude87 zei:
blijkbaar was ik zaterdag in de boeien geslagen van de federale politie, heb ik ook gecrowdsurft waarna ik neergevallen was op de rand van een statief met mijn nek en heb ik ook in de ballen gegrepen van een homo die vroeg aan mij om eens van bil te gaan waarna em mij in de grond smeet (waarvan ik wss de 2 openliggende wonden heb :sop:


kben nie goe bezig, en zeker al nie als het op blackouts aankomt blijkbaar :unsure: kem al da nieuws gehoord van vanavond :sop:

His own special world

Ik geloof u niet :music:

Stabby

Legacy Member
Dude87 zei:
blijkbaar was ik zaterdag in de boeien geslagen van de federale politie, heb ik ook gecrowdsurft waarna ik neergevallen was op de rand van een statief met mijn nek en heb ik ook in de ballen gegrepen van een homo die vroeg aan mij om eens van bil te gaan waarna em mij in de grond smeet (waarvan ik wss de 2 openliggende wonden heb :sop:


kben nie goe bezig, en zeker al nie als het op blackouts aankomt blijkbaar :unsure: kem al da nieuws gehoord van vanavond :sop:

Da was ik. En we zijn wel degelijk van bil gegaan.

Adelbert

Legacy Member
YouTube en de "deze video is niet beschikbaar in jou land". Kprobeer dan te zoeken naar die video op google, en het enige wat je vind is 200 websites die linken naar die youtube video.

Om dan ergens toch op een of andere koreaanse site toch de video te vinden, die dan zoo traag gaat, dat het waarschijnlijk rapper ging zijn om te verhuizen naar het land waar de video's wel beschikbaar zijn.

Nooby4Ever

Legacy Member
Adelbert zei:
Om dan ergens toch op een of andere koreaanse site toch de video te vinden, die dan zoo traag gaat, dat het waarschijnlijk rapper ging zijn om te verhuizen naar het land waar de video's wel beschikbaar zijn.
:lol:

GMotha

Legacy Member
Echt slecht geslapen vannacht:/ Om de 5 botten wakker worden (makkelijk terug in slaap geraakt, maar ni voor lang) zonder reden...
Bleurgh, dat wordt driedubbele dosis koffie:sop:

Dennoman

Legacy Member
Brockie zei:
Mijn opa ligt op sterven... Heeft tumor in of op zijn lever en is zienderogen achteruit aan het gaan. Ik zag hem gisteren nog eens na 2 weken, herkende hem bijna niet meer. Blijkbaar is hij op 1 dag tijd nog veel zieker geworden en ze hebben nu al een ziekenbed geinstalleerd bij hem thuis. Volgens de dokters haalt hij het einde van de week niet meer...

Hij is nu zijn testament aan het optekenen, kwestie van zijn levenspartner (mijn oma) nog iets achter te laten, want ze zijn niet officieel getrouwd/samenwonend dus ze zou zonder iets achterblijven (terwijl zijn kinderen uit een vorig huwelijk nooit naar hem omkeken, maar er nu wel als de kippen bij zijn).

Eerste keer in mijn leven dat ik van dichtbij een sterfgeval meemaak, ik besef het eigenlijk totaal niet...

Edit: sorry voor threadkill, maar kmoest het gewoon ergens kwijt.
Sterkte :(

Hier gisteren de hond laten inslapen en de beste vriendin van de familie gediagnosticeerd met eierstokkanker. Dit zijn zo van die periodes waar het leven u in het gezicht komt slaan, maar je komt daar enkel sterker uit.

Moed en volharding :niceone:

Weet niet echt of ik nu moet denken dat het beter voor je is of niet om pas op je 18de voor het eerst een sterfgeval mee te maken. Ik heb sinds ik 14 ben al maar 1 grootouder meer (grootmoeder langs vaderskant). De drie anderen zijn helaas op vrij korte tijd (4 jaar) na elkaar overleden.

^MystiQ

Legacy Member
Decay zei:
His own special world

Ik geloof u niet :music:

Ik stel mij toch ook zwaar de vraag of zijn verhalen soms niet een tikkeltje overdreven zijn en als hij dan toch effectief zoveel drinkt dan weten we dat het slechts een kwestie van tijd zal zijn voor levercirrose zijn intrede doet. ^^

stelly

Legacy Member
Wakker geworden met buikloop maar geen tijd meer voor naar toilet te gaan dus hopen da ik werk ging halen. Trein luktte maar metro was er te veel aan. Onderweg uit de metro gesprongen en aan vreemden naar een toilet zitten te vragen. No accidents happened.
Aangezien het zweet was uitgebroken, ik gebukt liep en kreunend praatte was de cafébaas na enkele minuten wel eens komen vragen of ik gedaan had. Maar dan iets gedronken en klapke gedaan dus iedereen content.

pie-jie

Legacy Member
stelly zei:
Wakker geworden met buikloop maar geen tijd meer voor naar toilet te gaan dus hopen da ik werk ging halen. Trein luktte maar metro was er te veel aan. Onderweg uit de metro gesprongen en aan vreemden naar een toilet zitten te vragen. No accidents happened.
Aangezien het zweet was uitgebroken, ik gebukt liep en kreunend praatte was de cafébaas na enkele minuten wel eens komen vragen of ik gedaan had. Maar dan iets gedronken en klapke gedaan dus iedereen content.

geniaal :lol: toch wel bekakt (;)) gevoel wss
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan