Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

boogje

Legacy Member
Ik heb het ook moeten meemaken net voor de examens van december, Denno. Na 3 dagen was ik er al over, iets wat ik nooit gedacht zou hebben aangezien ik mijn hond al ken sinds ik 2 jaar was. Dat is natuurlijk het beste: dat je er snel mee leert leven. Ik hoop ook voor jou dat na 3 dagen alles weer loopt zoals gewoonlijk voor je. :)

EagleEye

Legacy Member
Dennoman zei:
En het is gebeurd :cry:
Ben paar jaar geleden ook mijn 12-jarige hond kwijtgeraakt... Sterkte :)

Zolang ge maar geen pa hebt die er domme mopjes mee maakt (uhu) zal dat allemaal wel in orde komen :) allez, met den tijd he

Recipe4hate

Legacy Member
Sterkte Dennoman. Ik denk dat ik ook een serieus dipje zou hebben moest ik mijn hond verliezen.

Dennoman

Legacy Member
boogje zei:
Ik heb het ook moeten meemaken net voor de examens van december, Denno. Na 3 dagen was ik er al over, iets wat ik nooit gedacht zou hebben aangezien ik mijn hond al ken sinds ik 2 jaar was. Dat is natuurlijk het beste: dat je er snel mee leert leven. Ik hoop ook voor jou dat na 3 dagen alles weer loopt zoals gewoonlijk voor je. :)
Thx. Heb al afscheid kunnen nemen enkele weken geleden, toen we dachten dat ze de nacht niet meer levend door zou komen, laat staan dat ze nog enkele weken zou leven zoals ze uiteindelijk gedaan heeft.

't Werd nu lang genoeg gerekt, 't is goed zo. Ik heb zojuist mijn initiële schok gekregen en 't zal dinsdagavond, wanneer ik per uitzondering even naar huis ga om mijn moeder wat te steunen, ook niet makkelijk worden, maar goed.
EagleEye zei:
Ben paar jaar geleden ook mijn 12-jarige hond kwijtgeraakt... Sterkte :)

Zolang ge maar geen pa hebt die er domme mopjes mee maakt (uhu) zal dat allemaal wel in orde komen :) allez, met den tijd he
Ik heb er 100% vertrouwen in dat mijn pa niet zo is. We delen een donker gevoel voor humor (bvb. voor de zwans tegen mijn grootmoeder als ze zich weer eens nodeloos geldzorgen maakt: "jama ja, ge moet ni teveel uitgeven dat we nog deftig kunnen erven ook é nondedju!" :p), maar als 't eenmaal zover is, zijn we daar beiden doodserieus in.

iamhollywood

Legacy Member
Gooooh, het zit er bij ons bovenburen weeral tegen :ironic:.
Iedere dag moeten die tegen elkaar kunnen schreeuwen, alles stukslaan, met deuren smijten, blijten .. om een paar uur later het hele gebouw onder te kreunen.
Dat ze gerust hun happy leventje lijden maar niet terwijl ik moet studeren!




@ Dennoman: *knuffel*
Neem paar dagen de tijd om tot rust te komen en zet dan weer alles op uwen blok :).

Silmarunya

Legacy Member
iamhollywood zei:
Gooooh, het zit er bij ons bovenburen weeral tegen :ironic:.
Iedere dag moeten die tegen elkaar kunnen schreeuwen, alles stukslaan, met deuren smijten, blijten .. om een paar uur later het hele gebouw onder te kreunen.
Dat ze gerust hun happy leventje lijden maar niet terwijl ik moet studeren!




@ Dennoman: *knuffel*
Neem paar dagen de tijd om tot rust te komen en zet dan weer alles op uwen blok :).

Zijn uw bovenburen:
a) op het randje van een vechtscheiding
b) licht mentaal gehandicapt
c) pestkoppen
?

PS: was die lijden met lange ij een practical joke of een typfout? :p

iamhollywood

Legacy Member
Silmarunya zei:
Zijn uw bovenburen:
a) op het randje van een vechtscheiding
b) licht mentaal gehandicapt
c) pestkoppen
?

PS: was die lijden met lange ij een practical joke of een typfout? :p

Euhm hij is nen lelijken dikken, zij een Aziatische met gebrekkig Nederlands..
Denk dat dat lijden dan wel voor zich spreekt ;p. Denk dat ze regelmatig paar rake klappen krijgt als ik hem zo bezig hoor.

Die wonen er nog niet zolang, ik gok een maand of 4-5.
Onze studio is onlangs verkocht, toen de koper mij vroeg of wij hier enige last hadden van onze buren sprong onze huurbaas in met 'hier wonen enkel rustige mensen'.. ik heb maar stilzwijgend toegestemd :s:p.

ng

Legacy Member
forn9 zei:
Vroeger was het gewoon 1 tegen 1, en na "het gevecht" was uw ruzie zogezegd gedaan. Nu ebde al kans da ze met vijf tegen 1 beginnen of de volgenden dag ebde de grotere broer met zijn vrienden aan uw deur.

Ja, vroeger waren het allemaal eervolle gevechten.

Silmarunya

Legacy Member
iamhollywood zei:
Euhm hij is nen lelijken dikken, zij een Aziatische met gebrekkig Nederlands..
Denk dat dat lijden dan wel voor zich spreekt ;p. Denk dat ze regelmatig paar rake klappen krijgt als ik hem zo bezig hoor.

Die wonen er nog niet zolang, ik gok een maand of 4-5.
Onze studio is onlangs verkocht, toen de koper mij vroeg of wij hier enige last hadden van onze buren sprong onze huurbaas in met 'hier wonen enkel rustige mensen'.. ik heb maar stilzwijgend toegestemd :s:p.

Bel gewoon de politie... Zij is af van de klappen en gij van het lawaai. En in de cel zal hij wel vermageren :evil:

nonkel wulle

Legacy Member
Dat leerkrachten ver gingen wist ik al. Maar zo ver als vandaag sloeg mijn verbeelding.

Klastitularis nodigde m'n ma vandaag uit op school om keiklare onzin tegen haar te vertellen. Hij gebruikte zogezegde quotes van ik die ik belange nooit heb gedaan.

Leerkrachten, ze leggen dingen in uwe mond, en als dat niet lukt liegen ze er wel over.

Arifiene

Legacy Member
nonkel wulle zei:
Weet iemand hoever een incassobureau gaat na het weigeren te betalen van een boete bij een videotheek die ondertussen failliet is?

die vragen 40 euro administratiekosten! o.O

Betaal NOOIT ofte nimmer aan een incassobureau, ENKEL rechtsreeks aan de schuldeiser (in dit geval de videotheek en meer specifiek aan de curator van het faillissement van de videotheek).

^MystiQ

Legacy Member
iamhollywood zei:
Onze studio is onlangs verkocht, toen de koper mij vroeg of wij hier enige last hadden van onze buren sprong onze huurbaas in met 'hier wonen enkel rustige mensen'.. ik heb maar stilzwijgend toegestemd :s:p.

Eigenlijk wel triestig hoe de mensen opgelicht worden hé, en het is niet dat het één keer gebeurd, zo een leugens gebeuren dus gewoonweg ELKE dag.

Ik vraag mij af of je zo geen overeenkomst op papier kan laten zetten in de trend van : "Indien er meermaals nachtelijk lawaai wordt vastgesteld in het appartement kan het huurcontract vroegtijdig verbroken worden".

Zodat je op zoek kan gaan naar een ander appartement :p Eigenlijk worden huurders van appartementen gewoonweg veel te weinig beschermd, er zou moeten een database op het internet beschikbaar zijn met commentaar van de bewoners ( weliswaar anoniem ) hoe het daar is, huisbazen zouden nogal rap een beetje hun best doen om te zorgen dat iedereen het naar zijn zin heeft. :p

Plut0r

Legacy Member
nonkel wulle zei:
Dat leerkrachten ver gingen wist ik al. Maar zo ver als vandaag sloeg mijn verbeelding.

Klastitularis nodigde m'n ma vandaag uit op school om keiklare onzin tegen haar te vertellen. Hij gebruikte zogezegde quotes van ik die ik belange nooit heb gedaan.

Leerkrachten, ze leggen dingen in uwe mond, en als dat niet lukt liegen ze er wel over.



Wie is uw klastitularis? :D

nonkel wulle

Legacy Member
Arifiene zei:
Betaal NOOIT ofte nimmer aan een incassobureau, ENKEL rechtsreeks aan de schuldeiser (in dit geval de videotheek en meer specifiek aan de curator van het faillissement van de videotheek).

Heb een brief gehad van Bureau Lampaert op sint kruis.
Kveronderstel toch dat dat een incassobureau is en geen curator?

Dus zolang ik geen brief ofzo krijg van een curator maggek dees negeren? En moet die dan nog aangetekend zijn of niet?

Man man man miserie miserie. :D

Plut0r zei:
Wie is uw klastitularis? :D

Thiel, Legroe en co.

Dikke zevereraars echt waar.:')

Kzal morgen maar weer voor de 3e keer in 2 weken gaan babbelen met die mensen. Want hoe langer ze liegen over ik tegen m'n ouders hoe agressiever dak er van kom.

ng

Legacy Member
forn9 zei:
Waar zeg ik dat dan?

Och, als ge uw post leest zou je dat idee krijgen. Vooral "vroeger was het één tegen één en was de ruzie daarna gedaan".
Een beetje zwaar rooskleurig voorgesteld.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan