Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ben paar jaar geleden ook mijn 12-jarige hond kwijtgeraakt... SterkteDennoman zei:En het is gebeurd![]()

allez, met den tijd heThx. Heb al afscheid kunnen nemen enkele weken geleden, toen we dachten dat ze de nacht niet meer levend door zou komen, laat staan dat ze nog enkele weken zou leven zoals ze uiteindelijk gedaan heeft.boogje zei:Ik heb het ook moeten meemaken net voor de examens van december, Denno. Na 3 dagen was ik er al over, iets wat ik nooit gedacht zou hebben aangezien ik mijn hond al ken sinds ik 2 jaar was. Dat is natuurlijk het beste: dat je er snel mee leert leven. Ik hoop ook voor jou dat na 3 dagen alles weer loopt zoals gewoonlijk voor je.![]()
Ik heb er 100% vertrouwen in dat mijn pa niet zo is. We delen een donker gevoel voor humor (bvb. voor de zwans tegen mijn grootmoeder als ze zich weer eens nodeloos geldzorgen maakt: "jama ja, ge moet ni teveel uitgeven dat we nog deftig kunnen erven ook é nondedju!"EagleEye zei:Ben paar jaar geleden ook mijn 12-jarige hond kwijtgeraakt... Sterkte
Zolang ge maar geen pa hebt die er domme mopjes mee maakt (uhu) zal dat allemaal wel in orde komenallez, met den tijd he
), maar als 't eenmaal zover is, zijn we daar beiden doodserieus in.
.iamhollywood zei:Gooooh, het zit er bij ons bovenburen weeral tegen :ironic:.
Iedere dag moeten die tegen elkaar kunnen schreeuwen, alles stukslaan, met deuren smijten, blijten .. om een paar uur later het hele gebouw onder te kreunen.
Dat ze gerust hun happy leventje lijden maar niet terwijl ik moet studeren!
@ Dennoman: *knuffel*
Neem paar dagen de tijd om tot rust te komen en zet dan weer alles op uwen blok.

Silmarunya zei:Zijn uw bovenburen:
a) op het randje van een vechtscheiding
b) licht mentaal gehandicapt
c) pestkoppen
?
PS: was die lijden met lange ij een practical joke of een typfout?![]()

.forn9 zei:Vroeger was het gewoon 1 tegen 1, en na "het gevecht" was uw ruzie zogezegd gedaan. Nu ebde al kans da ze met vijf tegen 1 beginnen of de volgenden dag ebde de grotere broer met zijn vrienden aan uw deur.
iamhollywood zei:Euhm hij is nen lelijken dikken, zij een Aziatische met gebrekkig Nederlands..
Denk dat dat lijden dan wel voor zich spreekt ;p. Denk dat ze regelmatig paar rake klappen krijgt als ik hem zo bezig hoor.
Die wonen er nog niet zolang, ik gok een maand of 4-5.
Onze studio is onlangs verkocht, toen de koper mij vroeg of wij hier enige last hadden van onze buren sprong onze huurbaas in met 'hier wonen enkel rustige mensen'.. ik heb maar stilzwijgend toegestemd.

nonkel wulle zei:Weet iemand hoever een incassobureau gaat na het weigeren te betalen van een boete bij een videotheek die ondertussen failliet is?
die vragen 40 euro administratiekosten!![]()
night ghost 128 zei:Ja, vroeger waren het allemaal eervolle gevechten.
iamhollywood zei:Onze studio is onlangs verkocht, toen de koper mij vroeg of wij hier enige last hadden van onze buren sprong onze huurbaas in met 'hier wonen enkel rustige mensen'.. ik heb maar stilzwijgend toegestemd.
Eigenlijk worden huurders van appartementen gewoonweg veel te weinig beschermd, er zou moeten een database op het internet beschikbaar zijn met commentaar van de bewoners ( weliswaar anoniem ) hoe het daar is, huisbazen zouden nogal rap een beetje hun best doen om te zorgen dat iedereen het naar zijn zin heeft. 
nonkel wulle zei:Dat leerkrachten ver gingen wist ik al. Maar zo ver als vandaag sloeg mijn verbeelding.
Klastitularis nodigde m'n ma vandaag uit op school om keiklare onzin tegen haar te vertellen. Hij gebruikte zogezegde quotes van ik die ik belange nooit heb gedaan.
Leerkrachten, ze leggen dingen in uwe mond, en als dat niet lukt liegen ze er wel over.

Arifiene zei:Betaal NOOIT ofte nimmer aan een incassobureau, ENKEL rechtsreeks aan de schuldeiser (in dit geval de videotheek en meer specifiek aan de curator van het faillissement van de videotheek).

Plut0r zei:Wie is uw klastitularis?![]()
forn9 zei:Waar zeg ik dat dan?