Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 36

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

glashelder

Legacy Member
Dit (cornflakes met chocola van de Aldi) zit tegenwoordig in de verpakking van dit (cornflakes met chocola van de Colruyt) :s En die vorige van de Colruyt is dus weg, of zo. (Of misschien zit die nu in de doos van de Aldi :unsure:)

Die van de Aldi zijn echt bucht en die van de Colruyt waren zo lang mijn lievelingscornflakes :sad: Nu is er alleen nog maar bucht (stiekeme bucht zelfs, dat weet je ook maar als je zo'n doos in huis hebt :angry:). Ik heb hier nu echt nog vier dozen staan of zo :lol: (Ooit eens zo'n doos gekocht met die vieze smaak en ik dacht dat het per ongeluk was, want de doos daarna was wel weer lekker. Maar de drie daarna dan dus weer niet. En ondertussen hebben mijn ouders weer nieuwe meegebracht dus ik zit hier met hele ladingen Aldi-cornflakes-bucht. De dozen zijn open want je ziet het verschil door de zak, maar de zakken nog niet. Iemand die dat graag eet? :unsure:)

Krikke

Legacy Member
glashelder zei:
Dit (cornflakes met chocola van de Aldi) zit tegenwoordig in de verpakking van dit (cornflakes met chocola van de Colruyt) :s En die vorige van de Colruyt is dus weg, of zo. (Of misschien zit die nu in de doos van de Aldi :unsure:)

Die van de Aldi zijn echt bucht en die van de Colruyt waren zo lang mijn lievelingscornflakes :sad: Nu is er alleen nog maar bucht (stiekeme bucht zelfs, dat weet je ook maar als je zo'n doos in huis hebt :angry:). Ik heb hier nu echt nog vier dozen staan of zo :lol: (Ooit eens zo'n doos gekocht met die vieze smaak en ik dacht dat het per ongeluk was, want de doos daarna was wel weer lekker. Maar de drie daarna dan dus weer niet. En ondertussen hebben mijn ouders weer nieuwe meegebracht dus ik zit hier met hele ladingen Aldi-cornflakes-bucht. De dozen zijn open want je ziet het verschil door de zak, maar de zakken nog niet. Iemand die dat graag eet? :unsure:)

Die van de lidl zijn veel beter dan de bucht die jij achter u kiezen steekt.

The_Cat

Legacy Member
Soms het gevoel van een beetje mijn beste vriendin te verliezen. Tegenwoordig komt er altijd zo een of ander kind af als wij samen op pad zijn die mij niet bepaald moet. Ik maak daar geen drama rond want ze interesseert me eigenlijk ook weinig. Maar ze komt goed overeen met mijn beste vriendin en kan het soms precies niet laten om die overal mee heen te nemen zolang het maar niet bij mij is. Ik had dit al is tegen mijn vriendin gezegd en ze zei me dat ze me natuurlijk niet laat vallen en dat er niets verandert is, maar het geeft soms helemaal geen fijn gevoel en een beetje eenzaam :( lang leve 9lives om anoniem je hart te lichten ^^

Swindels

Legacy Member
The_Cat zei:
Soms het gevoel van een beetje mijn beste vriendin te verliezen. Tegenwoordig komt er altijd zo een of ander kind af als wij samen op pad zijn die mij niet bepaald moet. Ik maak daar geen drama rond want ze interesseert me eigenlijk ook weinig. Maar ze komt goed overeen met mijn beste vriendin en kan het soms precies niet laten om die overal mee heen te nemen zolang het maar niet bij mij is. Ik had dit al is tegen mijn vriendin gezegd en ze zei me dat ze me natuurlijk niet laat vallen en dat er niets verandert is, maar het geeft soms helemaal geen fijn gevoel en een beetje eenzaam :( lang leve 9lives om anoniem je hart te lichten ^^

I know how you feel, kill the bitch! :angry:

The_Cat

Legacy Member
Swindels zei:
I know how you feel, kill the bitch! :angry:

Jaa het zou terug toffer zijn als ze weg is :unsure:

That said zal ik er maar mee moeten leven zekers en vertrouwen op het feit dat ze me niet gaat laten vallen

Krikke

Legacy Member
The_Cat zei:
Soms het gevoel van een beetje mijn beste vriendin te verliezen. Tegenwoordig komt er altijd zo een of ander kind af als wij samen op pad zijn die mij niet bepaald moet. Ik maak daar geen drama rond want ze interesseert me eigenlijk ook weinig. Maar ze komt goed overeen met mijn beste vriendin en kan het soms precies niet laten om die overal mee heen te nemen zolang het maar niet bij mij is. Ik had dit al is tegen mijn vriendin gezegd en ze zei me dat ze me natuurlijk niet laat vallen en dat er niets verandert is, maar het geeft soms helemaal geen fijn gevoel en een beetje eenzaam :( lang leve 9lives om anoniem je hart te lichten ^^

Gij ook al! Kom hier op 9lives voor de zelfde reden. :*(

Mus

Legacy Member
Dat ik mijn belofte om mijn slaaptekort in te halen keer op keer niet inlos :(.
Stomme co-op games :v

Carlos Gardeboe

Legacy Member
Pr3D@t0r zei:
Mijn PS3 die het begeven heeft (door mijn broer zijn onhandigheid)... Toevallig 2 dagen nadat ik de PS4 heb aangekocht. Jammer dat de PS4 niet backwards compatible is. Dat wordt dus een nieuwe PS3 kopen.
Vwa is dieje PS4 nu niet backwards compatible.

Das toch puur om te kloten.

JohnnyricoMC

Legacy Member
Carlos Gardeboe zei:
Vwa is dieje PS4 nu niet backwards compatible.

Das toch puur om te kloten.

Omdat ps4-games gecompileerd zijn in binaire code die voor de x86-processor verstaanbaar is en ps3-games in binaire code voor Cell-processors? Daar is niks klanten kloten mee gemoeid, da's puur technisch.

eS

Legacy Member
JohnnyricoMC zei:
Omdat ps4-games gecompileerd zijn in binaire code die voor de x86-processor verstaanbaar is en ps3-games in binaire code voor Cell-processors? Daar is niks klanten kloten mee gemoeid, da's puur technisch.
Feit, maar zou het dan in principe niet mogelijk moeten zijn om ps1 en ps2 games te draaien (bijlange niet zo interessant als ps3 voor de meesten, maar het zou een leuke toevoeging geweest zijn)?

Zacharus

Legacy Member
eS zei:
Feit, maar zou het dan in principe niet mogelijk moeten zijn om ps1 en ps2 games te draaien (bijlange niet zo interessant als ps3 voor de meesten, maar het zou een leuke toevoeging geweest zijn)?

Zou de boel wss alleen maar duurder maken...
+ Ge zou dan wss ook geen reden hebben om de games van het laatste jaar opnieuw te kopen :-p

ludnak

Legacy Member
eS zei:
Feit, maar zou het dan in principe niet mogelijk moeten zijn om ps1 en ps2 games te draaien (bijlange niet zo interessant als ps3 voor de meesten, maar het zou een leuke toevoeging geweest zijn)?
Een emulator maken is de moeite niet waard.

zarathustra

Legacy Member
JohnnyricoMC zei:
Omdat ps4-games gecompileerd zijn in binaire code die voor de x86-processor verstaanbaar is en ps3-games in binaire code voor Cell-processors? Daar is niks klanten kloten mee gemoeid, da's puur technisch.

Het moet technisch gezien anders wel geen probleem zijn om een PS3 VM te runnen op de PS4 en daar uw oude PS3 games in te runnen.

JohnnyricoMC

Legacy Member
zarathustra zei:
Het moet technisch gezien anders wel geen probleem zijn om een PS3 VM te runnen op de PS4 en daar uw oude PS3 games in te runnen.

Nope, virtualisatie is niet hetzelfde als emulatie. PS2 en ouder emuleren moet perfect kunnen. PS3 zal nog te zwaar rekenwerk zijn.

Verstuurd van mijn smartphone met tapareutemeteut.

?therapy?

Legacy Member
Volgend jaar komt de Gaikai streaming dienst op PS4. Hiermee zal je een beperkt aanbod aan PS3 games kunnen spelen op de ps4 en dan zal het aanbod wel uitbreiden.

zarathustra

Legacy Member
JohnnyricoMC zei:
Nope, virtualisatie is niet hetzelfde als emulatie. PS2 en ouder emuleren moet perfect kunnen. PS3 zal nog te zwaar rekenwerk zijn.

Verstuurd van mijn smartphone met tapareutemeteut.

My bad :p Even snel een google search gedaan waar sprake was van PS3 virtual machines voor PC.

CosMiced

Legacy Member
zarathustra zei:
My bad :p Even snel een google search gedaan waar sprake was van PS3 virtual machines voor PC.

ze bestaan :) Kan makelijk worden gemaakt, Alleen heb je wel zeker een processor +5ghz nodig voor het smooth te laten draaien :)

Katz

Legacy Member
Ben een tijdje bezig geweest met emulatie voor de classics eens uit te proberen.
Ps2 emulatie werkt wel, maar het was een serieuze hasstle om voor elk spel alles weer opnieuw in te stellen.
Vooral Gamecube en dreamcast emulatie deed lastig met geluid en muziek. Alles syncte nooit naar behoren en ik had vaak crashes.

Mijn ergernis? Daar zijn ze weer met hune kak-sneeuw. En daar hoort dan weer tonnen zout bij, kan ik binnen een paar weken weer naar de fietsenmaker crossen voor nieuwe tandwielen en een ketting omdat alles is vastgeroest.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan