Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

squan

Legacy Member
Mienod zei:
Verdomme! Ik had een hele mail geschreven voor een sollicitatie, klik ik dat tabblad toch niet weg zeker. Kan ik weer opnieuw beginnen maar het zal nooit meer zo goed worden :(

in firefox?

CTRL SHIFT T

unclose tab.

Bubba

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Ja, want dan moet ge elke vervoeging extra nakijken, allé, ik toch.

Ik toch niet, tenzij het extreme gevallen zijn. Zoals bijvoorbeeld "did" ipv "dit", al valt dat ook nog mee. De "gewone" DT fouten lees ik vlot over aangezien ik ze niet eens zou weten staan moestek er de tijd voor nemen. :p

SweetEmmaRose

Legacy Member
BuBbA zei:
Ik toch niet, tenzij het extreme gevallen zijn. Zoals bijvoorbeeld "did" ipv "dit", al valt dat ook nog mee. De "gewone" DT fouten lees ik vlot over aangezien ik ze niet eens zou weten staan moestek er de tijd voor nemen. :p

Mja eens ik er ene zie, kan ik echt gewoon nimeer voort. Dan let ik meer op de spelling dan op de inhoud.

u4ea

Legacy Member
forumbot...damn you!
post verwijderd omda ik zij dak ergens een spel goedkoper had gezien(buy/sell)
geen link ,hupsa ,post weg:p
adde ze da vriendelijk gevraagd had ik ne persoonlijke foto gegeve:p

Dennoman

Legacy Member
wim_gunner zei:
forumbot...damn you!
post verwijderd omda ik zij dak ergens een spel goedkoper had gezien(buy/sell)
geen link ,hupsa ,post weg:p
adde ze da vriendelijk gevraagd had ik ne persoonlijke foto gegeve:p
Terecht.

Pricebashers kan iedereen missen als kiespijn. Zeker als je geen interesse hebt in het item of als je niet kunt backen met een link.

ng

Legacy Member
jannos zei:
Als ik toch vooral over de netwerkproblemen mag beginnen,
ik steek de netwerkkabel in m'n macbook pro, géén probleem, direct internetverbinding, in de pc vn m'n zus, zit ik erop te vloeken dat hij niet op internet wilt gaan.

Uiteindelijk gans den boel opnieuw geïnstalleerd, haar firewall werkte niet meer na een update.

En oja, die stomme beveiligingswaarschuwingen van "Wil je dit wel uitvoeren/installeren?" zijn er voor mij te veel aan.

Daarom dat ik ook blij ben dat ik met Apple werk,
imo een véél beter OS dan XP of Vista.

Dus omdat het op uw zus haar pc niet werkt, ligt het aan vista?

?therapy?

Legacy Member
GIP...
We spraken af dat die kerel het online ging zetten. Moest in feite al lang gebeurt zijn maar kom, vandaag is hij ziek. Dus ik krijg een sms of dat ik dat niet online kan zetten :s
Ja serieus, ik moet ook nog andere pagina's afwerken en dan nog eens heel dien troep online zwieren :x

En de deadline is tegen morgen -_-"
Heel mijn planning in de war daardoor

u4ea

Legacy Member
Dennoman zei:
Terecht.

Pricebashers kan iedereen missen als kiespijn. Zeker als je geen interesse hebt in het item of als je niet kunt backen met een link.

Ik zeg gewoon dak da goedkoper ergens gekocht heb ,heb zelf bewijzen .
daarom moet mijn post toch ni verwijderd worden?

Spectre

Legacy Member
dooddoen als een spuitje laten geven?
How come?
Mijn stomme hond heeft vandaag een kleine zwerfkat doodgebeten :cry:

Karre

Legacy Member
Dat ik geen credit card heb :sad:. Had ik er één gehad kon ik tenminste mijn skate kledij via een winkel in de VS kunnen kopen die een heel uitgebreider gamma aan kledij aanbiedt. Natuurlijk kan je zo iets niet voor broeken of schoenen doen maar met t-shirts en truien gaat zo iets perfect :).

Dennoman

Legacy Member
Spectre zei:
dooddoen als een spuitje laten geven?
How come?
Mijn stomme hond heeft vandaag een kleine zwerfkat doodgebeten :cry:
Tjah, jachtinstincten... mag je niet ontkennen bij een beest, tenzij die het uitleven op mensen natuurlijk, da's iets anders.

@ wim_gunner: jawel. Als verkoper is dat echt ha-te-lijk beyond belief als er weer iemand hoog van de toren komt geblazen dat hij het goedkoper heeft gevonden, vooral mensen met links naar Amerikaanse sites ofzo. Probeer u dan nog maar eens te verdedigen en het is dan nog onterecht ook. Als ge uw post wou behouden had ge uw foto moeten posten é, simple as that. Zonder bewijs is dat pricebashing, zéér vervelend.

Savage

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Mja eens ik er ene zie, kan ik echt gewoon nimeer voort. Dan let ik meer op de spelling dan op de inhoud.

True. Niks zo vervelends als spellingsfouten. Maar ik heb mijn kruistocht opgegeven. Enkel in fouten tegen de ik-vorm blijf ik volharden!

pie-jie

Legacy Member
Spectre zei:
dooddoen als een spuitje laten geven?
How come?
Mijn stomme hond heeft vandaag een kleine zwerfkat doodgebeten :cry:

ja, blijkbaar een klap gehad van een auto .. oog zo goed als 'weg' enzo .. nvm the details!

_ns_

Legacy Member
De vest die'k wil nergens meer hier in België verkrijgbaar blijkbaar :cry:...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan