gizmo666
Legacy Member
RemcoB zei:Hmmm. Ik heb nog geen echte ergernis opgeschreven.
Hmm. Wat dacht je van een slechte limewire? -,-
2nd die nieuwe is echt lelijk en die layout zuigt

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
RemcoB zei:Hmmm. Ik heb nog geen echte ergernis opgeschreven.
Hmm. Wat dacht je van een slechte limewire? -,-

RemcoB zei:Ken je iets beter? Gratis... (;
RemcoB zei:Ken je iets beter? Gratis... (;

gizmo666 zei:ge kunt de pro ook gewoon gratis downloaden he![]()


BuBbA zei:Hier gaan we weer...

Massman zei:Belgische eersteklasse-voetbal: 270 minuten match, 12 ploegen, 1 doelpunt ... gemaakt door Tubeke.
Wie zegt dat het Belgisch voetbal een dieptepunt heeft bereikt?

protnie zei:
Maar feit blijft wel dat Limewire al erg veel verslechterd is... jaar of 6 geleden was dacht imo wel een goed programma.
GuntherDW zei:sure, als ge graag dingen die 200x transcoded, door een wasmachine gehaald, terug getranscode naar WAV, om dan naar 128kbps MP3 te gaan download
als (kleine) audiofiel kunde zo'n dingen niet aanvaarden![]()

chimairaa zei:Hmmz net reed er hier een busje met getinte ruiten 2x verdacht traag voorbij, nu stopte die ff en reed weer verder, maar deed zijn lichten uit ...![]()

BuBbA zei:Ik heb het dan ook niet zozeer op zijn opmerking alleen. Als hij zegt dat het niks voorstelt geloof ik hem ook, maar tis gewoon altijd hetzelfde:
- Gunther zegt dat programma A slecht is
- *random* vraagt welk programma er dan wél goed is
- Gunther reageert niet meer of hij negeert de vraag en gaat gewoon verder met zeggen hoe slecht het niet is
, dat hij er zelf maar achter gaat zoeken ipv de lazy bastard uit te hangen 
ik ben mss een geek maar niet alle audiofielen zijn geeks hoorSelderijstok zei:geek :bril:![]()



GuntherDW zei:pro, gene pro, alle2 zelfden dikken brol eh
ze zitten alle2 op het gnutella netwerk (al is limewire een veredelde client mede dankzij z'n enorm baggere torrent mogelijkheden) wat het allemaal crap maakt![]()
'
Maakte een hels ratelend lawaai. Dan maar verwijderd maar nu draait m'n CPU aan 50°C idle XD M'n GPU 58 :/RemcoB zei:Werkt allemaal niet...

Preske zei:het voordeel is wel dat hij nu EINDELIJK in de standaard browser opent, ipv enkel IE.