Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 29

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sick`

Legacy Member
Mensen, tis simpel:

Een hond laat je enkel in je eigen tuin vrij rondlopen.
Een kat binnenhouden is enorm zielig voor die beesten.

En als er de kat iets overkomt, dan is dat een spijtig en droevig gebeuren, maar niet de schuld van het baasje (of het dier nu gebeten, aangereden of vergiftigd is).

Burrid

Legacy Member
Ik ga hier ook akkoord met Dickspider.
Die hond moest aan een leiband als hij niet in de tuin van de eigenaar zit.

u4ea

Legacy Member
Karre zei:
Ik krijg het hier dus van men ouders hun kuisobsessie. Eerst mijn boek van The Hitchhiker's Guide to Galaxy weg, dan mijn spel van Assassin's Creed 2 en nu is blijkbaar mijn soundtrack CD van GTA verdwenen. En het is niet dat ik het hier slordig achterlaat. Nee, ik leg het mooi op zijn plaats maar toch verdwijnen er hier dingen na het kuisen. Vooral mijn vader dan, die gooit vaak dingen weg zonder het te vragen. Zal ik eens dingen van hen weggooien :angry:

Hier is da ook half zo. Ma alleen op sommige plaatsen.:p
Dan legde da gazet even opzij, ge draait u hoofd en het ligt bij het papier buiten. :p

Of iemand koopt een nieuw toestel. Die verpakking moet direct in de vuilbak!
Dan zattek is me faulty ram-geheugen en begin achter de verpakking te zoeken voor RMA. Nope, allemaal weggesmeten natuurlijk. Geluk nog uit de zak kunnen halen voor de vuilkar hier was.

Alsk dan begin over garantie denkt em da ge alleen da papierke moe hebben. :sop:

Waelvis

Legacy Member
DuffyT zei:
En telkens is er maar één kant van het verhaal want een hond kan nu eenmaal niet praten. Ook al genoeg gehoord van domme ouders die hun kinderen met de hond laten spelen, die doen de hond pijn en die verdedigt zich. En wat gebeurt er dan? Right, de hond krijgt de rekening en krijgt een spuitje want de kindjes zijn toch zo lief en zouden de hond nooit pijn doen.

Ik wil me niet echt moeien met die hele hond vs. kat discussie (beide zijn fout, moeten hun dieren waar bij zich houden) maar een beetje common sense onder de mensen en er zouden al veel minder ongelukken met dieren gebeuren. En als logisch vervolg zouden er veel minder honden nutteloos afgemaakt worden.

Zonder me verder in de discussie te moeien, in uw eerste deel hebt ge groot gelijk.. Want ik vind dat Carrion deels gelijk heeft, als ge uw kat laat buitenlopen kan er vroeg of laat iets gebeuren. Als hier een kat in onze hof komt, zit onze hond daar ook achter. En da beest is ocharme 20cm groot. Maar anderzijds uw hond zomaar op straat laten lopen is ook not done. alhoewel bvb de overburen van mn schoonouders hun hond constant vrij rondloopt, maar da is het 2e braafste en liefste beest da ik ooit ben tegengekomen (nipt na de rottweiler zaliger van kennissen, waar ge echt alles mee kon doen)


Eens een verhaal gehoord van een hond die een kindje had gebeten in het aangezicht. (De hond van hetzelfde gezin als da kindje, en die speelden dikwijls samen, nooit problemen gehad).

Ze hebben die hond een spuitje gegeven, en achteraf ontdekt dat er een wasco (of potlood, kweet de details niet meer) volledig in de neus van da beest geduwd was.

Da beest heeft dus gebeten puur uit zelfverdediging/pijn/..., en da moet daarvoor boeten met de dood.. Da kindje mag nu gewoon verder leven (see what i did there dickspider).

u4ea

Legacy Member
Bieden op "buy and sell" en dan wachten op antwoord van de verkoper die waarschijnlijk aan het werken is ofzo. Pff, zen veel te ongeduldig.:p

?therapy?

Legacy Member
Zat te lezen over een daguitstap naar Groenland vanuit Reykjavik, maar de prijs is toch wat te hoog. :( En het is ook niet meer in het seizoen jammer genoeg. :p

JohnnyricoMC

Legacy Member
u4ea zei:
Bieden op "buy and sell" en dan wachten op antwoord van de verkoper die waarschijnlijk aan het werken is ofzo. Pff, zen veel te ongeduldig.:p

Veel irritanter zijn lui die geen iTraderke terug geven.:sop:

First world problems FTW...:unsure:

Michster

Legacy Member
JohnnyricoMC zei:
Veel irritanter zijn lui die geen iTraderke terug geven.:sop:

First world problems FTW...:unsure:

Nu ge het zegt... Ik verwacht nog altijd bericht van ene die ik een koptelefoon verkocht heb.

Argh, ik haat het als mensen laks zijn op dat gebied. :sop:

OT: tergende, saaie familiebijeenkomst. Al een geluk dat er wi-fi was. ^^"

PhoenixEffect

Legacy Member
Ambetante vliegen, en dat terwijl ik 2 spinnen zie zitten. Guys, do your job!

kay-gell

Legacy Member
Naar 'tres chic' beurs geweest in Hasselt. Er loopt toch kakvolk rond op de wereld se :')

Michster

Legacy Member
kay-gell zei:
Naar 'tres chic' beurs geweest in Hasselt. Er loopt toch kakvolk rond op de wereld se :')

Tsss, waarom zou ge daar in vredesnaam heen willen? :p Ook eens geweest en niks anders gedaan me verveeld, wat naar de vrouwen gekeken en bekakte mensen getolereerd.

kay-gell

Legacy Member
Michster zei:
Tsss, waarom zou ge daar in vredesnaam heen willen? :p Ook eens geweest en niks anders gedaan me verveeld, wat naar de vrouwen gekeken en bekakte mensen getolereerd.

Meh, ik had tickets gekregen dus ik dacht van dan toch maar es te gaan zien.
Echt waar ik heb nog nooit zoveel hetero venten in rode broeken gezien.

StanTem

Legacy Member
kay-gell zei:
Meh, ik had tickets gekregen dus ik dacht van dan toch maar es te gaan zien.
Echt waar ik heb nog nooit zoveel hetero venten in rode broeken gezien.

Ik heb ook een rode broek :eek:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan