Archief - info account rapidshare

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

cole

Legacy Member
ik weet niet waar ik dit precies moet gaan zetten , ik had het in software gepost ook

ik heb gisteravond rond 23.30 uur een account aangevraagd bij rapidshare.com , via paypal ( voor de eerste keer ) ook een account aangemaakt en betaald voor 3 maand voor rapidshare .
ik heb toen direct 4 mails gekregen :

1: receipt for your payment to rapidshare AG
2: activate your paypal account ( wat ik ook heb gedaan )
3: paypal available in nederlands , frans , engels
4: getting started with your paypal account .

dit zijn de 4 mails ik direct toekreeg , via paypal zie ik dat de betaling is gebeurd naar rapidshare want ik zie dit staan bij transactiegegevens .


Oorspronkelijke transactie

Datum Type Status Details Bedrag
26-dec-2006 Betaling Aan RapidShare AG Voltooid ... -€16,99 EUR


Verwante transactie
Datum Type Status Details Bedrag
26-dec-2006 Van creditcard afschrijven Voltooid Details €16,99 EUR


moet ik nu nog wachten op login gegevens van rapidshare zelf , krijg ik daar mail van ? begin me toch wat ongerust te maken , ook omdat het de eerste x is dat ik dit doe

Radiance

Legacy Member
Ik heb uw thread verwijderd, één plaats zal wel genoeg zijn.
Je moet normaal een mail gekregen hebben, onmiddelijk na "Ontvangstbewijs van uw betaling aan RapidShare AG" met "Your RapidShare.com Login"

Mogelijk uw spamfilter.

cole

Legacy Member
en hoe zet ik die spamfilter uit ? kan ik die mail nog recupereren ?

wouter_dc

Legacy Member
Zit die mail dan niet gewoon in Junkmail-map (of hoe de map ook mag noemen?)
Bij mij is dit toch zo

cole

Legacy Member
is men gewone pandora , dus versta nie da die mail verloren zou gegaan zijn .

GhO$T

Legacy Member
als je die mail niet terugvindt gewoon nogmaals zelf mailen naar rapidshare, mss heb je een foutje in uw email adres getyped tijdens het doorgeven op de rapidshare site ofzo...

Zij zullen wel een nieuwe mail sturen met u inloggegevens.

Radiance

Legacy Member
cole zei:
is men gewone pandora , dus versta nie da die mail verloren zou gegaan zijn .
Op uw Telenet mailbox kan je ook een antispam filter zetten. Nuja bij mij komt het er gewoon door, dus ik betwijfel dat het dat is.

cole

Legacy Member
GhO$T zei:
als je die mail niet terugvindt gewoon nogmaals zelf mailen naar rapidshare, mss heb je een foutje in uw email adres getyped tijdens het doorgeven op de rapidshare site ofzo...

Zij zullen wel een nieuwe mail sturen met u inloggegevens.

dat kan idd gebeuren maar ik heb wel 4 mails gehad direct na da ik een account had aangemaakt bij paypal , van rapidshare heb ik nog niets gekregen ... en heb al gemaild naar die mannen maar zonder succes .

en wat nog strafste is , als ik bij rapidshare op de website forgot your password klik , en ik geef men mail adres dan zegt die website your account data has been succesfully sent to en dan men mail adres . maar ik krijg niets van mail .... en men mailbox werkt perfect want krijg dagelijks 10 tallen mails van vrienden enz ... , geef ik daar een ander mail adres in van men hotmail bevoorbeeld dan zegt hij no account found , please try again .

dus men account zou bestaan ?

cole

Legacy Member
ja die stond aan in mijn telenet , heb het afgezet .

De instellingen van je Anti-spam zijn aangepast. Binnen 30 minuten zal deze aanpassing automatisch actief worden .


ik wist niet dat die aan stond , was het eerste da ik ervan hoorde , alee hopelijk krijg ik nu die verlossend mail .


alvast bedankt voor jullie hulp en radiance sorry voor de dubbele post .
maar kreeg daar geen reactie en hier direct .


ik hou jullie op de hoogte als het gelukt is .

cole

Legacy Member
heb spam filter uitgezet dus denk da die bijna geactiveerd zal zijn , betaling is allezins goed verlopen via paypal . maar nog steeds niets aangekregen van rapidshare , en die link die je net heeft heb ik men mail adres ingevuld en dan krijg ik kaderke met your account data has been succesfully

maar in mailbox niets van terug te vinden ....

cole

Legacy Member
Oorspronkelijke transactie

Datum Type Status Details Bedrag
26-dec-2006 Betaling Aan RapidShare AG Voltooid ... -€16,99 EUR


Verwante transactie
Datum Type Status Details Bedrag
26-dec-2006 Van creditcard afschrijven Voltooid Details €16,99 EUR



bij betaling aan rapidshare AG voltooid , staat niets ingevuld ? moet daar ook eerst geen details staan voor ik men account krijg ?

want bij verwante transactie staat tegen voltooid wel details .

Gamb|t

Legacy Member
Kijk is in uw geschiedenis van bezochte sites (rapidshare) normaal staat daar ergens een site waar uw gegevens van de betaling opstaan + login. Ik vermoed dat je die site over het hoofd hebt gezien.

cole

Legacy Member
geschiedenis , is da een map da windows aanmaakt dan ? map gevonden maar niets van rapidshare login gegevens ...

nen maat van me zegt dat hij ook 2 dagen heeft moeten wachten op zijn account , dus ik heb nog hoop . en hij had ook betaald via visa

Gamb|t

Legacy Member
Ik heb met paypal betaalt en meteen na de transactie kwam ik op en site met mijn login gegevens.

neomitochondria

Legacy Member
ik zal het eens zeggen:

ik heb mijn maat dat ook gedaan, alle mijn maat heeft dat betaald, ik heb gekeken. dus je klikt op dat paypal icoontje, dan moet je je paypal gegevens invullen en als je dat gedaan hebt en geverifieerd dan wordt je binnen de 10 seconden doorgestuurd naar je gebruikersnaam + wachtwoord!

dus als jij dan direct na betaling je browser hebt afgesloten dan weet ik het niet, wij werden direct doorverwezen naar ons passwoord.

mss eens mailen naar de helpdesk va rapidshare zelf

cole

Legacy Member
neomitochondria zei:
ik zal het eens zeggen:

ik heb mijn maat dat ook gedaan, alle mijn maat heeft dat betaald, ik heb gekeken. dus je klikt op dat paypal icoontje, dan moet je je paypal gegevens invullen en als je dat gedaan hebt en geverifieerd dan wordt je binnen de 10 seconden doorgestuurd naar je gebruikersnaam + wachtwoord!

dus als jij dan direct na betaling je browser hebt afgesloten dan weet ik het niet, wij werden direct doorverwezen naar ons passwoord.

mss eens mailen naar de helpdesk va rapidshare zelf


als ik op da icoontje van paypal klik voor te betalen , ge kunt daar kiezen eh , voor 1 maand of 3 maand ofzo dan krijg ik weer opnieuw om te betalen . das wel op rapidshare.com zelf
ik vind anders nergens een icoontje van rapid .

neomitochondria

Legacy Member
welja dat is het, op dat paypal icoontje, dan wordt je doorverwezen naar de site van paypal zelf en daar moet je dan inloggen om te kunnen betalen en vanaf daar denk ik dat je dan doorverwezen werd,

ik denk dat jij wel in de problemen zit met dat je niet gewacht hebt, ik zou je aanraden om toch te mailen naar de helpdesk van rapishare en dit uit te leggen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan