dognose
Legacy Member
bon het zit dus zo,
had vandaag examen logistiek
maar ik ben niet uit men bed geraakt en pas om 10uur wakker geworden,
ik bel onmiddelijk naar school en ik mag mijn examen niet afleggen,
op mijn rapport komt: problematische afwezigheid met geen kans op inhaalexamen.
is heel mijn jaar dan totaal verneukt
of is het nog de moeite om bij het volgend examen extra hard men best te doen?
iemand ervaring hiermee?
had vandaag examen logistiek
maar ik ben niet uit men bed geraakt en pas om 10uur wakker geworden,
ik bel onmiddelijk naar school en ik mag mijn examen niet afleggen,
op mijn rapport komt: problematische afwezigheid met geen kans op inhaalexamen.
is heel mijn jaar dan totaal verneukt
of is het nog de moeite om bij het volgend examen extra hard men best te doen?
iemand ervaring hiermee?
, ze regelden dan gewoon een ander tijdstip voor ons, laat u niet overklappen 


