Archief - [dringend]Telenet mono uploadsnelheidverhoging

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

josuwa

Legacy Member
Hey , ik heb een mono connectie ( the good ol' days...) en ik kan mijn uploadsnelheid verhorgen (128kbps->196kbps) nu is mijn vraag : Kost dit geld? ik zie nergens een prijs staan dusja...

Groetjes

Wundagore

Legacy Member
schakel gewoon over naar expressnet
dan is alles sneller en het abbonementsgeld is hetzelfde

Elavro

Legacy Member
josuwa zei:
Hey , ik heb een mono connectie ( the good ol' days...) en ik kan mijn uploadsnelheid verhorgen (128kbps->196kbps) nu is mijn vraag : Kost dit geld? ik zie nergens een prijs staan dusja...

Groetjes

je kan je abonnement veranderen naar telenet expressnet, kost evenveel, en is eigenlijk de telenet mono van nu, beetje beter, zelfde prijs, gratis om te veranderen

Starrk

Legacy Member
Wundagore zei:
schakel gewoon over naar expressnet
dan is alles sneller en het abbonementsgeld is hetzelfde

², net wat ik en wss nog vele anderen deden...

Wover

Legacy Member
het is nu ondertussen al meer als een jaar zo hoor ;)

Expressnet: D: 10Mbps U: 256kbps

El_L4mor

Legacy Member
omschakelen naar expressnet zorgt er wel voor da uw internet 30-60 minuten uitvalt. Ik heb da gedaan just toen mijn zus iets belangrijks aan't doen was online :p, dus misschien niet onbelangrijk om weten ;)

verder levert het geen problemen op...

Starrk

Legacy Member
El_L4mor zei:
omschakelen naar expressnet zorgt er wel voor da uw internet 30-60 minuten uitvalt. Ik heb da gedaan just toen mijn zus iets belangrijks aan't doen was online :p, dus misschien niet onbelangrijk om weten ;)

verder levert het geen problemen op...

Problemen? leedvermaak noem ik dat.

Doe dat dan gewoon voor je gaat slapen.

Virz

Legacy Member
overschakelen naar expressnet. Waar doe ik dat en kan dat met een router(draadloos) ?

Btw: Laatste dagen gaat mijn internet echt abnormaal traag.. aan m'n telemeter ligt het niet want is 2 dagen geleden gereset.. :help:

Mista Molla

Legacy Member
Misschiein werken van telenet in je omgeving? heb het ook soms

EagleEye

Legacy Member
Virz zei:
overschakelen naar expressnet. Waar doe ik dat en kan dat met een router(draadloos) ?

Btw: Laatste dagen gaat mijn internet echt abnormaal traag.. aan m'n telemeter ligt het niet want is 2 dagen geleden gereset.. :help:
master.telenet.be

Time

Legacy Member
Overschakelen naar expressnet reset ook je telemeter. Dus best doen in het midden van je termijn en net voor iedereen gaat slapen, want idd, je zit wel even offline dan.:)

Sagax

Legacy Member
ik had telenet quattro en bij ons hebben ze dat automatisch veranderd naar expressnet plus :)

vreemd dat ze dat bij jou ook niet hebben gedaan

Starrk

Legacy Member
Misschien omdat Quattro niet meer bestaat als product, itt. Mono (als ik me niet vergis)

lorro85

Legacy Member
ben eergisteren ook overgeschakeld en ben toch niet offline geweest toen hoor

josuwa

Legacy Member
en , doet dit kwaad aan mijn IP's ? want ze zijn static... dus niet dynamisch zoals op telenet vermeld word !
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan