Archief - Donder en bliksem...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gizmo_1987

Legacy Member
Het is hier weer leuk aan het onweren buiten :D
(Ik ging bijna mijn auto wassen vandaag, toch lekker niet gedaan)
Mijn vraag is nu (beetje uit verveling ook)

Wat mag je zeker niet doen als het bliksemt :p
Wat zijn de gevaren thuis enzo...


Mijn ouders maakten mij altijd wijs om niet op blote voeten te lopen als het donderde... Ook niet naar het wc gaan omdat het gevaarlijk is... :oink:
Te dicht bij het raam staan, enzz...

Fabels/waarheid?

Onder een boom staan, met een metalen staaf naar boven wijzen zou ik persoonlijk niet aanraden?

Dus vertel hier al u onweerverhalen :D

Decay

Legacy Member
Blote voeten als het dondert? Dat kan nu is echt niet gevaarlijk zijn se :p Als het bliksemt en ge staat met blote voeten in een plas water en toevallig slaat die bliksem in op da plaske zijde wel dood, maar met schoenen ook denk ik :p En ni naart wc gaan? WTF? :p Ik heb vroeger toen het regenseizoen was in mijn bloot vel in plassen liggen spelen (met zwembroekske wel) en kben niet geraakt! Verder ben ik toen ook in het zwembad gaan zwemmen toen het aant gieten was en ook niet geraakt ofzo. Veel schrik moet ge dus niet hebben van onweer. Eerlijk gezegd vind ik dat zalig alst zo keihard onweert. In de regen rondlopen is een van de coolste dinges dan. Ooit is op een openluchtfuifke wast keihard beginnen regenen en echt iedereen ging uit zijn dak, was een van de coolste dansmomenten ooit. Zo kletsnat en iedereen da zo keihard een gevoel van euforie kreeg door gezamelijk in diene drash te staan dansen. Echt machtig imo :)

Dr. Panther

Legacy Member
Tis hier nu ook aan het donderen, ik denk dat ge nie moogt posten op forums, alé mss wel met een laptop op baterijen,....
btw, ik heb ne vriend die een TV winkel heeft, die zit nu weer te wrijven in zijn handen :)

Gizmo_1987

Legacy Member
ik heb nu geen schrik meer, maar als ik denk aan vroeger.
Mijn ouders wilden mij precies nog banger maken :cry: :D

Sephiroth

Legacy Member
Decay zei:
Blote voeten als het dondert? Dat kan nu is echt niet gevaarlijk zijn se :p Als het bliksemt en ge staat met blote voeten in een plas water en toevallig slaat die bliksem in op da plaske zijde wel dood, maar met schoenen ook denk ik :p En ni naart wc gaan? WTF? :p Ik heb vroeger toen het regenseizoen was in mijn bloot vel in plassen liggen spelen (met zwembroekske wel) en kben niet geraakt! Verder ben ik toen ook in het zwembad gaan zwemmen toen het aant gieten was en ook niet geraakt ofzo. Veel schrik moet ge dus niet hebben van onweer. Eerlijk gezegd vind ik dat zalig alst zo keihard onweert. In de regen rondlopen is een van de coolste dinges dan. Ooit is op een openluchtfuifke wast keihard beginnen regenen en echt iedereen ging uit zijn dak, was een van de coolste dansmomenten ooit. Zo kletsnat en iedereen da zo keihard een gevoel van euforie kreeg door gezamelijk in diene drash te staan dansen. Echt machtig imo :)


lol en de helft dan met een longontsteking de volgende morgen thuis zitten hoesten :p

Decay

Legacy Member
Sephiroth zei:
lol en de helft dan met een longontsteking de volgende morgen thuis zitten hoesten :p

Pffrt, #care :p Ik had er de dag erna geen last van (the lucky half) dus voor mij wast een leuk moment. Zeker met al die spaanse mensen, die kunnen echt goe feesten.

Schralen Barrie

Legacy Member
Iemand die iets meer weet van de zogezegde (?) vuurbal in huis ? Wiki (naam ervan) ?

Unpro

Legacy Member
Heeft iemand die site misschien nog waar ge kunt zien waar het bliksemt?

Timmos

Legacy Member
2 weken geleden was er een bombastische donder die echt de ramen keihard deed trillen, ik was mega verschoten van den diene :D

Hier onweert het ook! (eigenlijk best gezellig nu dat het bij iedereen onweert :D)

Ble$$ed^

Legacy Member
kheb al een lichtflash in mijn kamer gezien terwijl da mijn afrolders af waren echt weird :/

switchblade

Legacy Member
best opmerkelijk dat iedereen die onweer heeft, toch nog op dit forum zit :D
hier ook onweer btw, west-vlaanderen =]

oja, hebben de mensen met een CRT dat ook om de zoveel tijd dat het net is alsof je een inkomend sms of oproep krijgt op je gsm? je weet wel, die lijnen die zo kort flikkeren?
voor de storm had ik dit nog niet :s

Timmos

Legacy Member
'k Denk dat ik maar ga slapen aangezien de bliksem hier vlak boven zit...


FUUCK ZE ZIT WEL HEEL DICHT 3voudige bliksem en een mega donder!! aaah :scream:

Gizmo_1987

Legacy Member
De bliksem heeft mn msn te pakken :cry:
en mn bureaulamp knippert soms, rofl.
k'ga dan maar eens slapen zkr :D

Djeck

Legacy Member
switchblade zei:
best opmerkelijk dat iedereen die onweer heeft, toch nog op dit forum zit :D
hier ook onweer btw, west-vlaanderen =]

oja, hebben de mensen met een CRT dat ook om de zoveel tijd dat het net is alsof je een inkomend sms of oproep krijgt op je gsm? je weet wel, die lijnen die zo kort flikkeren?
voor de storm had ik dit nog niet :s

Ik heb da altijd, storm of niet.

En nu ben ik aant genieten van het weer, samen met mijne hond naast mij die is ingebroken bij mij. Da beestje zit zo doodsbang en geniet dan van een zacht deuntje op de achtergrond :music:

switchblade

Legacy Member
Djeck zei:
Ik heb da altijd, storm of niet.

da wel, maar het probleem is dat ik nu geen sms of oproep krijg :)
dus gewoon op een willekeurig moment krijg ik die lijnen
anders heb ik dit niet :<
(of mijn scherm is voor de ****)

Djeck

Legacy Member
switchblade zei:
da wel, maar het probleem is dat ik nu geen sms of oproep krijg :)
dus gewoon op een willekeurig moment krijg ik die lijnen
anders heb ik dit niet :<
(of mijn scherm is voor de ****)

Jup I know :p Zoals ik zei, ik heb da altijd. Om de zoveel minuten komt da eens.

xDama

Legacy Member
Wow, wat een fucking lap dat dat hier plots was :eek: Je kon echt het ganse huis horen daveren...

Ik ga toch de boel maar uitzetten denk ik ^^

elpigeon

Legacy Member
Ook onweer in Gent city, fijne ontspanning tijdens het blokken :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan