phate_13
Legacy Member
skrippa nr2 zei:Dit.
Strengere maatregelen zijn nutteloos als men er zelfs niet in slaagt om de huidige maatregelen te doen naleven.
Moet iedereen boeten omdat de lakse Brusselse regering te laf is om bepaalde groepen aan te pakken ?
Serieuze vraag: Ben je er nu echt van overtuigd dat het probleem enkel in Brussel ligt?
Ik snap niet dat er zovelen hier mee af blijven komen.
An sich heeft Antwerpen pas verstrengd NA er maatregelen genomen waren federaal. Brussel heeft het op dat vlak niet anders gedaan. Er zijn maatregelen genomen direct NA er federaal maatregelen zijn genomen. Zonder federaal kader/ondersteuning, dan moet je eens zien wat er van het draagvlak overblijft.
JelleCa zei:Toen het in Antwerpen deze zomer de slechte kant opging stond iedereen te roepen voor gerichte maatregelen (en zijn deze er ook gekomen) en nu zou het plots niet meer kunnen?
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/10/07/brussel-coronamaatregelen/
U zegt?

