beambeam
Legacy Member
Gegroet,
Ik weet niet juist waar ik deze thread moet plaatsen maar ga hem proberen hier te zetten.
Mijn grootmoeder is terug van Lourdes, een mens van 74 jaar (supervrouw trouwens, maar zo katholiek dat ik er ziek van word, niet dat ze een hele dag bidt ofzo of ze tegen seks is maar dat ze de dingen aanneemt) en wist mij het verhaal van het ontstaan van Lourdes te vertellen.
Het gaat over een zekere Bernadette die op 13 jarige leefdheid de maagd maria zag en dan kwam de maagd maria elke week op bezoek. Niemand geloofde haar en werd in den bak gesmeten. Ons Bernadetteke raakte een blinde aan den PLOF! diejen blinde kon weer zien. Op de plaats waar Bernadette de maagd had gezien kwam opeens water uit de grond.
Zijn er mensen die zo'n crap geloven? Ik zeg tegen ons moe duidelijk wat mijn standpunt is en ik zeg zo'n dingen kunnen niet. Zij beweert van wel bij hoog en laag.
Ik vind Lourdes zelf zo'n dikke geldklopperij. Ze kwam terug met een valies vol echte rommel / kitch. Zo'n klein medaillekes van 'zilver' (dat na een dag al brons ziet) kost nen halven euro. En die worden daar in het groot gekocht.
Dan nog geweid water van de bron van Bernadetteke ^^ voor nen euro in een klein fleske.
Nu heben ze da arm menske ook nog dvd's aangesmeerd...
Soit mijn vraag is: Geloven jullie in mirakels en verschijningen van goddelijke figuren? Ik overweeg zelf om mij van geloof te bekeren omdat ik mij niet wil laten verzieken door het systeem. Ik ben toch maar een meeloper want ik geloof voor geen bal, het enige waarin ik geloof is in mezelf en de mensen die ik liefheb.
Ik weet niet juist waar ik deze thread moet plaatsen maar ga hem proberen hier te zetten.
Mijn grootmoeder is terug van Lourdes, een mens van 74 jaar (supervrouw trouwens, maar zo katholiek dat ik er ziek van word, niet dat ze een hele dag bidt ofzo of ze tegen seks is maar dat ze de dingen aanneemt) en wist mij het verhaal van het ontstaan van Lourdes te vertellen.
Het gaat over een zekere Bernadette die op 13 jarige leefdheid de maagd maria zag en dan kwam de maagd maria elke week op bezoek. Niemand geloofde haar en werd in den bak gesmeten. Ons Bernadetteke raakte een blinde aan den PLOF! diejen blinde kon weer zien. Op de plaats waar Bernadette de maagd had gezien kwam opeens water uit de grond.
Zijn er mensen die zo'n crap geloven? Ik zeg tegen ons moe duidelijk wat mijn standpunt is en ik zeg zo'n dingen kunnen niet. Zij beweert van wel bij hoog en laag.
Ik vind Lourdes zelf zo'n dikke geldklopperij. Ze kwam terug met een valies vol echte rommel / kitch. Zo'n klein medaillekes van 'zilver' (dat na een dag al brons ziet) kost nen halven euro. En die worden daar in het groot gekocht.
Dan nog geweid water van de bron van Bernadetteke ^^ voor nen euro in een klein fleske.
Nu heben ze da arm menske ook nog dvd's aangesmeerd...
Soit mijn vraag is: Geloven jullie in mirakels en verschijningen van goddelijke figuren? Ik overweeg zelf om mij van geloof te bekeren omdat ik mij niet wil laten verzieken door het systeem. Ik ben toch maar een meeloper want ik geloof voor geen bal, het enige waarin ik geloof is in mezelf en de mensen die ik liefheb.

)
. Waar slaat dat nu op ...
, laat die mensen geloven wat ze willen, mensen kunnen hun toevlucht zoeken in hun 'godsdienst'. Als ik bij mijn meter ga, en ik hoor gewoon de neigste zever, dan knikkek ja en 'gun' ik ze dat. . .
