J3rry
Legacy Member
nooit koop ik nog iets bij belcompany
in 2003 kocht ik een sony ericsson T610 wat ik in die tijd 300€ betaald heb
ze vroegen mij of ik een verzekering tegen diefstal & schade wou nemen op mijn toestel voor 5€ per maand
sinds vrijdag was mijn gsm gestolen (zakken zijn gerold aan het station te zottegem)
nu ga ik naar belcompany om daar te horen dat ze mij geen vervang toestel willen geven omdat zakkenrollen niet onder de verzekeringspolis van pro assist valt
leuk 5€ per maand / 4 jaar lang = 240€ wasted
in 2003 kocht ik een sony ericsson T610 wat ik in die tijd 300€ betaald heb
ze vroegen mij of ik een verzekering tegen diefstal & schade wou nemen op mijn toestel voor 5€ per maand
sinds vrijdag was mijn gsm gestolen (zakken zijn gerold aan het station te zottegem)
nu ga ik naar belcompany om daar te horen dat ze mij geen vervang toestel willen geven omdat zakkenrollen niet onder de verzekeringspolis van pro assist valt
leuk 5€ per maand / 4 jaar lang = 240€ wasted


