Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Archief - Strakke case
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Volgens je profiel heb je een i7 920 en 6GB geheugen? Zeg misschien eerst eens wat je nu hebt .
Cases: Midtowermodel @ Azerty en gewoon scrollen tot je wat tegenkomt dat je aanstaat?
Misschien eens kijken naar de Antec One hundred, Cooler Master Silencio 450/550, Fractal Design Core 3000, Fractal Design Define R3, NZXT Source 210 Elite,...
Enkel de case vervangen sowieso.
Als uw i7 niet meer voldoet (wat niet snel zal gebeuren, zeker als je niet meer gamet) OC't deze toch beter dan een x4 of x6.
Het grote probleem is nu dat mijn case veel te diep is voor mijn bureau, mijn bureau is 50cm diep met een tussenstuk op 45cm, dit wil dus zeggen dat mijn huidige case meer dan 15cm uitsteekt... (wat dus te veel is)
Verder zou de case er echt strak moeten uitzien, niet te veel lichtjes etc. (niet te veel "gamer").
Kleur liefst wit of zwart. (evt. aluminium)
Bovendien moet uiteraard de lengte van de HD5850 er in kunnen...
Kijk eens naar Fractal, Silverstone, Lian Li, sommige corsairs of coolermasters, ...
Als je zegt die of die staat me wel aan, kunnen we gemakkelijker kritiek/tips geven ^^
Je i7 920 zou ik zowiezo houden. Waarom in hemelsnaam naar een Phenom II gaan?
Voor zover ik gezien heb staan de Fractal Design Define R3 (white) en de CM Silencio 550 me wel zeker aan. Ik zoek zeker iets in deze richting.
Jammer genoeg is de NZXT Phantom voor mij weer iets te groot .
De i7 ga ik inderdaad houden.
Aangezien ik haast geen games meer speel lijkt het me ook niet zinvol om over te schakelen naar de i5 2500k (dit wordt blijkbaar zelfs door intel gezien als een downgrade; 1366->1155)
Op alle websites die ik tegenkom zie ik een blauw licht uit de CM 690II komen.
Is dit werkelijk altijd aanwezig? Ik wil namelijk af van het blauwe licht... Hoogstens nog wit licht
De volgende drie had ik ook op 't oog,maar de eerste 2 zijn al wat goedkoper en ik weet niet of dat gevolgen voor de kwaliteit heeft gehad,de lian li is weer wat lang en ik weet niet of dat te lang voor je is.
De voorkant van die Antec staat mij niet echt aan.
Van de andere 2 vind ik de Lian Li toch wel de betere
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.