Snacks Wat zijn jouw favoriete chips?

waltson-waltson-chips-paprika-125g.jpg
 
Na deze smaak je pas hoe goedkoop al die Lays - Croky (fake) paprika etc is.


Dit was mijn favoriete chips, maar al jaren niet meer te krijgen in BE.

De Waltson is gelijkaardig. Deze met seasalt and balsamic vinegar zijn ook super. Topmerk gewoon.

Rogers sour cream and onion vind ik ook zeer lekker.
 
Laatst bewerkt:
Na deze smaak je pas hoe goedkoop al die Lays - Croky (fake) paprika etc is.


Dit was mijn favoriete chips, maar al jaren niet meer te krijgen in BE.

De Waltson is gelijkaardig. Deze met seasalt and balsamic vinegar zijn ook super. Topmerk gewoon.

Rogers sour cream and onion vind ik ook zeer lekker.
Die Waltson smaakt echt naar paprika, klopt volledig.
 
1704371833116.png
1704371853348.png


Dit duo. Zonder iets bij: de Chilli & Lime. Met wat cola: de Hot chicken wings.

Hier moet ik eigenlijk echt vooraf een klein potje van uitscheppen of ik ga door tot bijna het einde van de zak. Ik zeg "bijna" omdat mijn hersenen dan zeggen "je gaat NU stoppen en dan kan je zeggen dat je geen hele zak ineens hebt uitgegeten" :unsure:
 
Ik heb deze week 4 zakken geopend. Hoogtepunt, Spicy Ranch chips. Eerste 2-3 happen, "eikes, de-gou-tant".
Kwartier later zak leeg. Fuck! Daar gaan de voornemens.

Delhaize Paprika(geribbeld ofc) is overigens één van de weinige paprika chips dat zowel Covid als de inflatiekater van Ukraine heeft overleefd. Al derest is kaka geworden. Kaka.
 
Bekijk bijlage 26087Bekijk bijlage 26088

Dit duo. Zonder iets bij: de Chilli & Lime. Met wat cola: de Hot chicken wings.

Hier moet ik eigenlijk echt vooraf een klein potje van uitscheppen of ik ga door tot bijna het einde van de zak. Ik zeg "bijna" omdat mijn hersenen dan zeggen "je gaat NU stoppen en dan kan je zeggen dat je geen hele zak ineens hebt uitgegeten" :unsure:
Ik zou ze eens in huis moeten halen. Een hele zak meteen opeten lukt me eigenlijk alleen met klassieke zoute chips van Everyday. Die kraken fantastisch en zijn degelijk gezouten. Speciale smaken die nogal dominant zijn ... dat is meestal een kommetje en dan stop ik ermee.
 
Ik zou ze eens in huis moeten halen. Een hele zak meteen opeten lukt me eigenlijk alleen met klassieke zoute chips van Everyday. Die kraken fantastisch en zijn degelijk gezouten. Speciale smaken die nogal dominant zijn ... dat is meestal een kommetje en dan stop ik ermee.
ik heb dat altijd met lays ketchup.

Ik koop het niet, want ik weet wat er gebeurt. Dan kom ik ergens, proef ik er eentje of twee. Compleet verkocht.
Ik koop een zak en na 5 chips krijg ik dat gewoon niet meer binnen.

Zelden chips hier maar all-time-favos
- ringlings
- cheetos
- Lays oven paprika
- Croky paprika
- Lays superchips Pickles
 
Half de jaren 90 had ge ergens een soort chips dat leek volgens mij op iets a la doritos maar dan met van die bubbels in, geen flauw idee meer hoe het heette of van welk merk maar ik was daar zot van.

Nu probeer ik dat zo weinig mogelijk nog in huis te hebben maar mijn go to flavour is de doritos cool american.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan