Snacks Wat zijn jouw favoriete chips?

Ik hoor dat veel, de drang om heel de zak op te eten.

Zelf kan ik makkelijk een chip of 10 eten en stoppen. Maar ik eet dat eigenlijk niet veel omdat ik dat als cheat zie. En ik cheat liever met andere brol.
Ik tel soms in happen en in één hap kan ik wel 1/10de van een chipszak eten. Een zak op een avond doe ik echter zelden.

Ik blijf nog altijd zweren bij de zoute Everydaychips. Best bang for the buck. Beter dan Lays & Croky.
 
crocky pickles voor goed straffe pickles
lays pickles voor zachtere smaak
lays ribbel peper en zout

waar ik echt gedegouteerd van ben is de kwasie verdubbeling van de chipsprijs.

2,6 euro voor ne zak lays ribbels? dacht het niet
 
Ik vind die unions, cheese , etc... allemaal wel best lekker, maar die gaan zo snel vervelen. Ik krijg geen hele zak op.
Ketchup daarentegen word ik dan weer nooit moe.


Maar wat ik altijd koop, en daar moet ik al goed voor zoeken, zijn zo'n grote MULTI PACK zakjes. In colruyt kopen ze die niet meer in, wel nog in de okay.
Dat zijn van die grote zakken van Lays, met allemaal kleine zakjes in, een stuk of 12 of 15 zeker.
1 zo'n zakje is voldoende voor mij per avond.

vind ik prima uitvinding. nooit geen zakken moeten toe binden omdat ze anders zacht worden...








Dipsausen doe ik ook niet meer aan mee.
Ofwel is de dipsaus op, en zit je met chips over. Ofwel zijn je chips op, en moet je nieuwe dipsaus kopen...
Geweldige marketing truuk natuurlijk wel :sop:
 
...
Maar wat ik altijd koop, en daar moet ik al goed voor zoeken, zijn zo'n grote MULTI PACK zakjes. In colruyt kopen ze die niet meer in, wel nog in de okay.
Dat zijn van die grote zakken van Lays, met allemaal kleine zakjes in, een stuk of 12 of 15 zeker.
1 zo'n zakje is voldoende voor mij per avond.
...
Die zakken met 15 kleine zakjes vind je regelmatig wel eens in de Aldi. Stond vorige week nog in de folder.
 
Hebben ze hie in belgie eigenlijk ergens de flaming hot cheetos in ne winkel?

In de Albert Heijn hebben ze wel deze, geen idee of dat dezelfde zijn:
AHI_43545239383935363533
 
Momenteel Pringles Flame Spicy BBQ; vroeger de Hot & Spicy, maar volgens mij is daar iets aan dat recept veranderd want dat smaakt zo goed niet meer.
Ja die zijn ondertussen al wel een tijd geleden verandert van recept, zijn veel minder dikker/steviger dan vroeger, vind het nog altijd bij de beste chips die er is maar die waren vroeger wel nog veel beter helaas :( .
 
Een artikel voor abonnees over winkels met buitenlandse snoep. Zelf eigenlijk nog niet gegeten. Ik eet dan ook maar af en toe chips.

Zo zijn de zogenoemde Takis, een merk van Mexicaanse chips, erg gegeerd bij de jongste klanten. De zakjes – die felblauwe, tegelijk zure en pikante chips bevatten – wegen ongeveer 100 gram en kosten 6 euro. ‘Ze verkopen zo goed dat de Spaanse fabriek niet kan volgen.’ Luyckx haalt de chips dan maar in Mexico om aan de vraag te kunnen voldoen.
6 euro voor 100 gram, serieus. :crazy:
Normaal in Spanje gemaakt. Niet in België gemaakt ok. Maar dan nog zulke prijs te vragen...

Met 53 euro, voor een vijftal zakken chips en Amerikaanse fruitsnoepjes, is Vanacken een van de betere klanten dat uur. ‘Vooral de chips zijn overdreven duur,’ zegt Vanacker, ‘maar voor kwaliteit betaal je.’
Ja, het zal echt de kwaliteit zijn die je betaalt. :laugh:
 
Mijn all time favoriet was van die kaasbollen chips (zo ronde bollen die smaakten naar .. kaas). Maar 'plots' waren ze nergens meer te vinden.

Op bol zie ik ze nog staan (toen ik ze kocht was het wel een ander merk) maar ik ga echt geen 40€ betalen voor een hele hoop zakken - https://www.bol.com/be/nl/p/snackli...MPpFvb-FoxOanTVpBJfzkqdJdLufWKcQaAgdQEALw_wcB

Maar in de winkel heb ik ze al even niet meer gevonden. Iemand?

Misschien onnozele chips, maar ik heb daar vroeger van gefret .. niet normaal .. lol ..

Ik heb dat altijd wel voor - als ik iets echt heel lekker vind - dat verkopen ze het plots niet meer of gaat de winkel bankroet.
 
Mijn all time favoriet was van die kaasbollen chips (zo ronde bollen die smaakten naar .. kaas). Maar 'plots' waren ze nergens meer te vinden.

Op bol zie ik ze nog staan (toen ik ze kocht was het wel een ander merk) maar ik ga echt geen 40€ betalen voor een hele hoop zakken - https://www.bol.com/be/nl/p/snackli...MPpFvb-FoxOanTVpBJfzkqdJdLufWKcQaAgdQEALw_wcB

Maar in de winkel heb ik ze al even niet meer gevonden. Iemand?

Misschien onnozele chips, maar ik heb daar vroeger van gefret .. niet normaal .. lol ..

Ik heb dat altijd wel voor - als ik iets echt heel lekker vind - dat verkopen ze het plots niet meer of gaat de winkel bankroet.
In de horeca hebben ze dat zo in kleine balletjes, voor bij een drankje, redelijk hard, wel lekker.
 
Mijne favo is de Oven Baked Lays met Paprika smaak:
8399.png


Al zou ik veel liever Pickles eten, maar dat hebben ze hier niet in Polen.

sowieso eet ik heel weinig chips, 1 zak per kwartaal ofzo. Ik eet meer borrelnootjes met paprikasmaak. 1x per maand ofzo.
 
Mijne favo is de Oven Baked Lays met Paprika smaak:
8399.png


Al zou ik veel liever Pickles eten, maar dat hebben ze hier niet in Polen.

sowieso eet ik heel weinig chips, 1 zak per kwartaal ofzo. Ik eet meer borrelnootjes met paprikasmaak. 1x per maand ofzo.
Oven Baked, ik vind dat zo saai smaken. Maar whatever floats your boat, natuurlijk. En ik beken dat ik zelf ook voor de saaie smaak ga: nog altijd voluit voor Everyday zout van Colruyt. Perfecte "kraak" en correct zoutgehalte en dat aan een heel goedkope prijs.
 
Ik eet niet zoveel chips meer, maar paar weken geleden nog eens zo ene gekocht, ben ik ook wel fan van. zeker de sweet chili

dwZro73.png
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan