UEFA Conference League 2023-2024

Eigenlijk gaat de ref hier in de fout, hij moet er voor zorgen dat de speler die geel krijgt dat ook duidelijk ziet, dat is ook de reden dat ze weglopende spelers steeds vragen om terug te keren of op zijn minst zich om te draaien.

Het is zuur, vooral dat we hem gaan missen volgende week dan, want in de wedstrijd deden we het plots beter met 10 en komen we nog gelijk.
 
Spijtig dat Meijer bij 2 van de 3 goals de shlemiel lijkt. Dan focust iedereen op het feit dat hij in de basis stond en niet De Cuyper. De match van Mechele was daarentegen nog dramatischer. Als pure mandekker werd hij keer op keer afgetroefd door Belotti. Moeilijk om zo te rekenen op uw defensie dan natuurlijk.
Ik denk wel dat het plannetje van Hayen ook niet helemaal klopte, maar onderschat een Italiaanse coach niet natuurlijk. Niet verwonderlijk dat Italiano komend seizoen hogerop gaat coachen zoals Joos al zei.
Ik vond Odoi trouwens wél goed. Die mag volgende week gerust weer in de basis spelen.
3-2 is zuur, maar thuis kan het wel hoop ik. Als ze het iets slimmer aanpakken :)
 
Odoi zal wel moeten spelen aangezien Onyedika er niet zal bijzijn, of er moet gekozen worden voor Nielsen-Vetlesen-Vanaken
 
Balanta zag ik eerder dit weekend spelen, maar nu met Onyedika zijn rode kaart en verplichte rust woensdag is dat ook niet echt nodig. Balanta woensdag in een match die moet gewonnen worden op dat niveau zie ik niet gebeuren.
 
Jammer van die late tegengoal;
2de wedstrijd thuis, dus met goeie support kan er wel een extra duwtje gegeven worden.

Ik gun het ze alleszins
 
Na de spannende dubbele confrontatie en de trip naar Firenze kan ik me inbeelden dat er in sommige hoofden ook wat vermoeidheid is geslopen. Het is al een lang seizoen.

Volgende week zien we sowieso een heel ander Club. Daar ben ik zeker van. Als ze voor het half uur zonder al de 2-0 maken winnen ze zelfs al een halve dag rust!

Zeer benieuwd naar hoe Fiorentina aan de dag zal komen. Het lijkt me alvast geen unionachtige ploeg die een wedstrijd compleet dood kan maken en je het.bloed onder de nagels uit haalt. Da's een meevaller
 
Sporza is zo een hatelijke kutsite.
"Kijk eens goed naar bovenstaande beelden." en "Goed mogelijk dus", "zonder dat hij het zelf wist" als ondertiteling bij de beelden ... weer van dat vaderlands gezever door een blogger die ze uit de kleuterklas hebben gepikt omdat bepaalde quota gevuld moesten worden. Deze kan precies wel al Nederlands typen, dus we moeten toch al blij zijn met de sportsite van de openbare omroep in deze situatie als ge het vergelijkt met de rest van hun propaganda.

Los daarvan, ik bekijk dezelfde beelden op Sporza en ik zie Onyedika kijken naar Oliver als die geel vastneemt na zijn "elleboogje", en ik zie hem kijken naar de ref als die geel omhoog steekt naar hem. Joos hoort ge het ook zeggen dat het voor Onyedika is, zoals iedereen dat ook wel doorhad die die fase volgde. Maar neen, net degene waarover het gaat en in wiens nadeel het toevallig is, die weet weer van niets uiteraard.

Ik zal u zeggen hoe het zit: Onyedika had een deel lastige minuten en ge ziet hem in dat clipje van Sporza een lichte elleboogje zetten, wat duwen in het opstootje dat daaropvolgt en een stomme tackle doen. Die had nooit gedacht dat die voor die tackle meteen een tweede geel na zijn eerste geel zou krijgen, gebeurt zo vaak in voetbal. En dan dat belachelijk acteren er nog bij bij dat rood: "maar ik weet toch van niets meneer de ref *handjes omhoog* het is echt mijn eerste geel hoor *mond op half zeven*" ...

Stop met die domme spelers zo te verdedigen. En natuurlijk is de ref het weer geweest, ook al hebt ge hieronder visueel bewijs dat Onyedika wel degelijk zag dat er een gele kaart getrokken werd vijf seconden na een fout van hem, en Oliver ook ziet dat Onyedika dat ziet. Dan hebt ge nog de communicatie op het veld, die kan ik wel niet horen. Maar neen, we gaan op basis van wat gekleurde getuigenissen en flarden van beelden liever de kant van de speler die nonchalant de ref negeert kiezen dan de kerk in het midden te houden, of gewoon de ref zelf nog de schuld te geven. Schei toch uit alweer.


o.jpg
 
Sporza is zo een hatelijke kutsite.
"Kijk eens goed naar bovenstaande beelden." en "Goed mogelijk dus", "zonder dat hij het zelf wist" als ondertiteling bij de beelden ... weer van dat vaderlands gezever door een blogger die ze uit de kleuterklas hebben gepikt omdat bepaalde quota gevuld moesten worden. Deze kan precies wel al Nederlands typen, dus we moeten toch al blij zijn met de sportsite van de openbare omroep in deze situatie als ge het vergelijkt met de rest van hun propaganda.

Los daarvan, ik bekijk dezelfde beelden op Sporza en ik zie Onyedika kijken naar Oliver als die geel vastneemt na zijn "elleboogje", en ik zie hem kijken naar de ref als die geel omhoog steekt naar hem. Joos hoort ge het ook zeggen dat het voor Onyedika is, zoals iedereen dat ook wel doorhad die die fase volgde. Maar neen, net degene waarover het gaat en in wiens nadeel het toevallig is, die weet weer van niets uiteraard.

Ik zal u zeggen hoe het zit: Onyedika had een deel lastige minuten en ge ziet hem in dat clipje van Sporza een lichte elleboogje zetten, wat duwen in het opstootje dat daaropvolgt en een stomme tackle doen. Die had nooit gedacht dat die voor die tackle meteen een tweede geel na zijn eerste geel zou krijgen, gebeurt zo vaak in voetbal. En dan dat belachelijk acteren er nog bij bij dat rood: "maar ik weet toch van niets meneer de ref *handjes omhoog* het is echt mijn eerste geel hoor *mond op half zeven*" ...

Stop met die domme spelers zo te verdedigen. En natuurlijk is de ref het weer geweest, ook al hebt ge hieronder visueel bewijs dat Onyedika wel degelijk zag dat er een gele kaart getrokken werd vijf seconden na een fout van hem, en Oliver ook ziet dat Onyedika dat ziet. Dan hebt ge nog de communicatie op het veld, die kan ik wel niet horen. Maar neen, we gaan op basis van wat gekleurde getuigenissen en flarden van beelden liever de kant van de speler die nonchalant de ref negeert kiezen dan de kerk in het midden te houden, of gewoon de ref zelf nog de schuld te geven. Schei toch uit alweer.


o.jpg
To be fair, ik heb de beelden op Sporza niet bekeken en oordeelde effectief enkel op basis van hun beschrijving en stills, je ziet idd Onyedika nog terugkijken naar de ref dus zou je er vanuit kunnen gaan dat hij het wel heeft gezien.

En toch vond ik zijn reactie dat hij het niet wist geloofwaardig, dat gaven ook de coach en medespelers achteraf mee. Dus uw bovenstaande reactie ivm "belachelijk acteren" is ook wat bij de haren getrokken en zijn ook maar aannames.
 
Graag Skov Olsen mentaal klaarstomen voor volgende wedstrijd :support:
Een goede Skov kan het verschil maken.
 
Sporza is zo een hatelijke kutsite.
"Kijk eens goed naar bovenstaande beelden." en "Goed mogelijk dus", "zonder dat hij het zelf wist" als ondertiteling bij de beelden ... weer van dat vaderlands gezever door een blogger die ze uit de kleuterklas hebben gepikt omdat bepaalde quota gevuld moesten worden. Deze kan precies wel al Nederlands typen, dus we moeten toch al blij zijn met de sportsite van de openbare omroep in deze situatie als ge het vergelijkt met de rest van hun propaganda.

Los daarvan, ik bekijk dezelfde beelden op Sporza en ik zie Onyedika kijken naar Oliver als die geel vastneemt na zijn "elleboogje", en ik zie hem kijken naar de ref als die geel omhoog steekt naar hem. Joos hoort ge het ook zeggen dat het voor Onyedika is, zoals iedereen dat ook wel doorhad die die fase volgde. Maar neen, net degene waarover het gaat en in wiens nadeel het toevallig is, die weet weer van niets uiteraard.

Ik zal u zeggen hoe het zit: Onyedika had een deel lastige minuten en ge ziet hem in dat clipje van Sporza een lichte elleboogje zetten, wat duwen in het opstootje dat daaropvolgt en een stomme tackle doen. Die had nooit gedacht dat die voor die tackle meteen een tweede geel na zijn eerste geel zou krijgen, gebeurt zo vaak in voetbal. En dan dat belachelijk acteren er nog bij bij dat rood: "maar ik weet toch van niets meneer de ref *handjes omhoog* het is echt mijn eerste geel hoor *mond op half zeven*" ...

Stop met die domme spelers zo te verdedigen. En natuurlijk is de ref het weer geweest, ook al hebt ge hieronder visueel bewijs dat Onyedika wel degelijk zag dat er een gele kaart getrokken werd vijf seconden na een fout van hem, en Oliver ook ziet dat Onyedika dat ziet. Dan hebt ge nog de communicatie op het veld, die kan ik wel niet horen. Maar neen, we gaan op basis van wat gekleurde getuigenissen en flarden van beelden liever de kant van de speler die nonchalant de ref negeert kiezen dan de kerk in het midden te houden, of gewoon de ref zelf nog de schuld te geven. Schei toch uit alweer.


o.jpg
Ik dacht op die beelden toch ook direct dat hij het gewoon wél duidelijk ziet.
Vanaken zegt het toch ook correct, gewoon een zeer domme fout om te maken op 60 meter van de goal die tweede.

Alles kan nog wel voor Club, 3-2 is echt geen slechte uitgangspositie, gewoon direct bij de keel grijpen in de thuismatch.
 
Ik denk nu eens écht niet dat die kerel zo idioot is om 3min na een gele kaart gekregen te hebben, om dan op de zijlijn 60m van de goal een tackle in te zetten.
Sporza is zo een hatelijke kutsite.
"Kijk eens goed naar bovenstaande beelden." en "Goed mogelijk dus", "zonder dat hij het zelf wist" als ondertiteling bij de beelden ... weer van dat vaderlands gezever door een blogger die ze uit de kleuterklas hebben gepikt omdat bepaalde quota gevuld moesten worden. Deze kan precies wel al Nederlands typen, dus we moeten toch al blij zijn met de sportsite van de openbare omroep in deze situatie als ge het vergelijkt met de rest van hun propaganda.

Los daarvan, ik bekijk dezelfde beelden op Sporza en ik zie Onyedika kijken naar Oliver als die geel vastneemt na zijn "elleboogje", en ik zie hem kijken naar de ref als die geel omhoog steekt naar hem. Joos hoort ge het ook zeggen dat het voor Onyedika is, zoals iedereen dat ook wel doorhad die die fase volgde. Maar neen, net degene waarover het gaat en in wiens nadeel het toevallig is, die weet weer van niets uiteraard.

Ik zal u zeggen hoe het zit: Onyedika had een deel lastige minuten en ge ziet hem in dat clipje van Sporza een lichte elleboogje zetten, wat duwen in het opstootje dat daaropvolgt en een stomme tackle doen. Die had nooit gedacht dat die voor die tackle meteen een tweede geel na zijn eerste geel zou krijgen, gebeurt zo vaak in voetbal. En dan dat belachelijk acteren er nog bij bij dat rood: "maar ik weet toch van niets meneer de ref *handjes omhoog* het is echt mijn eerste geel hoor *mond op half zeven*" ...

Stop met die domme spelers zo te verdedigen. En natuurlijk is de ref het weer geweest, ook al hebt ge hieronder visueel bewijs dat Onyedika wel degelijk zag dat er een gele kaart getrokken werd vijf seconden na een fout van hem, en Oliver ook ziet dat Onyedika dat ziet. Dan hebt ge nog de communicatie op het veld, die kan ik wel niet horen. Maar neen, we gaan op basis van wat gekleurde getuigenissen en flarden van beelden liever de kant van de speler die nonchalant de ref negeert kiezen dan de kerk in het midden te houden, of gewoon de ref zelf nog de schuld te geven. Schei toch uit alweer.


o.jpg
Trouwens, op het moment van die foto speelt Spileers die bal net iets te hard terug, en ook nog op de man die net op de grond ligt. Er brak net geen relletje uit. Iedereen, ook Onydika, kijkt sowieso op dat moment naar de bal en de speler die op de grond lag, niet naar de ref die de gele kaart omhoog houdt.

Ik ben de laatste om Brugge spelers te verdedigen 😅 en de ref deed het voor de rest uitstekend, maar dit is toch duidelijk een miscommunicatie geweest?
 
Ik denk nu eens écht niet dat die kerel zo idioot is om 3min na een gele kaart gekregen te hebben, om dan op de zijlijn 60m van de goal een tackle in te zetten.

Trouwens, op het moment van die foto speelt Spileers die bal net iets te hard terug, en ook nog op de man die net op de grond ligt. Er brak net geen relletje uit. Iedereen, ook Onydika, kijkt sowieso op dat moment naar de bal en de speler die op de grond lag, niet naar de ref die de gele kaart omhoog houdt.

Ik ben de laatste om Brugge spelers te verdedigen 😅 en de ref deed het voor de rest uitstekend, maar dit is toch duidelijk een miscommunicatie geweest?
Maar los van of hij het wist of niet is zo'n tackle op 60 meter van de goal toch wel echt dom? 😅
 
Maar als hij wist dat hij die gele kaart al achter zijn naam had, zou hij die domme fout nooit maken.
 
Kans lijkt me zeer klein dat hij het wist. Lijkt me ook een zeer vreemd iets om te "acteren" dat je niet wist dat je al geel had. Dan zou je eerder klagen dat de fout zelf geen geel is, toch...

Totaal onnodig was die 2e gele kaart. Dat staat zeker vast, maar uiteraard zou hij voorzichtiger geweest zijn als hij het wel wist. Grote gevolgen voor hemzelf en de ploeg dus wel klote. Toch foutje van de scheids zeker ook, maar het opstootje met Spileers had wellicht ook diens aandacht afgeleid.
 
Verbaasd zijn dat een speler doet alsof ie van niets weet, een oerdomme fout maken ondanks net er voor geel te hebben gekregen ,...
Kijken jullie wel ooit voetbal? :unsure:
 
Verbaasd zijn dat een speler doet alsof ie van niets weet, een oerdomme fout maken ondanks net er voor geel te hebben gekregen ,...
Kijken jullie wel ooit voetbal? :unsure:
Eerlijk, een speler die na een 2de geel een paar keer aangeeft dat het pas zijn 1ste gele kaart is om die te protesteren, hoeveel keer ziet ge dat op een voetbalveld? Zelden of nooit toch? Protesteren omdat het niet terecht zou zijn of omdat het zijn eerste fout is ofzo ja, dat wel.

En ja, er zijn zeker spelers die 2 al dan niet oerdomme fouten op rij maken en daardoor 2x geel krijgen, maar Hayen gaf zelf aan dat Onyedika echt wel intelligent genoeg is om zich daar niet aan te laten vangen en dat geloof ik ook wel.

Pas op, ik vond de fout daar op het middenveld aan de zijlijn ook onnodig, maar ik geloof ook dat hij rustiger zou ingekomen zijn mocht hij geweten hebben dat hij al geel had.
 
Terug
Bovenaan