Europees Voetbal UEFA Conference League 2023-2024

Toch zuur dat die 3-2 viel maar over gans de match gezien terecht. Hopelijk kunnen ze het thuis rechtzetten en afmaken!
 
Zonde. 3-2 niet onoverkombaar maar wat was het achterin bibberen en beven vandaag. Toont nogmaals dat er volgend seizoen echt een goede voetballende CV moet komen.

Hayen toch teleurgesteld met zijn opstelling en wissels vandaag.
 
Zonde. 3-2 niet onoverkombaar maar wat was het achterin bibberen en beven vandaag. Toont nogmaals dat er volgend seizoen echt een goede voetballende CV moet komen.

Hayen toch teleurgesteld met zijn opstelling en wissels vandaag.
We hadden er eentje maar die zat op de bank vreemd genoeg.

Mechele naast Ordonez is beter dan Mechele naast Spileers. En Spileers is zelf ook gewoon niet goed genoeg. Gaat amper duels aan.
 
Zuur om die goal nog tegen te krijgen, maar 2 keer achterkomen en met een man minder hebben ze zich toch goed herpakt. Thuis moet dit toch nog recht te trekken zijn, maar dan moeten die individuele fouten er echt wel uit.
 
Leuk dat je het spannend wou maken, maar graag wel met de sterkste 11 spelen volgende week, Nicky. Dank!

Kan wel spoken in JB dus wie weet, maar een topprestatie zal nodig zijn (ook vooral verdedigend, hetgeen vandaag niet het geval was).

En geen Onyedika is hoe dan ook een groot gemis. Odoi, Nielsen of Balanta op de 6? Wellicht de eerste denk ik. Voetballend is dat bij welke keuze ook toch veel minder.

Al bij al mogen we blij zijn met “maar” 3-2. Was het 5-2 geweest hadden we eigenlijk niets te zeggen en was het kalf al verdronken. Vond Club vandaag zeker geen 100% (op 20min na in de 2e helft zelfs een heel stuk met 10 man waren ze eigenlijk iets beter): weinig goed voetbal, veel onzekerheid achteraan, enkele keren individueel mistasten, domme rode kaart. Fiorentina is een zeer degelijke, goed voetballende, stugge ploeg maar een echt goed Club is denk ik zeker de evenknie. Vandaag dus niet want dit Club was niet top. Hopelijk woensdag wel!
 
Laatst bewerkt:
Vandaag toch een paar iets onder hun niveau van de voorbije weken, misschien ook door Hayen die hier toch een steek laat vallen met zijn opstelling imho. Komen sowieso goed weg gezien de kansen maar het kan thuis nog allemaal. Sneu dat het in het slot gebeurt maar de meesten hadden vooraf voor 3-2 getekend denk ik.
Olympiakos voor mij een veel grotere verrassing vanavond.
 
Terug
Bovenaan