Koffiebonen

Een beetje een vage vraag. Welk toestel heb je? Gaat je voorkeur uit naar donker gebrande koffie of licht gebrande koffie. Zetmethode: Filter, french press, aeropress, pour over, espresso etc ?
 
Een beetje een vage vraag. Welk toestel heb je? Gaat je voorkeur uit naar donker gebrande koffie of licht gebrande koffie. Zetmethode: Filter, french press, aeropress, pour over, espresso etc ?
Heb een volautomaat de'longhi gekocht en wil eens wat lekkere bonen uitproberen. Niet echt voorkeuren op dit moment.

Via een kameraad de Quarta Caffè AVIO ORO aanbevolen gekregen. Blijkt ook goed te zijn voor cappucino.
 
ik bestel wel veel op www.brandzaak.nl (leveren ook in België)
Bonen worden gebrand de dag voor ze verzonden worden, dus echt vers gebrand
is ook nie speciaal duurder dan sommige bonen die je in supermarkten kan kopen (Illy ofzo)
Veel van die supermarktbonen zijn gewoon veel te oud, te hard gebrand (alle smaken eruit gebrand), blinkend van de oliën, ....
 
Laatst bewerkt:
ik bestel wel veel op www.brandzaak.nl (leveren ook in België)
Bonen worden gebrand de dag voor ze verzonden worden, dus echt vers gebrand
is ook nie speciaal duurder dan sommige bonen die je in supermarkten kan kopen (Illy ofzo)
Veel van die supermarktbonen zijn gewoon veel te oud, te hard gebrand (alle smaken eruit gebrand), blinkend van de oliën, ....
Klinkt goed, heb je aanraders van die leverancier?
 
ik bestel wel veel op www.brandzaak.nl (leveren ook in België)
Bonen worden gebrand de dag voor ze verzonden worden, dus echt vers gebrand
is ook nie speciaal duurder dan sommige bonen die je in supermarkten kan kopen (Illy ofzo)
Veel van die supermarktbonen zijn gewoon veel te oud, te hard gebrand (alle smaken eruit gebrand), blinkend van de oliën, ....
Ga ik zeker is bestellen.
 
Terug
Bovenaan