hjs666
Well-known member
Dat er andere bands zijn zoals een spoil engine die meer aandacht verdienen correct maar het blijft nog altijd een commerciele zender. Brutus is gewoon typisch stubru: vrij toegankelijk maar wel stevig. Gefixt lijkt de lijst mij niet, al die bands roepen ook op om op 1 specifiek nummer te stemmen in de hoop zo toch 1 nummer goed hoog te krijgen. Bij metallica krijg je dan weer het omgekeerde: vroeger had ik MoP gestemd omdat er maar 66 plaatsjes zijn en disposable heroes toch nooit een plaatsje ging pakken. Nu zijn er 666 plaatsen en dan stem ik wel voor disposable heroes (is wel gestegen dit jaar). Bij Brutus is het repertoire beperkt, bij Metallica dan weer heel uitgebreid en dan speelt zo een grote lijst in u nadeel.
En ja harvester of sorrow staat er in maar wel heel laag.
Ik kan uw mening wel begrijpen
Ik beweer ook niet dat de lijst gefixt is/wordt.
Maar ergens kan het toch niet dat een Marilyn Manson er niet in staat,die wordt toch eruit geboycot?
Vind gewoon dat de luisteraar (zowel bij Willy als StuBru) te veel in de richting geduwd wordt om Belgisch te stemmen en dat is iets waar ik beetje moeilijkheden bij heb.
Zo hebben ze toch wel degelijk hun invloed op de lijst.
Ik vind toch dat er wat classics ontbreken.
Iced Earth staan die er in?
Machine Head met Ten Ton Hammer mag ook niet ontbreken.
Clawfinger uit de Deaf Dumb Blind periode......
Type O Negative amper 2 keer denk ik.
Fear Factory,1 maal gezien in de rapte.
en zo zullen er nog genoeg zijn die ontbreken.
Mogelijkheden zat,maar die "vergeten" bands worden dan echt helemaal vergeten.
Dat ze die eens in de aanloop ervan eens in de spotlights zetten.
Nu ja,er staan ook zaken in die er "totaal" niet in horen.
Foo Fighters,QOTSA,Nirvana,Pearl Jam,The Offspring,3 Doors Down.
Goede muziek daar niet van,maar niet voor dit soort lijsten.
PS:in de spotify lijst zie ik zowel Disposable Heroes en Harvester Of Sorrow er niet in staan.

Plus, qua wat er allemaal passeert kom ik waarschijnlijk ook niet genoeg aan mijn trekken.