ZOTAC GAMING GeForce RTX 3080ti Trinity OC

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
30/07/2022 22:50

Elegance

Active member
Hoboken
iTrader: 97% (150/154)
Algemene informatie/specificaties
ZOTAC GAMING GeForce RTX 3080ti Trinity OC
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Ja
Ook elders te koop aangeboden
Ja
Verzending/afhaal
  1. Verzending
  2. Afhaling
Afhaallocatie
9150
Deze is enkel gebruikt voor gaming ,geen mining toestanden.

aankoopdatum
17/09/21

volledig met doos & factuur .

Prijs min/meeneem 1000 euro excl

reden verkoop overstap (of downgrade)
aankoop 3080 noctua

Laatst bewerkt:
Ik heb geen nood ,kaart moet ook niet weg ,laatste prijs die ik in belgie zie is alternate voor 1150 en dat zal ook en tijdelijke actie zijn vrees ik.

Stroomverbruik is afhankelijk wat je erop draait idle 20-25watt max 350 TDP en ja dat is veel.

Geluid varieert ook sterk ,normaal pc gebruik draaien de fans zelfs niet , vaste frame rate is ok ,unlocked framerate maakt deze lawaai (is ook afhankelijk van spel tot spel en settings) en wat voor setup je hebt ,bij mij draait deze in en redelijk compacte case, met goede airflow.

Sorry dat ik nu pas reageer, was het uit het oog verloren.

Vraag me wel af waarom je van deze kaart voor 1000€ af wil om een kaart te kopen die nét iets goedkoper is. Prijzen zijn sowieso gezakt de laatste weken maar waarom wou je toen initiaal toch wisselen van de TI naar de normal versie? Terwijl er blijkbaar wel degelijk een meerwaarde is aan de TI versie ivm de normale.

Stroomverbruik is afhankelijk wat je erop draait idle 20-25watt max 350 TDP en ja dat is veel.

Geluid varieert ook sterk ,normaal pc gebruik draaien de fans zelfs niet , vaste frame rate is ok ,unlocked framerate maakt deze lawaai (is ook afhankelijk van spel tot spel en settings) en wat voor setup je hebt ,bij mij draait deze in en redelijk compacte case, met goede airflow.
Is deze thread nog actief of niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan