Zoek partij pckes voor een school

h.lecter

Member
iTrader: 100% (54/54)
Nieuw/tweedehands
Niet van toepassing
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Niet van toepassing
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Niet van toepassing
Beste BG community,

ik ging deze morgen langs in de informatica zaal op school van mijn kinderen en alle 25 pc's daar trekken op niks : 4gb ram, een core 2 duo of gelijkwaardigs, enzovoort.
Ik ben dus op zoek (voor een minimale prijs of gratis) naar een 20tal identieke pc's (bv dell optiplex, HP prodesk,...) uit een bedrijf bv om die te vervangen.
Zelfs zonder hdd/ssd of ram, daar kan ik aan werken.
Indien je dit hebt liggen of weet liggen, laat maar weten, ik verplaats me ofcourse.

Alvast bedankt!!
H.

Neem even contact op met bedrijven in de buurt. Meestal hebben die nog iets staan in hun kelder, magazijn of stockageruimte. Kringloopwinkels krijgen ook regelmatig afgedankt einde lease materiaal binnen. Er zijn ook opkopers van office PC's.

Succes!

Heb in het Sint-Niklase bij een klant een 8-10-tal dell optiplex sff pc's (9010/7010) met 3e gen i5/i3 en 8GB ram in, disken worden er wel uitgehaald.

Hey Olivier, bedankt voor uw bericht! zou dit dan een gratis weggeving zijn? Ze hebben geen budget...
Ik kan voor een paar ssd's zorgen. is dat in St Niklaas bij antwerpen?
bedankt!!

Hey Olivier, bedankt voor uw bericht! zou dit dan een gratis weggeving zijn? Ze hebben geen budget...
Ik kan voor een paar ssd's zorgen. is dat in St Niklaas bij antwerpen?
bedankt!!
Hallo, Inderdaad Sint-Niklaas niet ver van Antwerpen, ik vraag daar bij interne IT even na. Stuur maar een pb voor af te spreken.

Terug
Bovenaan