Zilveren juweeltje poetsen

RuZ

Member
Iemand ervaring met juweeltjes?

Ik heb een zilveren ring met veel reliëf, door de jaren heen is die zwart geoxideerd, wat normaal is voor zilver.
Met tandpasta en borsteltjes/doekjes heb ik deze weer mooi zilverkleurig gekregen en is 'm weer als nieuw.
Behalve enkele diepe stukjes, zo diep kom ik niet met een borsteltje ofzo.

Is er een bepaald product waar ik de ring kan in laten weken zodat ook de diepste details mooi zuiver worden?
 
Iemand ervaring met juweeltjes?

Ik heb een zilveren ring met veel reliëf, door de jaren heen is die zwart geoxideerd, wat normaal is voor zilver.
Met tandpasta en borsteltjes/doekjes heb ik deze weer mooi zilverkleurig gekregen en is 'm weer als nieuw.
Behalve enkele diepe stukjes, zo diep kom ik niet met een borsteltje ofzo.

Is er een bepaald product waar ik de ring kan in laten weken zodat ook de diepste details mooi zuiver worden?
Ik heb een ultrasone cleaner voor mijn horlogedelen, werkt ook wel goed op de ringen etc van de vriendin. Je kan online redelijk goedkope modellen vinden.
 
Iemand ervaring met juweeltjes?

Ik heb een zilveren ring met veel reliëf, door de jaren heen is die zwart geoxideerd, wat normaal is voor zilver.
Met tandpasta en borsteltjes/doekjes heb ik deze weer mooi zilverkleurig gekregen en is 'm weer als nieuw.
Behalve enkele diepe stukjes, zo diep kom ik niet met een borsteltje ofzo.

Is er een bepaald product waar ik de ring kan in laten weken zodat ook de diepste details mooi zuiver worden?

Als je echt een goed product wilt: Hagerty. Werkt echt super goed en veilig.
 
Je kan het ook altijd binnendoen bij een juwelier.

Onze vaste juwelier heeft onlangs nog paar zilveren juweeltjes van 60 jaar oud helemaal opgepoetst voor €15.
 
Terug
Bovenaan