Zelf de OS bezoeken

Ga je op bezoek naar de OS

• Ja, meerdere keren

Stemmen: 6 14,0%
  • Ja , een keer

Stemmen: 10 23,3%
  • Ik mag zelf meedoen (atleet / omkadering)

Stemmen: 0 0,0%
  • Nee, ik wilde wel maar de ticketprijs is te hoog / uitverkocht /...

Stemmen: 12 27,9%
  • Nee, OS wat is dat ?

Stemmen: 1 2,3%
  • Nee, ik ga liever zelf op vakantie

Stemmen: 14 32,6%

• Totaal aantal stemmers
    43
Vanavond basketbal in Rijsel, hoe lang op voorhand raden jullie aan daar te zijn ?
Bij ons waren we op 10 minuten door de rij en security. We waren anderhalf uur op voorhand. Parking was wel wat gedoe gezien hierboven al vermeld, we van C1 naar C4 gedevieerd werden. 20min wandelen vanaf C4.

FYI: Stadion is alcoholvrij. Bier buiten stadion is halve liter aan 10€.

Van anderen gehoord dat het megalang aanschuiven was. Ik denk dat het echt een beetje van de moment afhangt...

Voor de mensen die nog basket in Lille gaan kijken, toch zeker voor de eerste wedstrijd van de dag, kan ik hier Heron Parc aanraden. Gratis op 10 minuten van het stadion. Achteraf kan je er ook rustig een hapje eten om dan rustig naar huis te rijden als de drukte wat weg is.

Voor wie helemaal geen gedoe wil en op het gemak wil parkeren in Lille: ik parkeer me altijd bij de IKEA Lomme, daar is een metrohale (mét parking) hélemaal aan de rand van stad (weliswaar handiger als je vanuit de streken van de westhoek komt. Dit is de eerste halte van de metro, dus zeker zitplaats, waarbij je wel moet overstappen in Porte Des Postes om de metro naar het stadion te nemen (maar da's voor dat je in het centrum van Lille komt, dus normaal minder druk).

Zeker niet veel sneller, wel minder gedoe én gratis parking.

Metro's rijden om de 1m20 en zijn héél betrouwbaar, dus geen problemen daarmee.

Het lang aanschuiven is blijkbaar als er een match ervoor is die lang duurt. Het sweepen van het stadion neemt veel tijd in. Hopelijk zijn ze daar tegen morgen wel geroutineerd in :).

Voor mensen die de atletiek nog gaan bezoeken.

Vandaag een drama aan de kraampjes. Om 20u al bijna nergens nog eten. Ook geen cola zero meer, enkel warme gewone en van dat voos bier.

Vandaag pingpong halve finales enkel mannen en vrouwen gezien. En daarna heel eind buiten de stad naar het boksen gaan kijken.

Allebei beetje nichesporten en totaal andere sfeer maar wel zeer plezant om volgen.

10 kampen boksen, met opt einde de kwartfinales zwaargewichten mannen. Wa een klappen gezien 👌😅

Morgen boogschieten en beach volleybal 😎

Gaan jullie naar Parijs met auto of toch via TGV?
Auto. Verkeer was gisteren opvallend vlot rond de middag in Parijs.
Enkel dat stuk waar iedereen naar 1 rijstrook moet is het even miserie. Veel parkings in de stad, aan hotels niet ver van metro haltes.

Laatst bewerkt:
Voor de mensen die nog basket in Lille gaan kijken, toch zeker voor de eerste wedstrijd van de dag, kan ik hier Heron Parc aanraden. Gratis op 10 minuten van het stadion. Achteraf kan je er ook rustig een hapje eten om dan rustig naar huis te rijden als de drukte wat weg is.
Dank voor deze gouden tip :thumb:
Momenteel aanwezig met mijn zoon en daar zonder problemen kunnen parkeren.

Ik heb mijn 2 tickets kwartfinale handball (vrouwen) in Lille voor vanavond niet verkocht gekregen via het resell platform.
Iemand interesse om ze gratis getransfereerd te krijgen?
HBL34 - 06/08 - Lille 21u30

Terug
Bovenaan