Worst first dates ever!

Deze avond draak van een date gehad.

Niks grappigs of strafs gezien, gewoon totaal niet aangenaam. Ze zat er zeer ongeïnteresseerd bij, had moeite om van haar gsm af te blijven en er kwam maar weinig uit.

Nee, 2 zeer lange uren kwijt en 40 euro voor 3 cocktails.

Niks grappigs of strafs gezien, gewoon totaal niet aangenaam. Ze zat er zeer ongeïnteresseerd bij, had moeite om van haar gsm af te blijven en er kwam maar weinig uit.

Heeft het dan nog zo lang geduurd uit beleefdheid of omdat je hoopte dat de cocktails het allemaal wat losser zouden maken?

Ging dat dan allemaal zoveel vlotter tijdens de eerste gesprekken, of was dit een soort blind date?

Sjans dan toch tenminste de rekening gedeeld.
Of heeft zij er twee gedronken en gij maar ene? :unsure:

In reactie op iedereen:

Was blijkbaar sinds 18 juni met de dame in kwestie aan het sturen, wat zeer moeizaam ging gezien ze altijd in de avond antwoordde en het niet verder ging dan 3 à berichten s'avonds vooraleer het doodbloedde voor een dag. Bon, heel verhaal samengevat:

1) Bij een subtiel voorstel om iets te gaan drinken begon ze meermaals over iets anders.
2) Op de avond zelf stuurde ze een uur op voorhand dat er iets met de pa van een vriendin was en ze misschien niet ging komen. Het waren hele teksten eigenlijk. Eerdere ervaringen lieten mij genoeg weten dat dit weer niks ging worden, maar toch ging ik hier best wel normaal op in terwijl m'n zin over was.

De date zelf

1) Madam kende de parking niet en stond erop dat ik haar ging zoeken, wat ik uiteindelijk heb gedaan.
2) De dame bleek 20 kg dikker dan op de foto, als het al niet meer is.
3) De tent in kwestie bleek een hele fancy wanna be cocktailbar en als gentleman zijnde betaalde ik natuurlijk.
16 euro voor een fruitsap met aperol en een palmboompje, maar bon.
4) Achter mij was duidelijk veel meer te zien want soms leek ze heel inspannend te kijken.
5) Enkel krekels ontbraken in het decor nadat we waren uitgepraat over Marvel.

Ik snap dat toch nie ze zo liegen over uw gewicht. Wat denken die nu dat er gaat gebeuren allez. "Ah je bent 20 kg zwaarder dan de persoon die ik zag zitten tijdens de letterlijke vleeskeuring, maar 't is goed"? Ik heb zo ooit via Tinder ene leren kennen. Echt schattig kind op de ene foto waarop je haar volledig kon zien. Ne match, wa chatten en na een uur wil die die avond zelf al afspreken. Weird maar soit. Ze wou dat ik naar haar training kwam. Die deed iets met competitief rolschaatsen of zo, geen idee. Dan stuurt die mij ne foto van haar voeten in ne rolschaats en ik denk dat haar kuit zo dik was als haar figuur op haar foto's. Waarom toch...

Feit blijft wel dat je op de ene foto gewoon dikker toont dan op de andere he...
Mijn vorige relatie leek op haar tinder foto's ook magerder maar daar was niks photoshop ofzo aan en dat waren recente foto's. Het is dan natuurlijk nog te zien welke insteek je hebt. Ik val qua uiterlijk op gezicht en proportie (of dat nu 60, 70 of 95 kg is, coulnd't care less) dus voor mij maakte het niet uit. Maar ik kan me inbeelden dat je soms wel teleurgesteld kan zijn.

Feit blijft wel dat je op de ene foto gewoon dikker toont dan op de andere he...
Mijn vorige relatie leek op haar tinder foto's ook magerder maar daar was niks photoshop ofzo aan en dat waren recente foto's. Het is dan natuurlijk nog te zien welke insteek je hebt. Ik val qua uiterlijk op gezicht en proportie (of dat nu 60, 70 of 95 kg is, coulnd't care less) dus voor mij maakte het niet uit. Maar ik kan me inbeelden dat je soms wel teleurgesteld kan zijn.
Ze doen het er wel echt voor hoor. Sommige kunnen als job beter zeggen "Professional Catfisher".

Laatst bewerkt:
Worst date ever en best date ever tegelijkertijd.

Ik heb in mijn jeugd jarenlang een pennevriendin gehad. Er was na een tijdje wel een klik dus we spreken eindelijk na al die jaren af op een feestje om elkaar in het echt ook beter te leren kennen.

Net voor dat feestje krijg ik een berichtje: Ja Makila ik moet iets opbiechten. Ik heb nét mijn EERSTE vriend leren kennen en hij komt mee. :sop:

Nu goed ze was tenminste eerlijk. Ik ben toch gewoon naar dat feestje geweest. :tongue:
En ik ben dan maar beginnen aanpappen met haar beste vriendin waarmee ik toch een klein jaar mee samengeweest ben

Worst date ever en best date ever tegelijkertijd.

Ik heb in mijn jeugd jarenlang een pennevriendin gehad. Er was na een tijdje wel een klik dus we spreken eindelijk na al die jaren af op een feestje om elkaar in het echt ook beter te leren kennen.

Net voor dat feestje krijg ik een berichtje: Ja Makila ik moet iets opbiechten. Ik heb nét mijn EERSTE vriend leren kennen en hij komt mee. :sop:

Nu goed ze was tenminste eerlijk. Ik ben toch gewoon naar dat feestje geweest. :tongue:
En ik ben dan maar beginnen aanpappen met haar beste vriendin waarmee ik toch een klein jaar mee samengeweest ben
Waart gij niet getrouwd met een buitenlandse met een werkallergie?

Terug
Bovenaan