Worst first dates ever!

JAJA PROBEERT ER U NU MAAR UIT TE LULLEN

why you little...

FrankDeafeningHarrierhawk-size_restricted.gif
 
Niet echt een first date verhaal maar ik ben eens per ongeluk aanzien geworden voor een straatmadeliefje :nono:
Jaren geleden met een toenmalig lief samen weg geweest, we woonden niet samen of zo dus op een snelwegparking in de buurt afgesproken en met één auto verder gereden.
Nadien zet ik hem af op de parking, eerst nog ff uitgebreid afscheid nemen (= kussen) en hij stapt uit en gaat naar zijn auto. Ik begin uit de parkeerplaats te manoeuvreren als ik een jonge gast langs de kant zie staan die teken doet, ik stop want denk dat hij iets wil vragen of weet ik veel en hij komt naar mijn auto toe.
Dat was nog mijn eerste autootje zonder elektrische ruiten dus ik moest me naar de passagierskant toebuigen en begin dan dat raampje omlaag te draaien. Steekt die zijn hoofd binnen en mompelt iets in de trant van ' jij bent mooi, hoeveel is het?'. Ik snapte het niet direct dus ik vraag nog heel beleefd ' watblieft?' en toen vroeg hem nog eens achter mijn prijs....
Met een gans rooie kop ben ik gechoqueerd dat raampje beginnen toedraaien zo snel ik kon en met half piepende banden vertrokken. 😁
Bleek nadien dat dat zo een snelwegparking was die bekend stond voor betaalde sex en toestanden. :oink:
 
Terug
Bovenaan