Woonruimtes

Over hoeveel woonruimtes beschikken jullie?

• 1

Stemmen: 0 0,0%
  • 2

• 3

Stemmen: 1 2,3%
  • 4

Stemmen: 5 11,4%
  • 5

Stemmen: 6 13,6%
  • 6

Stemmen: 12 27,3%
  • 7

Stemmen: 3 6,8%
  • 8

Stemmen: 4 9,1%
  • 9

Stemmen: 3 6,8%
  • 10

Stemmen: 4 9,1%
  • 10+

Stemmen: 6 13,6%
  • Anders (woon nog bij mijn ouders, woon in een caravan, slaap onder de brug,...)

• Totaal aantal stemmers
    44
Nu zitten ze in Aalst op een nog steeds meer dan schappelijk appartement van 120m² met nog altijd drie kamers, berging, leefruimte, twee badkamers, afzonderlijk toilet en een terras. Voor hen was het vooral belangrijk om geen onderhoud meer te hebben (het app. is nieuwbouw) en geen trappen meer.
Eerlijk gezegd, toen ik het appartement zag dacht: "awel dit is echt af." Ook niet onbelangrijk, veel minder energiekosten (GWE).

Is dat niet wat gepropt, ik heb een appartement van 120m2 gehad als eerste woning en dat was leefruimte, keuken, berging, apart toilet beneden, zonder hal (dus vanuit de living naar toilet) en open draaitrap naar boven. Daar was geen noemenswaardige hal en had nog 2 slaapkamers en 1 ruime badkamer van 16m2. Dan was het toch echt klaar.

We woonden daar met 2, dus verre van krap, maar 3 slaapkamers icm 2 bergings had daar nooit ingekund.

Totaal niet. Afgelopen zondag hebben we er Vaderdag gevierd. Ze hebben 1 lange smalle gang dat alles verbindt. De gang zelf is ongeveer een meter breed. Vanaf de voordeur tot de achterste kamer. Vooraan is het toilet, vervolgens de leefruimte met open keuken dat aansluitend een gesloten berging heeft, dan naar de hoofdslaapkamer met badkamer, een tweede afzonderlijke badkamer, de tweede kamer dat gebruikt wordt als bureau en ten slotte de derde kamer dat nu dient als slaapkamer voor als onze dochter daar verblijft.

Nu die badkamers zijn tezamen 16m² :D Iedere badkamer is een douche, met lavabo. Pakt dat ze elk zo'n 8m² zijn max.

Het is imo ideaal voor twee en zelfs 2 met ne kleine. Natuurlijk moet je niet verwachten dat je daar uw eigen fitnessruimte gaat kunnen hebben, maar er is plaats genoeg voor een bureauruimte met redelijk wat kasten, en in iedere slaapkamer past een grote garderobe.

Ik zie mezelf wel nog in zo iets intrekken later als we maar met twee zijn.

Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan