StevenFM
Well-known member
Je moet je helemaal niet verdedigen want het was geen aanval of terechtwijzing, enkel een voorbeeld van een discussie die geen neutrale benadering verdient omwille van morele argumenten.Zucht... echt geen behoefte om terecht gewezen te worden waarom Andrew Tate geen plaats heeft op de openbare omroep zogezegd, dat is dus het vervelende weer aan dit forum... je moeten verdedigen over zaken die je helemaal niet gezegd hebt.
Dat is toch ook aan het veranderen. Vroeger was daar totaal geen aandacht voor terwijl onze media nu toch meer aandacht schenkt aan bv. mentale gezondheid bij mannen. Dat er veel meer aandacht is voor vrouwelijke ongelijkheid klopt wel maar daar zijn de problemen ook nog altijd groter. Al doet dat er eigenlijk zelfs niet toe.Om on topic te zijn, dan heb ik het qua "vrouwenrechten vs mannenrechten" eerder over hoe je op de VRT weinig tot geen aandacht zal vinden voor onderwerpen zoals dit:
Terwijl je op een artikel over de "loonkloof" of andere ongelijkheden in het nadeel van vrouwen, praktisch jaarlijks (een statistisch lamlendig) artikel kan terugvinden.
Ik zie trouwens toch ook meer aandacht voor een niet-traditionele invulling van de rollen van man en vrouw. Al zitten daar "linkse voornaamwoord-mensen" bij dus misschien telt dat niet mee.
Ik snap ook niet goed waarom aandacht voor mannelijke problemen altijd afgewogen moeten worden tegen de aandacht die vrouwelijke ongelijkheid krijgt. Dit is echt geen zero sum game hoor.
Laatst bewerkt: