Wilt iemand een gpu cooler monteren?

Atemo

Banned
Hey,

Ik heb dus al 6 maanden een gesealed arctic accelero xtreme 3 gpu cooler hier liggen. Wilt iemand dat monteren op mijn gtx 1080 ti? De geinteresseerden mogen me pmen voor meer details. Alvast bedankt. Regio Antwerpen. Vergoeding 30 euro.

Grt

Edit: vergoeding verhoogt

Laatst bewerkt:
Echt niemand? Ge krijgt uiteraard een vergoeding. Mijn gpu temp word 90 graden en das echt ni normaal! Das dan op 100% fans he. Daarom heb ik die arctic accelero xtreme 3 gpu cooler gekocht omdat ik weet dat mijn max temp 60 graden zal zijn. Zo goed is die gpu cooler, ik had er 3 in het verleden. ik heb de 1080 ti gekocht van AssyrianLegend van op het forum. De lokale pc boer vraagt 45 euro en die doet dat op 3 kwartier. ik vind dat een beetje te veel. Die rekent per kwartier aan.

Laatst bewerkt:
Misschien een regio al meegeven? Zo zal je rapper geïnteresseerden hebben.
Ik kan je misschien wel helpen.

Welke 1080ti heb je nu? (merk & type)

Kan mij vergissen maar is het aanbieden of solliciteren van diensten tegen betaling niet verboden op BG? @Loser?

Kan mij vergissen maar is het aanbieden of solliciteren van diensten tegen betaling niet verboden op BG? @Loser?
Tegen mij hebben ze gezegd dat het verboden is op buy&sell. We zitten hier ni op buy&sell 😉 bovendien heeft een mod op mijn topic gereageerd 🙄 Maar wees jij maar een klikspaan en misgunner 😉 Wnr ge er achter komt da het hier wel mag ga jij jezelf opvreten want jij bent er zo ene wss.

Tegen mij hebben ze gezegd dat het verboden is op buy&sell. We zitten hier ni op buy&sell 😉 bovendien heeft een mod op mijn topic gereageerd 🙄 Maar wees jij maar een klikspaan en misgunner 😉 Wnr ge er achter komt da het hier wel mag ga jij jezelf opvreten want jij bent er zo ene wss.

Je moet zoiets niet persoonlijk opnemen. Je reactie komt nogal sterk over. Mag het wel dan is dat prima en wil dat zeggen dat ik de regels verkeerd heb begrepen. Maar dat kan je dus ook op een volwassen manier brengen. Succes!

openbare melding
Advertenties als deze horen thuis in B&S, maar daar is het aanbieden en vragen van diensten tegen betaling verboden. Slotje op, dus.
Na overleg beslist dat hij open mag blijven. Op B&S is het niet de bedoeling, hier kan het nog wel.

Laatst bewerkt:
Ik kan het niet geloven dat er letterlijk hier niemand is die dat kan en wilt. Ge krijgt een vergoeding. 25 euro.

Er is hier veel volk dat dit kan, ma niemand dat voor 25 euro er zijn tijd aan gaat besteden. Ga naar uwe pc boer, best correcte prijs :p
Of doe het zelf, normaal niet zo moeilijk lees gewoon zorgvuldig instructies en bekijk eventueel eerst wat videos. Maar gezien je op dit moment echt niet zonder GPU wilt zitten doe je het geheel best even naar je locale pc boer.

Er is hier veel volk dat dit kan, ma niemand dat voor 25 euro er zijn tijd aan gaat besteden. Ga naar uwe pc boer, best correcte prijs :p
Of doe het zelf, normaal niet zo moeilijk lees gewoon zorgvuldig instructies en bekijk eventueel eerst wat videos. Maar gezien je op dit moment echt niet zonder GPU wilt zitten doe je het geheel best even naar je locale pc boer.
Wat vind jij dan een correcte prijs? Je moet begrijpen dat ik geen 45 euro kan geven dat is hetzelfde wat de pc boer vraagt. Hij heeft een pc winkel en jullie zijn medeforumgaanders en amateurs in die zin van geen professionals met eigen pc winkel he. Daarom is er ook een prijsverschil. Want moest ik 45 euro aanbieden dan kan ik even goed naar de pc boer gaan. Ik heb hem trouwens gemailed en hij kan de gpu cooler niet op dezelfde dag monteren maw ik moet mijn gpu een paar dagen achter laten en dat is geen optie. Mijn cpu heeft geen igpu en zonder beeld kan ik de pc niet gebruiken. Ik ben bereid om 30 euro te geven voor maar 3 kwartier werk. Hoger kan ik niet gaan. Ik kan het natuurlijk ook zelf en zelfs zeer goed aangezien ik er veel ervaring mee heb, heb dezelfde gpu cooler al 4x gemonteerd maar de laatste tijd heb ik letterlijk geen zenuwen meer voor pc gerelateerde dingen zoals zoiets simpels als een cpu fan vervangen. Mijn zenuwen zijn op, ik word nerveus etc.

Btw wat jij veel of weinig vind betekent niet dat het voor iedereen ook veel of weinig is. Voor jou is die 45 euro mss ni veel maar voor mij wel. Mijn lokale pc boer is zelfs duurder dan alle andere pc winkels omdat je volgens hem voor goeie service betaalt. Bv ik zeg maar iets een rtx 3070 is gemakkelijk 100 euro duurder bij hem dan bij alternate.

Wat vind jij dan een correcte prijs? Je moet begrijpen dat ik geen 45 euro kan geven dat is hetzelfde wat de pc boer vraagt. Hij heeft een pc winkel en jullie zijn medeforumgaanders en amateurs in die zin van geen professionals met eigen pc winkel he. Daarom is er ook een prijsverschil. Want moest ik 45 euro aanbieden dan kan ik even goed naar de pc boer gaan. Ik heb hem trouwens gemailed en hij kan de gpu cooler niet op dezelfde dag monteren maw ik moet mijn gpu een paar dagen achter laten en dat is geen optie. Mijn cpu heeft geen igpu en zonder beeld kan ik de pc niet gebruiken. Ik ben bereid om 30 euro te geven voor maar 3 kwartier werk. Hoger kan ik niet gaan. Ik kan het natuurlijk ook zelf en zelfs zeer goed aangezien ik er veel ervaring mee heb, heb dezelfde gpu cooler al 4x gemonteerd maar de laatste tijd heb ik letterlijk geen zenuwen meer voor pc gerelateerde dingen zoals zoiets simpels als een cpu fan vervangen. Mijn zenuwen zijn op, ik word nerveus etc.

Btw wat jij veel of weinig vind betekent niet dat het voor iedereen ook veel of weinig is. Voor jou is die 45 euro mss ni veel maar voor mij wel. Mijn lokale pc boer is zelfs duurder dan alle andere pc winkels omdat je volgens hem voor goeie service betaalt. Bv ik zeg maar iets een rtx 3070 is gemakkelijk 100 euro duurder bij hem dan bij alternate.
Sorry maar ik snap u echt niet hè. Geen zenuwen voor zoiets simpel maar dan wel moeite en energie willen steken in hier iemand te zoeken. Niet alleen dat, maar dan ook nog op een redelijk vreemde manier discussiëren. Voor u is die 45 euro misschien veel, dat begrijp ik en alle respect voor. Maar voor anderen hier met een goed betaalde job of die pc-winkel uitbater is dat voor drie kwartier werk heel weinig. Om hier met halve verwijten zoals amateurs en misgunners af te komen verbrand ge uzelf trouwens.

Soit, ik denk dat hier veel mensen met andere dingen bezig zijn en niet staan te springen om voor 30 euro iemand wildvreemd te ontmoeten met risico op miserie en aansprakelijkheid als er iets defect geraakt. Mijn beste advies is als ge het echt niet zelf wilt doen om dan eens een Facebook-groep in uw buurt te zoeken voor aan-/verkoop/handel. Wellicht heb je daar een groter bereik en meer geïnteresseerden.

Trouwens als je met prioriteit wilt behandeld worden, en daar komt het hier op neer, dan kost het u wel een pak meer dan 45 euro bij een professioneel IT-bedrijf. Reken dan maar een 100 euro exclusief verplaatsing. Met drie kwartier voor een amateur vergeet je trouwens gemakkelijkheidshalve ook de tijd voor een afspraak te regelen en zich naar u te begeven en dan wat pietluttigheid ter plaatse. Gemakkelijk twee of misschien zelfs drie uur kwijt. Uiteindelijk is het dus quasi een vriendendienst maar die ballon gaat niet op met de manier waarop gij u profileert.

Laatst bewerkt:
Het is voor de meeste mensen vooral de tijd, niet het werk. Wat je wilt betalen is zeker niet weinig, maar het is een prutswerkje bij iemand vreemd en daar passen de meeste voor.
maar de laatste tijd heb ik letterlijk geen zenuwen meer voor pc gerelateerde dingen zoals zoiets simpels als een cpu fan vervangen. Mijn zenuwen zijn op, ik word nerveus etc.
Dat is rot. Ik ben ook geen expert, maar meestal ben ik gierig genoeg om het zelf te doen. Verre van pro, dus ik doe er meestal ook 2x zo lang over omdat ik lang niet meer geoefend ben :p 45euro is overigens ook hier veel geld ze.

Probeer anders een te mailen en informeren of hij bvb binnen x aantal dagen om een specifiek uur het kan verhelpen. Met de komende temperaturen zou ik alvast geen risico nemen met je GPU. Een nieuwe van vergelijkbare kracht kost nu al 600 a 700euro?

Ik denk dat er niks anders op zit dan het zelf te doen :wallbash: En @ hierboven met amateurs bedoel ik niet letterlijk amateurs maar zoals ik al schreef in die zin van geen professional zoals iemand met eigen pc winkel. Daarom is het ook logisch dat ik minder zou moeten betalen. Daar begin je over iets totaal anders, ik werk niet in een IT bedrijf of ik heb geen IT bedrijf. Das appelen met peren vergelijken. Ik ben geen bedrijf he.

Ik denk dat er niks anders op zit dan het zelf te doen :wallbash: En @ hierboven met amateurs bedoel ik niet letterlijk amateurs maar zoals ik al schreef in die zin van geen professional zoals iemand met eigen pc winkel. Daarom is het ook logisch dat ik minder zou moeten betalen. Daar begin je over iets totaal anders, ik werk niet in een IT bedrijf of ik heb geen IT bedrijf. Das appelen met peren vergelijken. Ik ben geen bedrijf he.
Ik werk zelf bij een IT-bedrijf en om ter plaatste te komen kost het u 100 euro per uur. Een paar dagen wachten op de lokale IT-boer is al te veel. Door uw verwachtingen en prioriteit is het on-your-terms in plaats van on-our-terms. Surprise, dat kost ook geld omdat daar extra moeite bij komt kijken.

Van een amateur (hier zit vaak meer ervaring en kennis dan in een doorsnee winkel) verwacht gij dat hij 1) Uw verhaal hier leest 2) U contacteert 3) Tijd maakt voor een afspraak 4) Kosten en risico neemt om tot bij u te komen 5) Uw chitchat aanhoort 6) Uw stuff maakt met alle bijhorende risico’s 7) Uw kot proper achterlaat 8) Terug naar huis rijdt met wederom kosten en risico’s

Is dit trouwens geen zwartwerk? Professionals kosten veel omdat ze hun materiaal moeten aankopen en onderhouden, hun kennis moeten bijschaven, verzekeringen moeten hebben, in orde dienen te zijn met de fiscus. Gij verwacht om het cru te zeggen een barmhartige samaritaan sans-papiers die uit de lucht komt gevallen.

Veel tijd, moeite, kosten, risico’s en weinig baten om hier een wildvreemde op zijn wenken te bedienen. Er moet in heel dat traject naar één ding misgaan en het kost de helpende hand 10x meer. Zoiets zou ik persoonlijk enkel doen als vriendendienst.

Laatst bewerkt:
En ge kunt het zelf en ge zijt er zeer goed in zoals ge zelf schrijft…

Doe het dan ook en zit uw tijd niet te verknoeien in dit topic? Het had al lang in orde kunnen zijn…

Misschien kost die lokale winkel meer omdat hij lokaal is? Dat heeft voordelen voor u en nadelen voor hem. Hij moet een pand kopen of huren en onderhouden. Alternate werkt met schaalvergroting en koopt zijn spullen op pallets. In de sector noemen we dat een dozenschuiver. Lage prijs, lage service. Uiteraard hoef je daar niet te kopen maar zijn uitleg is gewoon juist. Spijtig dat er nog maar weinig respect is voor lokale ambacht.

Misschien kost die lokale winkel meer omdat hij lokaal is? Dat heeft voordelen voor u en nadelen voor hem. Hij moet een pand kopen of huren en onderhouden. Alternate werkt met schaalvergroting en koopt zijn spullen op pallets. In de sector noemen we dat een dozenschuiver. Lage prijs, lage service. Uiteraard hoef je daar niet te kopen maar zijn uitleg is gewoon juist. Spijtig dat er nog maar weinig respect is voor lokale ambacht.

Ik vraag me al een tijdje af hoe kleine "b2c pc-boeren" effectief overleven. Is de lokale retailmarkt voor computers en toebehoren niet onbestaande ondertussen? Tussen de Amazons en Mediamarkten van deze wereld. Of zit het geld in leveren van diensten zoals OP wil? Ik kan het met echt niet inbeelden.

Je hebt in Leuven één ernstige winkel voor elektronica. Maar die mannen doen PC-verkoop of onderhoud eigenlijk eerder als een bijverdienste en moeten het vooral hebben van de enthousiaste hobbyisten in de elektronica.

Neem nu deze simpele Samsung SSD. Bij PC Warehouse in Leuven kost hij 53.8 euro en op amazon.nl 44.9 euro.

Ik vraag me al een tijdje af hoe kleine "b2c pc-boeren" effectief overleven. Is de lokale retailmarkt voor computers en toebehoren niet onbestaande ondertussen? Tussen de Amazons en Mediamarkten van deze wereld. Of zit het geld in leveren van diensten zoals OP wil? Ik kan het met echt niet inbeelden.

Je hebt in Leuven één ernstige winkel voor elektronica. Maar die mannen doen PC-verkoop of onderhoud eigenlijk eerder als een bijverdienste en moeten het vooral hebben van de enthousiaste hobbyisten in de elektronica.

Neem nu deze simpele Samsung SSD. Bij PC Warehouse in Leuven kost hij 53.8 euro en op amazon.nl 44.9 euro.
Sommigen overleven door combinatie van verschillende extra diensten (internet-/telefoonabonnementen, pakketjes, helpdeskcontracten) maar eigenlijk de voornaamste reden is dat er nog een generatie is die niet vertrouwd is met internetaankopen. Dezelfde mensen die nog steeds met cash betalen en een vaste telefoon in huis hebben. Er zijn nog een deel die iets in handen willen hebben alvorens het te kopen. Voor sommigen is het zoals een auto kopen. In de toekomst verwacht ik wel een lokale herleving (minstens per provincie) van concept/demo/servicestores. De Tesla-filosofie eigenlijk. Coolblue is hier al sterk mee bezig...

Laatst bewerkt:

Ericom? Aldatho?

Terug
Bovenaan