Sport Podcast Wielerpodcasts

Aamout

Well-known member
Naar welke wielerpodcasts luisteren jullie allemaal? Ik heb wel al een lijstje, maar soms is het wel leuk om nieuwe te leren kennen.
LtD (live slow, ride fast)
In het wiel (ook in be tegenwoordig)
De Roode lantaarn
Cycling podcast
Trainerroad podcast (meer over training)

Momenteel naar het gesprek vna Sam oomen aan het luisteren bij in het wiel. Gaat voornamelijk over de verloren giro. Heel openhartig en echt een mooi gesprek!
 
Aangezien je ook naar Trainnerroad luistert ben je misschien wel iets met een podcast over de mecaniek van de fiets. Het is ook de enige podcast die ik beluister, Nerd Alert (van Cyclingtips). Je moet wel al aardig tech nerd zijn om het te kunnen verteren. Een hele podcast van een uur kan gaan over lightweight frame vs aero frame of wat de redenen zijn waarom schijfremmen slepen en wat de industrie er aan doet om dit te verhelpen.
 
Vandaag naar de lsrf geluisterd. Het wordt wel beter met dat Thomas dekker vaste gast is. Die heeft ook best wel wat inzicht en versterkt de podcast wel!
 
Vals Plat: ben ik de enige die de Jappe soms echt awkward vind?
Bv in de de uitzending met de vlam van ham:
Jappe: Jasper, sta je scherp?
Jasper: euh ja valt wel mee, is off season he.
Host: ja waarom zou hij scherp moeten staan?

Jappe: ik weet niet, voor seks met zijn vriendin?

En vaak nog andere puberale opmerkingen. Ben zelf nog geen dertig maar denk soms toch "allez jong".
 
LSRF en de Rode Lantaarn zijn mijn favorieten! Zeker LSRF, ik wou dat ik zo'n leven had als LtD.
 
Lsrf is nu aan een leuke reeks bezig met de auteurs van het wielerblad 'de muur'bdetje de tegenhanger van bahamontes denk ik. Wel goed gesprekken!
 
Terug
Bovenaan