wie heeft mij gemist??

• Onderwerp starter Onderwerp starter Mot
  • Startdatum Startdatum

Mot

New member
dagboek, datum onbekend
het leek al een eeuwigheid geleden dat ik mij nog op 9lives had bevonden. en dat was het ook
blijkbaar had ik in de loop der tijden andere manieren gevonden om de verveling te onderdrukken.
het onderdruk systeem is nu kapot. vol woede kwam ik er achter dat 9lives van het wereld wijde web was heengegaan.
alweer opnieuw registreren op een forum, pppppffffffffftttttt!!
anno 2021 mag dat ook eens met pootafdrukjes. ik had mijn mottenvingertjes nog speciaal in cara pils gedrenkt.
heb het er allemaal mogen aflikken, wat uiteindelijk geen straf is

maar wie was dat? wie heeft dat nog gepost indertijd? wayback machine helpt mij niet
wie geeft het antwoord? zodat ik eindelijk weer in vrede en na een heerlijk orgasme de slaap weer kan ga vatten

De echte vraag is of je 's nachts nog steeds je brievenbus leeg maakt.

De echte vraag is of je 's nachts nog steeds je brievenbus leeg maakt.

En of er nog een olifant aan hangt.

de enige die ik mis is ryoudragon. :headshake: voor de rest moet hier niemand meer terug keren, we zijn al met genoeg.

Ik mis Lt. KröftDunkel, mijn Duitse halfbroer

Er was ook eens zo'n 9lives gebruiker die altijd Omer dronk, TotallyZen ofzoiets, heb hem precies ook niet meer gezien?

Er was ook eens zo'n 9lives gebruiker die altijd Omer dronk, TotallyZen ofzoiets, heb hem precies ook niet meer gezien?
Is dat niet een lid van de pleesteesjen kliek waartoe ook @xAnyana behoort? TotallyZen dus. Niet die nazi KröftDunkel.

Ik heb op 1 dag Omer gedronken eens en daarna nooit meer. Ik vond het wel lekker, maar zwaar bieren zijn te gevaarlijk. En ik zei daar Homer tegen per abuus en de café bazin moest lachen.

Is dat niet een lid van de pleesteesjen kliek waartoe ook @xAnyana behoort? TotallyZen dus. Niet die nazi KröftDunkel.

Ik heb op 1 dag Omer gedronken eens en daarna nooit meer. Ik vond het wel lekker, maar zwaar bieren zijn te gevaarlijk. En ik zei daar Homer tegen per abuus en de café bazin moest lachen.
Ja die zat altijd op het PS forum
Zware bieren zijn goed als ge het bij 1 of 2 kunt houden. :unsure:

Ja die zat altijd op het PS forum
Zware bieren zijn goed als ge het bij 1 of 2 kunt houden. :unsure:

Ja ik ken die, wel al lang niet meer gehoord. Hij dronk/drinkt Duvel/Omer.

Terug
Bovenaan