Wie heeft er nog steeds tickets 2020 in afwachting tot ...

Heb nog een ticket liggen voor Graspop (dagticket voor de zaterdag) en nog een ticket voor Parkway Drive

We hebben hier ook nog tickets liggen voor "Bryan Adams Tribute" en 10cc. Ik had m'n ouders die tickets in 2019 cadeau gedaan :oops:
 
Kijk, dit vind ik dan weer goed!

Art of Dance, sommige die harders kennen de organisatie wel van de onvergetelijke grote party's.

De opkomende feesten kan je "nu" een ticket kopen. Je betaald 10 euro, gaat het feest door dan betaal je alsnog op voorhand (tegen die tijd dan) het resterend bedrag bv. 45 euro. Gaat het niet door dan behoudt je je 10 euro als voucher voor de volgende editie wanneer die dan weer wel mag en heb je al je ticket deels in je hand.

Dus je doet geen enorm verlies bij wijze van spreken.

Mag ik hopen dat deze manier van tickets kopen overwaait naar hier (BE) dan kan ik ook al mijn festivals en concerten plannen, boeken en deels betalen zonder veel te investeren maar toch je deelname al in de hand te hebben!

Bron: Supremacy - 25/09/2021 Brabanthallen - 'S-Hertogenbosch.

Edit:

En voor de Hardcore Heads onder ons, Masters of Hardcore, nieuwe datum is 04/12/2021 met ons Magnus Opus ticket!

Eindelijk!🤪
 
- Rammstein @ Oostende (gelukkig dat ik ze al gezien heb in Brussel)
- Samson & Gert Afscheidshow: normaal een nieuwjaarskado voor het metekindje van mn vriendin en we gingen gaan in april 2020... hopelijk is ze niet te 'oud' geworden als we kunnen gaan :unsure:
 
- Feuer zone tickets voor Rammstein in Oostende

Vandaag nog 6 tickets voor Oostende en 4 Feuer zone tickets voor Nijmegen besteld.

Laat 2022 maar komen.
 
Hier nog een ticketje liggen voor Total Loss Festival in NL in September (2020->2021).

En dan nog recent een Tourist LeMC ticket voor in feb ‘22 gekocht, als er dan nog niks kan doorgaan dan bol ik het af van deze aarde. 😛
 
Manifiesta maar ik denk niet dat dat nog geldig is, moet het eigenlijk navragen. :p (echt louter muziek is dat natuurlijk ook niet, maar bon)
 
Dunk!festival @ Zottegem
Rammstein @ Oostende
Arctangent @ Bristol UK
Torche + Russian Circles @ Trix
Kvelertak @ Trix
The Hella Mega Tour: Green Day - Fall Out Boy - Weezer @ Sportpaleis

Nieuwe tickets:
Amenra + Jo Quail + Envy @ Aéronef
Cult of Luna + Caspian + Holy Fawn @ Aéronef
Gisteren nog eens een paar tickets gekocht,
verlang zo hard naar geur van bier en zweet

OM @ Aéronef
REGARDE LES HOMMES TOMBER @ Grand Mix
MONO + A.A.WILLIAMS @ Aéronef
THE OCEAN + PG LOST + HYPNO5E + PSYCHONAUT @ Black Lab, Lille
GY!BE @ Botanique
 
Ik heb nog een ticket voor Tomorrowland. Op zich heb ik weinig tot niets met EDM. De festivals waar ik doorgaans te vinden ben zijn Werchter, Graspop, Suikerrock, Blues Peer, Afro Latino, Pukkelpop, Herk, ...

Maar in 2019 op vraag van mijn schoonbroer en -zus toch eens mee gegaan. En dat is zo goed bevallen dat mijn vrouw en ik opnieuw tickets gekocht hadden vorig jaar. Ben benieuwd of het er van gaat komen dit jaar. Eigenlijk zeer veel zin in.
 
niet echt voor deze thread misschien, maar toch min of meer...


wat zijn de REGELS momenteel voor concerten?

ik zou graag n februari naar bullet for my valentine in de trixx gaan, maar durf nog geen tickets te boeken.

want moet je dan negatieve PCR test van min 48 uur tonen, en masker dragen daar?
of valt dat weg als je zoals ik volledig gevaccineerd bent?

ik zie door het bos de bomen niet meer.
 
niet echt voor deze thread misschien, maar toch min of meer...


wat zijn de REGELS momenteel voor concerten?

ik zou graag n februari naar bullet for my valentine in de trixx gaan, maar durf nog geen tickets te boeken.

want moet je dan negatieve PCR test van min 48 uur tonen, en masker dragen daar?
of valt dat weg als je zoals ik volledig gevaccineerd bent?

ik zie door het bos de bomen niet meer.
Het covidsafe ticket impliceert of een test of 2 weken gevaccineerd zijn dus als je braaf u spuitjes bent gaan halen moet februari wel goedkomen tenzij we tegen dan met de thanosvariant zitten ofzo
 
niet echt voor deze thread misschien, maar toch min of meer...


wat zijn de REGELS momenteel voor concerten?

ik zou graag n februari naar bullet for my valentine in de trixx gaan, maar durf nog geen tickets te boeken.

want moet je dan negatieve PCR test van min 48 uur tonen, en masker dragen daar?
of valt dat weg als je zoals ik volledig gevaccineerd bent?

ik zie door het bos de bomen niet meer.
Regels voor februari zijn koffiedik kijken... Ik heb een pak optredens gepland in het najaar, afwachten wat dat zal geven. :)

Voor nu kan je hier de protocollen hier vinden:
 
Regels voor februari zijn koffiedik kijken... Ik heb een pak optredens gepland in het najaar, afwachten wat dat zal geven. :)

Voor nu kan je hier de protocollen hier vinden:
In het slechtste geval toveren ze de cafetaria’s van de ziekenhuizen maar om tot concertzalen :unsure:
 
Terug
Bovenaan