Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Werckmeister Harmonies is een prachtfilm.
4k restoration of Werckmeister Harmonies inbound

Een eeuwenoud monster waar zelfs de T-rex niet tegenop kon.![]()
Ah yes, truly a sequel we were all waiting for with bated breath.![]()
Ik heb mij daar oprecht mee geamuseerd in de cinema![]()
Ah yes, truly a sequel we were all waiting for with bated breath.![]()

Dat zijn goeie cinemafilmsIk heb mij daar oprecht mee geamuseerd in de cinema![]()
![]()

Die laatste? In 7 vlammen Diesel en Statham 2x frontaal op elkaar omdat het cool is. Stappen eruit alsof het niets is. Diesel doet een hele parking instorten door te stampen met z'n voet. Met ne smile op z'n gezicht een ravijn inrijden. En nog tal van andere onnozele zaken die op niets meer slaan.Ik was echt wel fan van F&F maar die laatste was echt zo verschrikkelijk slecht. Je hebt ongeloofwaardig en ongeloofwaardig. Van het ene gebouw naar het andere springen met een auto, sure. maar dat gedoe in de ruimte was er echt wel over. Zelfs gewoon bepaalde plotpoints die zo vergezocht waren. Zoals die gasten van Tokyo Drift die ineens in een ruimtebasis werken in Duitsland![]()
terwijl hij met een cola blik z'n motor opvoert om helicopters uit de lucht te sleuren met de meest serieuze blik ever op z'n gezicht waardoor de rest van de family een 'wow, onzen Domme Nick is de meest awesome, supercoole mega fantastische dude ever' moment hebben.

En toch vond ik elke film buiten de laatste echt nog bekijkbaar.Die laatste? In 7 vlammen Diesel en Statham 2x frontaal op elkaar omdat het cool is. Stappen eruit alsof het niets is. Diesel doet een hele parking instorten door te stampen met z'n voet. Met ne smile op z'n gezicht een ravijn inrijden. En nog tal van andere onnozele zaken die op niets meer slaan.
8 toevallig eens een stuk op TV gezien. Een duikboot waarvan de schroef in de lucht hangt die begint te vertrekken. Alle auto's die automatisch bestuurd worden. Noem maar op.
Trailer van 9 ooit gezien. Physics volledig overboord en plots heeft Vinnie een boze broer rondlopen.
Wat over the top actie kan leuk zijn maar die laatste films zijn gewoon kinderfilms die geen steek meer houden.
In Tokyo Drift leert Sean Boswell aka 'ma riiiiide' heel de film hoe hij moet driften met een wagen. In de huidige films rijden ze op de autostrade in achteruit om van de ene brug naar de andere te springen alsof ze nooit iets anders gedaan hebben.
Ja, 't zit diep.
Is één van de vereisten om mee te mogen werken aan de laatste films.Verstand op 0
ik heb het gevoel dat al die 80's movies trailers door die man zijn ingesproken.