Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nice, ben bijna klaar met season 2
Volgend weekend wellicht toch naar scream.

Lange speelduur is vanaf 2 uur en 15 minuten en ja ze doen dat inderdaad. Bij Northman (2 uur 16) ook mogen bijbetalenVolgend weekend wellicht toch naar scream.
Ben es benieuwd wat kinepolis zal doen... Filmduur 123 minuten.
Gaan ze voor die 3 minuten (die ffs toch credits zijn) weer geld bij lappen , wegens "lange speelduur"
Toch erg eigenlijk. Voor creed 3 ook, in brugge enkel die dure LASER ULTRA te bekijken. Dan moet ik weer naar oostende uitwijken, maar dat luidruchtig zeevolk en smeltkroes van allegaartjes, verpest daar meestal wel de film![]()
Recent was ik ook aan het kijken. Zelfs als ge uw vouchers koopt via benefitsatwork of socialdeal zijt ge nog altijd zoveel aan het betalen tegenwoordig.Lange speelduur is vanaf 2 uur en 15 minuten en ja ze doen dat inderdaad. Bij Northman (2 uur 16) ook mogen bijbetalen

Final season... Ik ben er klaar voor!
Zie mijn eerder voorbeeld."Aaaaah, we gaan die weebs eens uitknijpen se!"
Zoveel zin hierin

Ik had uw vorig voorbeeld nog niet gezien, maar geef u gelijk. Sure, laat mensen hun 4DX, laser ultra en whatnot voorstellingen hebben, maar geeft het "gewone" volk ook een normaal tarief als optie.Zie mijn eerder voorbeeld.
Ik heb er , in principe, niets op tegen dat ze 15 of 20 euro vragen, voor de rijke stinkerds of weet ik veel, die per sé de film in ULTRA of 4K of weet ik veel willen bekijken.
Dat is vraag en aanbod, op een vrije markt.
Maar ik heb er wel iets op tegen, dat de modale bioscoopganger zoals ik, de film simpelweg op een gewone manier wil bekijken, en dan sta je versteld dat CREED 3 niet op een gewone manier gespeeld wordt in de hoofdstad van west vlaanderen!.
Nee moet ik nu gaan uitkijken om die elders te gaan zien, want in mijn dichstbijzijnde kinepolis spelen ze hem niet.
Begint wel wat absurd te worden dit.
Ik had uw vorig voorbeeld nog niet gezien, maar geef u gelijk. Sure, laat mensen hun 4DX, laser ultra en whatnot voorstellingen hebben, maar geeft het "gewone" volk ook een normaal tarief als optie.
Benieuwd of ze die trend gaan verder zetten met elke, grote release dat je minimum voor Laser Ultra betaalt.
Misschien dat later in de maand bij Lumière ook voorstellingen zijn?
Afgelopen weekend naar Creed III gaan kijken met z'n tweetjes in zo'n gezellig ouderwetse cinéma, de Euroscoop. € 9 per ticket, € 18 dus voor ons tweetjes, pal in 't midden van de zaal, want plaats genoeg.
In Kinépolis Hasselt draaide Creed III enkel als "4DX" (rotzooi ervaring), € 20 per ticket, of Laser Ultra, € 16 per ticket voor slechte plaatsen, of € 19 voor alle goeie plaatsen (waar "cosy" seats staan). Dus nog géén één ticket
Zo énorm blij als filmliefhebber dat hier in Limburg een behoorlijk aantal Euroscopen (intussen Pathé) liggen, waar je voor héél schappelijke prijzen (€ 9 à 12) naar een normale film kan gaan kijken, en ook de popcorn en drank zijn zeker niet duurder dan Kinépolis (natuurlijk, wél cinémaprijzen en geen supermarktprijzen maar dat is normaal). Soms acties dat het nog goedkoper is, komende week zelfs maar € 6,90 voor een filmticket.
Af en toe een 1+1 gratis ticket via Orange. Ik zou het niet mogen zeggen, maar zelfs alle begrip voor als Euroscoop hun prijzen nog met een euro of twee, drie zouden verhogen, ze zijn nog altijd voordeliger en ook gezelliger dan Kinépolis globaal beschouwd.
Punten sparen voor nog eens elke 10 tickets één gratis of voordelige 5-beurtenkaarten... plus betaalbare goede restaurantjes in de omgeving (kan je van Kinépolis Hasselt ook al niet meer zeggen).
Kinépolis maakt van film een onbetaalbare ervaring met hun smerige tactieken allerhande, ze mogen hun cinema in Hasselt hebben. Ik ga wel naar Genk/Lanaken/Maasmechelen of misschien zelfs nog eerder Maastricht.
Ik ben hem ook gaan zien in Euroscoop Genk(Pathé) en probeer tegenwoordig altijd in Genk te gaan. (Tenzij ik ergens een gratis ticket ofzo krijg zien ze me nooit bij Kinepolis.
)