Where the trailer lies: de grote trailerthread

clap-amazed.gif

Al de clowns die zaten te haten op Pattinson of nog steeds glitter Twilight opmerkingen maken can suck it.

De kerel is één van de beste acteurs van zijn generatie ( Good Time was weergaloos) en lijkt gewoon de intensiteit die bij Batman past naar de rol te brengen. Matt Reeves is duidelijk een fan van Fincher's vroegere werk als we op de trailers af gaan.

Inderdaad, Pattinson heeft wel een aantal zeer goede films waar hij in mee speelt maar zijn imago van de "gay vampire" zal bij velen nog lang blijven hangen.
Good Time is idd top en The Lighthouse is ook 1 van mijn favorieten!

Die trailers van de nieuwe Batman zien er alleszins heel goed uit. Het is lijkt allemaal minder 'high tech' hedendaags zoals de Nolan films, maar meer old school. Check de Batmobile. Zeer donker ook idd. Mooie shots. Het plaatje klopt.
Alleen de muziek van de trailer (weer een Nirvana cover) stelt me wat teleur. Main theme zal wel anders klinken wsl.

Pattinson heeft zich ondertussen al lang bewezen. Matt Reeves.. not so much.

Planet of the Apes was niets voor mij en Cloverfield haat ik al helemaal. Trailer ziet er eigenlijk ook best "by the book" saai uit.

Nolan overtreffen op realistische manier gaat moeilijk worden. Hadden beter volledig andere richting gekozen.

Terug
Bovenaan