Where the trailer lies: de grote trailerthread

En dan heb je mij:
Wat? Lilly en Lana? Haha, de Wachowski brothers hebben ook zussen en die nemen den boel over of wat? Hoe zot is dat.

Dan zoek ik de eerste Matrix op: written and directed by Lilly and Lana Wachowski. :oink:
Ik dacht dan: moh, dat waren toch broers? Larry en Andy. Heb ik dat nu volledig verkeerd op of wat is dat hier.

And then, it hit me.

Blijkbaar al van in 2003, net na Revolutions.
Ik had exact hetzelfde 🤣

Ik dacht “oh het wordt niet meer gemaakt door de broers, maar de zussen zullen dan wel hun input vragen waarschijnlijk dus komt goed” 😅

Volgens Lily Wachowski is het idd een trans-verhaal verpakt in een tech jasje:

Geruchten gaan twee richtingen uit: de nieuwe film is een commentaar op de hele franchise (wat ze "meta" noemen) en/of er komt iets over transformatie en vrouwen in voor (kan vrije liefde zijn, een vrouwelijk Neo-personage, ...). Sommigen speculeren erg ver om te zeggen dat Neo een vrouw wordt, maar ik denk dat de Wachowskis genoeg business feeling hebben om het niet in je gezicht te gooien (mochten ze voor Matrix 5 en 6 gaan). Het kan wel zijn dat een kleiner personage zoiets doet, gewoon om aan te tonen dat je een ander iemand kunt zijn in de Matrix, net zoals in videogames. Dat zal dan wel "verteerbaar" zijn voor een breder publiek.
één van de oorspronkelijke characters was toch de bedoeling dat de sexe verschilde tussen de matrix en de real world?

Dag van de reboots/sequels: na die van Scream, nu ook een nieuwe Home Alone

Ziet er verschrikkelijk uit, wat mij betreft

Terug
Bovenaan