Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gerucht gaat rond dat deze 28 juli misschien zijn online debuut zou maken maar wil hem denk ik ook ineens op groot scherm zien dus maandag dan maar naar F4 voor die trailer.Gisteren fantastic 4 gezien, speelde voor de film een trailer van avatar 3 die zag er echt fenomenaal uit.

Top fantastic 4 was veel beter dan wat ik er van verwacht had, heeft me aangenaam verrast.Gerucht gaat rond dat deze 28 juli misschien zijn online debuut zou maken maar wil hem denk ik ook ineens op groot scherm zien dus maandag dan maar naar F4 voor die trailer.![]()
Gewoon om DaFreak wat te jennen: Ik zit in de zaal voor F4, en kwam pas binnen terwijl de Avatar trailer al aan het spelen was. Ik heb dus enkel de 2e helft gezien, en really not sad about it. Wat een verdommese rehash van #2 (wat al een rehash van #1 (wat al een rehash van andere zaken)) was gaat dit weer wordenGerucht gaat rond dat deze 28 juli misschien zijn online debuut zou maken maar wil hem denk ik ook ineens op groot scherm zien dus maandag dan maar naar F4 voor die trailer.![]()
.Gewoon om DaFreak wat te jennen

Gisteren fantastic 4 gezien, speelde voor de film een trailer van avatar 3 die zag er echt fenomenaal uit.

Die animatie ziet er zo net iets te dood uit voor mij. Die eerste film was al precies een cinematic game trailer van 3 uur. Zal er niet op gebeterd zijn vermoed ik?@Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield
Niets? Kippevel hier.
David Thewlis is trouwens al gerevealed als leader van de wind traders dus air tekent in deze ook al zeker present.
![]()
![]()
Zat ook al een prachtig shot van in de trailer.

Gisteren fantastic 4 gezien, speelde voor de film een trailer van avatar 3 die zag er echt fenomenaal uit.

Doods ja. Als ik een animatiefilm zie heb ik liever iets cartoony dat wat ver van de realiteit af staat. Dit wil gewoon te correct te juist en te dicht bij een geloofwaardige realiteit staan waardoor de illusie van cinema voor mij nooit pakt. Had Cameron hier een soort open world RPG gemaakt en zijn verhaal zo vertelt was ik nog mee geweest. Maar dan had die eerste ook verhaalsmatig wat boeiender moeten zijn dan Pocahontas in spaceWhat is this, bizarro world?
![]()
Doodse animatie? Dat het design je niet ligt ok, maar die emotie druipt er toch gewoon van af. Niet enkel van de personages, hell Pandora is zelf een karakter. Vergelijk dat met star wars of eender wat, toch niets dat zelfs maar in de geburen komt? Dit is de maatstaf waar alle CGI tegen wordt afgewogen en te min verklaard wordt.
![]()
(Placeholder, eigenlijk de scene net hierna wanneer ze in tranen uitbarst, maar sta op punt aan 28 years later te begginnen en vind ze niet direct terug.)
Die gifs hierboven zijn dan nog van de eerste avatar, ondertussen 17 jaar geleden, dus natuurlijk zien deze nieuwere er nog beter uit.
Nu dat gezegd zijnde, ik sta sowieso wel open voor zulke nieuwe cinematografische vormen. Van game cinematics kan ik ook serieus smullen. Ik denk dan bijvoorbeeld aan Diablo, Final Fantasy of Halo Wars. Alles dat productiehuis Blur voor games gemaakt heeft is fingerlicking good. Maar of je nu dat, of Gollum uit LOTR er tegenover zet, alles verbleekt in het niets tegenover wat Weta en Ligtstorm voor deze films weten te realiseren.

Doods ja. Als ik een animatiefilm zie heb ik liever iets cartoony dat wat ver van de realiteit af staat. Dit wil gewoon te correct te juist en te dicht bij een geloofwaardige realiteit staan waardoor de illusie van cinema voor mij nooit pakt. Had Cameron hier een soort open world RPG gemaakt en zijn verhaal zo vertelt was ik nog mee geweest. Maar dan had die eerste ook verhaalsmatig wat boeiender moeten zijn dan Pocahontas in space