Where the trailer lies: de grote trailerthread

Grote namen, internationale bestseller maar wordt er niet direct warm van
Lijkt gewoon Netflix te zijn die Disney wilt nadoen met Only Murders. Om de 1 of andere reden dachten de producers dat de key "more old people" was blijkbaar.

Deze ziet er dan weer heerlijk deranged uit
:biglaugh:

Duurde VEEL te lang eer ik doorhad wat de clue was, pas bij dickapitated :laugh:. Gemiste kans trouwens om dat de titel te maken!!

Eerste teaser voor Guillermo Del Toros Frankenstein
Del Toro is imo echt de nieuwe Burton hé, and I don't mean that in a good way. Het was ooit interessant, ge weet ondertussen exact wat ge kunt verwachten, en elke film geeft minder en minder voldoening dan de vorige.

Del Toro is imo echt de nieuwe Burton hé, and I don't mean that in a good way. Het was ooit interessant, ge weet ondertussen exact wat ge kunt verwachten, en elke film geeft minder en minder voldoening dan de vorige.

Dark fairytales right? Ik snap wat je wil zeggen maar Del Toro heeft imo wel een minder unieke visuele stijl dan Burton waardoor er voor mij toch wat meer rek op zit en ook deze lijkt me nog interessanter te worden dan eender wat Tim Burton afgelopen 10 jaar gemaakt heeft.

Maar Burton is dan inderdaad al wel een stuk langer bezig en ik volg wel deels in dat ook Del Toros traject in dalende lijn aan het gaan is. Kans is dus groot dat ook hij gepiekt heeft en inderdaad zoals Burton met elk project meer naar de achtergrond zal verdwijnen. Maar toch hoop ik hoop voor hem nog op een soort herbronning want als hij ooit The Mountains of Madness zou kunnen maken, een project dat echt wel op zijn lijf geschreven is, moet zijn echte piek hopelijk nog komen? 🤞 😅

Lijstjestijd? Lijstjestijd!
  1. Pan's Labyrinth
  2. The Devil's Backbone
  3. Cronos
  4. Mimic (Ok, zo'n hoge ranking voor deze is misschien jeugdsentiment, zou hem nog eens moeten terugzien)
  5. Pacific Rim
  6. Hellboy II: The Golden Army
  7. Hellboy
  8. Pinnochio
  9. Blade II
  10. The Shape of Water
  11. Crimson Peak
  12. Nightmare Alley

Nieuwe van Luc Besson, Dracula. Zo snel na Nosferatu ietwat slechte timing vrees ik.

Flannagan behoort stilaan tot de selecte groep wiens naam genoeg is om mij naar de zaal te lokken.

Vroeger keek ik om de zoveel tijd eens naar IMDB voor de nieuwste trailers te bekijken maar sinds deze thread doe ik dat niet meer. True story.

Die teaser ziet er echt verschrikkelijk uit. Neeson is niet het type acteur voor dat soort humor. Die zou hoop en al in een budy-cop komedie zoals Rush Hour kunnen fungeren.
Couldn't disagree more. De trailer zag er mij wel degelijk Naked Gun humor uit. Vond het zelfs best grappig. De steek naar O.J. bijvoorbeeld.

Leslie Nielsen was oorspronkelijk ook geen komische acteur. Liam Neeson lijkt me net de perfecte casting hiervoor. Ze gaan duidelijk meer voor een overdramatische portrayal ipv pure slapstick, maar op zich vind ik dat positief. Leslie Nielsen kan je nooit kopiëren, dus goed dat ze een ietwat andere richting uitgaan. Ik heb best wel wat vertrouwen in Akiva Schaffer, dus ik ben hoopvol. Het is nu ook niet dat Naked Gun 3 om over naar huis te schrijven was. Het zijn klassiekers, maar ze waren ook niet perfect. Maar het is wel een type humor dat ik al lang niet meer gezien heb, dus ik kijk eerlijk gezegd wel uit naar deze film.

Wat ik vooral vreemd vind, is dat hij zogezegd uitgebracht wordt op 1 augustus, maar op de site van Kinepolis staat hij nog steeds niet bij de verwachte films. Zou toch denken en hopen dat ze die hier wel in de cinema's gaan spelen.

Joachim Trier's Nieuwe

De Running Man remake van Edgar Wright komt eraan op 7 november

2e trailer voor Aster's Eddington

Laatst bewerkt:

De nieuwe reeks van Genndy Tartakovsky (Dexter's Laboratory, The Powerpuff Girls,
Samurai Jack, Star Wars: Clone Wars & Primal) Net als Primal wordt ook deze R-Rated.

Die eerste (remake) was imo geen vette maar deze heeft Karl Urban. 🤷‍♂️

Nieuwe Pixar inboud. Avatar maar met hamsters. 👌

Terug
Bovenaan