Where the trailer lies: de grote trailerthread

Looks pretty good imo, design van de cenobites ziet er lekker uit.
Idd. Ik ben ook blij dat men, zo lijkt toch hier, ook dieper ingaat over hoe de box precies werkt.
De stem van pinhead is ook wel best ok.

Als deze ook op disney komt zal ik toch een abonnement moeten gaan nemen 😅
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Lint
De visuals zien er idd indrukwekkend uit, duidelijk voorbij de B-film standaarden. Ik denk niet dat we te veel verhaal moeten verwachten maar een reeks helse folteringen wil ik zeker bekijken.
 
Die Hollywood geilt op Hollywood trend mag ook wel blijven gaan:
De nieuwe van Sam Mendes

Dit is duidelijk een heel persoonlijke fin de carriere terugblik voor Spielberg maar alhoewel hij geen aangekondigde projecten meer in de pijplijn heeft zitten heeft hij nog niets officieel laten weten van met pensioen te gaan dus hopelijk is het nog niet zijn laatste.


Het is weeral 5 jaar geleden dat McDonagh met iets nieuws kwam (Three Billboards) wat veel te lang geleden is. Hij keert terug met zijn In Bruges duo wat een van de beste komedies van afgelopen decades was dus hopes are high. =p


Ook deze doet het zeer goed op festivals en Blanchett levert naart schijnt haar beste werk ooit.


Full trainer voor Chan Wook Park's nieuwste! :woohoo:
 
Laatst bewerkt:
Hier bij ons in de zalen? Ik vind precies niets terug van release bij ons? In de US en UK en komt hij binnen paar weken uit.

EDIT: verdorie je hebt gelijk, is bij ons blijkbaar in augustus uit gekomen maar speelt al niet meer. :cry2:
 
Precies wat minder seksueel getint dan ik had gehoopt ofwel houden ze de trailer wat braaf maar t'is van Adult Swim dus tzal wel weer meer dan de moeite zijn. =p




 
  • Leuk
Waarderingen: math
@Avondland Vanaf 13 november is het nieuwste seizoen op Streamz, dat betekent dat Disney+ het wss pas later krijgt (of helemaal niet want Canvas komt er ook nog ergens tussen als ze het vorige stramien volgden):
 
Terug
Bovenaan