Werkpauzes

Toch triestig neen? Als je zo oud moet worden, damn.
Je gaat me zeker niet horen zeggen dat dit de driomjob is die jonge kinderen voor ogen hebben.

Al heb ik wel het gevoel dat het echt "aan den band" staan niet meer zo fél voor komt in België. Als ik mis ben, corrigeer gerust.

Al heb ik wel het gevoel dat het echt "aan den band" staan niet meer zo fél voor komt in België. Als ik mis ben, corrigeer gerust.
Er wordt nog zeer veel aan de band gewerkt hoor.
Automatisering staat nog niet zo ver als we zouden willen. (en willen we dat wel? Er zijn bakken mensen die helaas niet veel meer kunnen of meer willen doen)
Ik vind dat extreem geestafstompend werk maar toen ik eens navroeg aan een dame die daar al jaren aan de band stond (die dagelijks zeker 4000 keer hetzelfde doet) zei ze dat ze het nog altijd graag doet. Geen stress, geen deadlines, geen werk mee naar huis nemen en enkel verantwoordelijkheid over die korte handeling.

In de voedingsindustrie bvb. zit zelfs koffie halen er niet in want dan kan het product dat ze maken gecontamineerd raken met die koffie.
Die mensen kunnen een bekertje water krijgen. (Een omgekeerd kegelvormig bekertje dat ze niet kunnen neerzetten. Ze kunnen enkel dat bekertje terplaatse naast het fonteintje leegdrinken en dan onmiddelijk in de vuilbak gooien.)

De voedingsindustrie. NEVER AGAIN.

Iedereen weet dat 5’ pauze / uur werk zeer goed en efficient is. Dus ik zie niet in waarom iemand geen sigaret zou mogen roken 1x per uur?

De tijden dat we allemaal 2-3 uur aan een stuk moeten werken zijn al lang gepasseerd hoor. Een (koffie) pauze moet ieder uur.
Ieder uur is overdreven, maar ik denk dat 99% van de werknemers hier bij ons, minstens 1x per dag een koffiepauze nemen.

Ik ga even checken bij de mensen die aan een band staan ofzo. Die kunnen zelfs niet eens naar de wc als ze zouden willen.
Je moet daarvoor toestemming vragen en bij een noodgeval (maar er komt dan iemand langs om te zien of het echt NIET meer gaat), gaan ze dan iemand anders roepen om u even te vervangen en pas daarna mag je naar de WC gaan.

Allé zo werkte het toch toen ik vroeger als jobstudent aan de band stond.

Je hebt natuurlijk slechte werkgevers die dan nog steeds weigeren, zeker als er gene vakbond is, maar dan moet die werkgever niet klagen als de vloer volledig nat is achteraf of er ne dikke vette stroom platte waterachtige stront, naast de band ligt natuurlijk.

Laatst bewerkt:
Je moet daarvoor toestemming vragen en bij een noodgeval (maar er komt dan iemand langs om te zien of het echt NIET meer gaat), gaan ze dan iemand anders roepen om u even te vervangen en pas daarna mag je naar de WC gaan.

Allé zo werkte het toch toen ik vroeger als jobstudent aan de band stond.
Kwamen ze dan aan uw blaas voelen of wat deden ze dan? Aantal centimeter ontsluiting?

Kwamen ze dan aan uw blaas voelen of wat deden ze dan? Aantal centimeter ontsluiting?
Het was een knappe dame. Broek naar beneden en eens goed voelen hé! :biglaugh:

Neen serieus, die mens keek toen eens naar uw gezicht en stelde dan de vraag of het echt dringend was.
Aan de hand van uw antwoord en uw reactie ziet die mens dat dan het echt megadringend is.
Een blaas die vol zit faken? Mmm, good luck. :)

Dat lijkt me net één van de simpelste dingen ter wereld?
Dan ben ik slecht in faken lol. Ik kan het alvast niet.

Nu goed als je elk uur faked dat uw blaas volzit dan gaat dit verdacht zijn.
Doe je dit 1x op een jaar tijd (omdat het echt dringend is), dan denk ik niet dat iemand daar vragen over stelt?

Dan ben ik slecht in faken lol. Ik kan het alvast niet.

Nu goed als je elk uur faked dat uw blaas volzit dan gaat dit verdacht zijn.
Doe je dit 1x op een jaar tijd (omdat het echt dringend is), dan denk ik niet dat iemand daar vragen over stelt?
Ik vermoed dat die persoon vooral komt kijken om te garanderen dat de band kan blijven lopen, en dus ook gewoon even wil kijken waar jij staat en van waar iemand kan komen vervangen indien nodig.

Jij doet het uitschijnen of men aan (bijna) volwassen mensen komt vragen of ze wel echt pipi moeten doen en dan zoals bij de kindjes even blijven staren totdat die misschien "hihi, nee" zeggen.

Terug
Bovenaan