Werken bij de Politie

In 2012, toen ik 40j was, heb ik ook meegedaan aan de examens. Maar de sportproeven heb ik niet doorstaan. Met mijn dubbele meter en mijn 120 kg was die tunnel doorkruipen net iets te moeilijk. De kleinere medemensen hadden er minder moeite mee...
 
In 2012, toen ik 40j was, heb ik ook meegedaan aan de examens. Maar de sportproeven heb ik niet doorstaan. Met mijn dubbele meter en mijn 120 kg was die tunnel doorkruipen net iets te moeilijk. De kleinere medemensen hadden er minder moeite mee...
Tip is lange trainingsbroek te dragen, dan kunt ge gewoon sliden.
 
Voorlopig is het een beep test door corona. Dus het is de moment.
Ja het tijdelijke daar was ik van op de hoogte :) . Maar ik heb hier horen waaien dat ze het fysieke gedeelte definitief zouden aanpassen maar iets officieel heb ik daar nog niet van zien passeren :) .

Binnen paar jaar misschien wel t idee om is voor iets anders te gaan binnen de firma vandaar ;) . Functioneel parcours zoals het was is nu ook niet onmogelijk maar beeptest die zou 100 procent gaan :p .
 
Ja het tijdelijke daar was ik van op de hoogte :) . Maar ik heb hier horen waaien dat ze het fysieke gedeelte definitief zouden aanpassen maar iets officieel heb ik daar nog niet van zien passeren :) .

Binnen paar jaar misschien wel t idee om is voor iets anders te gaan binnen de firma vandaar ;) . Functioneel parcours zoals het was is nu ook niet onmogelijk maar beeptest die zou 100 procent gaan :p .
Ah ook nog niks van gehoord buiten dat het nu voorlopig was.
 
Iemand toevallig een idee wat een beginnend commissaris (0j ervaring binnen de politie) verdient (incl alle - normale - premies)?
 
Ik twijfel ook wel eens om ze nog eens te gaan doen.
Als schoolverlater was ik er niet door in de 2de ronde (psychologische proeven)
En niet voor de herkansing geweest. Zou het alleen niet zien zitten (als ik er door zou zijn en na de opleiding) dagelijks te pendelen naar Brussel
 
Ik twijfel ook wel eens om ze nog eens te gaan doen.
Als schoolverlater was ik er niet door in de 2de ronde (psychologische proeven)
En niet voor de herkansing geweest. Zou het alleen niet zien zitten (als ik er door zou zijn en na de opleiding) dagelijks te pendelen naar Brussel
Moet niet meer. Je kan nu solliciteren bij de zone waar je wil zitten als er openstaande vacatures zijn. Je hebt ook verschillende politiescholen.. In West-Vlaanderen heb je er ook 1 in Brugge.
 
Met zomaar nog eens proberen zal je er alvast niet geraken.

Informeer je over de selectie, opleiding en het politielandschap. Zorg voor een goeie motivatie en maak dat je die kan verwoorden.
Met uitspraken over pendelen naar Brussel val je onmiddellijk door de mand en kan je het vergeten.

Binnenkort zou trouwens de selectie veranderen. De selectiecommissie zou wegvallen. In de plaats daarvan zou je rechtstreeks moeten solliciteren bij een zone. De zone zou dan een soort commissie/sollicitatiegesprek moeten organiseren. Zou ben je al zeker van je plaats voor de opleiding en wordt de dienst selectie&recrutering ontlast.

Imo is dit voor de kwaliteit alvast geen stap vooruit, zeker niet in combinatie met de probatiestage
 
Gewoon loonsimulator politie eens googlen
Heb ik gedaan, ik kom uit op 2.350 euro netto voor een commissaris net na opleiding. Toch wat naar de lage kant lijkt mij?
Dit was wel excl eventuele premies maar voor een commissaris is dit ook niet zo zot denk ik.
 
Voor de grote vetpot moet je niet voor de overheid komen werken. Ongetwijfeld kan je met uw master elders beter betaald worden met betere voordelen. Maar er komen genoeg mensen voor ene pak minder uit hun bed 's ochtends.
 
Heb ik gedaan, ik kom uit op 2.350 euro netto voor een commissaris net na opleiding. Toch wat naar de lage kant lijkt mij?
Dit was wel excl eventuele premies maar voor een commissaris is dit ook niet zo zot denk ik.
Daarmee dat die mannen hele dagen niks doen en bijna ieder uur hun wandelingetje doen.
 
Terug
Bovenaan