Werken bij de Politie

Zijn er eigenlijk mensen die "op latere leeftijd" beginnen aan een opleiding bij de politie of ben ik de enige zot die bij het zien van de vacature voor commissaris niet meteen denkt " ik had misschien beter die richting in gegaan als 23 jarige afgestudeerde, gaan we nu niet meer aan beginnen".

Concreet: 40 - managementfunctie lokale overheid (A5) - op zich wel voldoening uit de job maar ergens ook het gevoel van eens een ommezwaai te willen doen
 
Zijn er eigenlijk mensen die "op latere leeftijd" beginnen aan een opleiding bij de politie of ben ik de enige zot die bij het zien van de vacature voor commissaris niet meteen denkt " ik had misschien beter die richting in gegaan als 23 jarige afgestudeerde, gaan we nu niet meer aan beginnen".

Concreet: 40 - managementfunctie lokale overheid (A5) - op zich wel voldoening uit de job maar ergens ook het gevoel van eens een ommezwaai te willen doen
Probleem is dat je met een universitair diploma een pak meer geld kan verdienen in de privé op korte termijn ivm wat een commissaris in de beginjaren "maar" verdient.
 
Er zijn er genoeg/veel die op latere leeftijd nog aan de opleiding beginnen.

Maar zoals Straight six zegt moeten de meesten serieus inleveren qua loon. Ik heb het dan wel over inspecteurs.
 
20 juli cognitieve testen voor calog c statutaire plek.. Als er iemand tips heeft waar ik nog kan oefenen buiten dat klein oefenexamen die op jobpol staat? (die ik trouwens wel niet simpel vond, vooral die reeksen die je moet aanvullen). Zijn die ook zo moeilijk of nog moeilijker op het effectieve examen?

Was er wel door met 4/5 op die reeksen aanvullen, maar geen idee hoe ik die 4/5 gehaald heb want ik was toch niet echt zeker van mijn stuk.

Iemand die ze al eens gedaan heeft? Ik vermoed dat die hetzelfde zijn als voor inspecteur..
 
Terug
Bovenaan