Welke wagen heb jij? Post your pics!

Laat ons toch wat verdraagzaam zijn he + binnenkort hoor je enkel nog maar banden rollen... dat is een toekomst dat ik niet zit op te wachten. Laat de uitlaten en v6/v8/v10/v12 maar nog even brullen niet?!
Die moeten niet brullen om 5u smorgens bij het starten van uw auto, enkel als je gas geeft.

Laat ons toch wat verdraagzaam zijn he + binnenkort hoor je enkel nog maar banden rollen... dat is een toekomst dat ik niet zit op te wachten. Laat de uitlaten en v6/v8/v10/v12 maar nog even brullen niet?!
Die moeten niet brullen in de ochtend als je in vrijloop draait.
En je moet ook niet om 5u in de ochtend plankgas geven.

Verdraagzaamheid werkt in 2 richtingen hé. Een beetje rekening houden met de mensen en niet overal knallen waar er veel mensen wonen en ook niet op uren dat de meeste mensen slapen.
Ik kan u verzekeren dat als ge langs een steenweg woont zoals ik waar zone 30 overgaat naar zone 70 er hier veel geknald wordt en sommige zijn echt erover. Als die wat meer normaal zouden doen zou er ook veel minder over geklaagd worden.

Dan moet je is naast de chiro wonen, al 1000x heeft mijn buurman en ik moeten gaan zeggen dat het mag gedaan zijn, soms zelfs op zondag nacht knallende muziek.Ik vind die 4 cillinder wel goed klinken van die golf.

We gaan hier wat off-topic, maar ik denk altijd "mijn buren en de rest van het verkeer mogen blij zijn dat ík nooit lawaai maak" (bv. als ze op zondagnacht tot 1u luide muziek in de tuin draaien, of van die pipo's met veel te luide muziek in de auto en dan natuurlijk hun ramen open).

De dag dat ik dat doe met muziek naar mijn keuze, voorspel ik spontane hartaanvallen :devilish:

Veel van die overdreven lawaaibakken gaan trouwens voor geen meter vooruit, veel lawaai maar geen power...

Eentje van deze zomer toen we op reis waren.
Ondertussen al 7 jaar in mijn bezit en teller staat op 276.000 momenteel.

305209922_514660343806752_7914924143561693012_n.jpg

ieder zijn mening hierover. mij stoort het niet in ieder geval... en ik hoor het elke dag ;)
Als jij met uw wagen rijdt dan ben je voorbereid op dat geluid en wens je dat ook.
Als mensen om 5u nog in hun bed liggen of op hun terras aan het uitblazen zijn na een zware werkdag zijn die pops and bangs en schakelpunten van 6000 toeren niet echt gewenst.

Als die mensen dat niet kunnen verdragen, moeten ze is hier komen wonen.
Hier knallen heel de dag moto's, auto's en bussen door, om de 5 seconden.Ik hoor dat al niet meer.
Ik kan wel begrijpen dat voor sommigen wel lastig is, zelf ben ik dat zo gewoon.
Gisteren om 12U40 is hier ne moto tegen 150kmp door geknald, gene last van.

Als die mensen dat niet kunnen verdragen, moeten ze is hier komen wonen.
Hier knallen heel de dag moto's, auto's en bussen door, om de 5 seconden.Ik hoor dat al niet meer.
Ik kan wel begrijpen dat voor sommigen wel lastig is, zelf ben ik dat zo gewoon.
Gisteren om 12U40 is hier ne moto tegen 150kmp door geknald, gene last van.
Ik woon langs de Brusselsesteenweg dus zal wel wat vergelijkbaar zijn.
Bij sommige die passeren hoor ik zelfs gewoon mijn tv niet meer, zoiets wordt ge niet gewoon ze.

Ik woon langs de Brusselsesteenweg dus zal wel wat vergelijkbaar zijn.
Bij sommige die passeren hoor ik zelfs gewoon mijn tv niet meer, zoiets wordt ge niet gewoon ze.
Ik ben dat gewoon, warschijnlijk ook omdat de chiro hier 10000x erger is.
Die spelen in de zomer van s'morgens tot 3u s'nachts muziek en zo luid als een discotheek.
De politie doet niks, die rijden hier ook alle dagen met hun sirene tegen 120KMP door, das echt heel luid.

Als je denkt dat je het lawaai gewoon bent moet je eens 2 weken op vakantie gaan op een rustige lokatie. Als je terug thuis bent besef je pas hoe irritant dat lawaai heel de dag door is.

Ziet er heel knap uit vanbinnen, aangenaam interieur.
De wagen zelf is ook heel mooi, echt knap! veel veillige km's gewenst.
Dank je, maar ik heb er geen gekocht. :unsure:

Ja en nee. Ik wil de mensen niet irriteren met een koude start als ik toevallig heel vroeg moet vertrekken. Iemand in mijn buurt heeft een GT86 en wat een klotelawaai dat ding maakt 's morgens is niet normaal en die mens wilt dat waarschijnlijk ook niet op dat moment. Dus het is logisch dat mensen stil willen kunnen vertrekken, zeker met auto's waar het haast belachelijk is dat ze zo luid zijn.

Niet iedereen is een gek die om 3u 's nachts met zijn opengetrokken GTI launches wilt doen alvorens hij zijn garage binnenrijdt want als een heet wijfke dan uit haar raam gaat kijken wordt valt haar slipje compleet vernield tot an haar enkels en dan kan die jongen eindelijk ontmaagd worden!!! Ooit gaat het gebeuren!!! Ik heb helaas effectief zo iemand in de buurt wonen. Elke keer die voorbij een meisje rijdt trekt die ook zo eens op en remt die keihard. Absoluut belachelijk. En ook eentje met een Harley. Redelijk afschuwelijk en asociaal.

Bij mij is het vooral het feit dat ik specifiek een auto kies met een instelbare uitlaat, waarom kiest die dan zelf wat hij doet bij een cold start...

Terug
Bovenaan