Welke wagen heb jij? Post your pics!

Maar mijn ervaring met een 308 vs Focus is wel dat de 308 in vergelijking als een dwijl rijdt... (wel beide al van tijdje geleden). Ford is nooit echt voor de knappe interieurs geweest, maar ze zijn wel redelijk goed qua bouwkwaliteit en materialen.
Mjah de gemiddelde mens voelt niet of die met een boterhammendoos op rolschaatsen rijdt of met een Maybach dus dan zijn die interieurs wel belangrijk :unsure:

Ik moet nu ook wel zeggen dat een leuk interieur echt wel van belang is voor mij. Het mag niet kraken, geen goedkoop ogende plastiek, ... Hyundais, Fords en consoorten waren te lelijk op dat vlak de vorige keren dat ik een auto zocht.

UT8didP.jpg

Mijn Peugeot 308 SW GT Pack
Toevallig een gezien deze week in dezelfde kleur. Wel met reclame van garage op, maar maakt niet uit. Kleur is in 't echt wel nog stuk knapper dan op de foto en sowieso een mooi model.

Ik vind deze Golf 8 toch ook heel knap ze, ferm koplampen en hoe meer je ze ziet, hoe schoner je ze vindt.
Het geluid is toch niet min, klinkt zeker goed.
Veel veilige km's gewenst, geniet ervan.

Heel spannend, komen leuke tijden aan.Ik vraag me af wat al die constructeurs gaan doen, met die nieuwe regeling van, afremmen en u rijd te snel etc.. Dit soort wagens krijg je dan toch aan de straatstenen niet meer kwijt?

Knappe wagen! Die wordt tegenwoordig alleen nog geleverd met de 1.0 ecoboost zeker? Of als ST.

Ik denk dat je nog een diesel kan krijgen, maar ben niet zeker.
Leuke wagen, de vorige was een Peugeot 308 SW en de ford rijdt toch aanzienlijk beter.
Ook niets te klagen over het interieur, enkel onder het grote scherm is wat te harde plastic gebruikt. Het is ook een hoger uitrustingsniveau en dat merk je duidelijk.
Tevreden alleszins.

@Musk

Enkel de hatch kan je met acra hebben:
Ik heb beide mogen ervaren nu.. Maar persoonlijk is +-4000 euro voor een acra teveel geld voor een uitlaat. beter dat je dan achteraf een remus,miltek of wat dan ook neemt. goedkoper & waarschijnlijk ook knapper in geluid :)

Zeker eens prijs gaan vragen! Het is echt een plezier om er mee te mogen rijden :)

Eigenlijk was ik gaan kijken naar een nieuwe RS3. vanwege de lekkere 5 cilinder, maar ik zou de wagen maar eind 2024 krijgen... was voor me veel te lang :)

2dehands is niet zo men ding, in het verleden al eens problemen mee gehad in de zin van een maandag wagen...

Normaal wel, maar die gaan uw gpf niet weghalen natuurlijk... Sinds 2018 is er nog weinig op de markt gekomen dat echt goed klinkt.
En toch nog nooit zoveel lawaaierige strontbakken op de baan gezien. Ze moeten daar echt veel harder tegen optreden. Hier rijden GTI's rond die je vanop 5km hoort afkomen.

Zo een aftermarket uitlaat zou ik nooit steken.

Interieur van de golf 8 stelt trouwens zwaar teleur imo, tov de mk7.5 die we nu hebben.

En toch nog nooit zoveel lawaaierige strontbakken op de baan gezien. Ze moeten daar echt veel harder tegen optreden. Hier rijden GTI's rond die je vanop 5km hoort afkomen.

Zo een aftermarket uitlaat zou ik nooit steken.

Interieur van de golf 8 stelt trouwens zwaar teleur imo, tov de mk7.5 die we nu hebben.
Klopt,
Wat me zelf opvalt aan zelfs de factory-sportuitlaten, is dat die bij koude start blijkbaar allemaal kleppen volledig open zetten. Ik wil eigenlijk ook "stil" kunnen vertrekken...

Klopt,
Wat me zelf opvalt aan zelfs de factory-sportuitlaten, is dat die bij koude start blijkbaar allemaal kleppen volledig open zetten. Ik wil eigenlijk ook "stil" kunnen vertrekken...
Idd, ik vind de GTI bij een cold start 's morgens vroeg al op het randje, en dat is al echt geen luide wagen.

Klopt,
This, mijn gebuur zijn nu gestolen m2 ook altijd kweetnie hoe luid de eerste 10-15 seconden, hoe belachelijk is da eigenlijk Nie..

Laat ons toch wat verdraagzaam zijn he + binnenkort hoor je enkel nog maar banden rollen... dat is een toekomst dat ik niet zit op te wachten. Laat de uitlaten en v6/v8/v10/v12 maar nog even brullen niet?!

Laatst bewerkt:
Mjah de gemiddelde mens voelt niet of die met een boterhammendoos op rolschaatsen rijdt of met een Maybach dus dan zijn die interieurs wel belangrijk :unsure:

Ik moet nu ook wel zeggen dat een leuk interieur echt wel van belang is voor mij. Het mag niet kraken, geen goedkoop ogende plastiek, ... Hyundais, Fords en consoorten waren te lelijk op dat vlak de vorige keren dat ik een auto zocht.
Ziet er heel knap uit vanbinnen, aangenaam interieur.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan